اخبار ارز دیجیتال

کاردانو در ۵ سال آینده یک میلیارد کاربر فعال دارد

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

اهداف کاردانو در ۵ سال آینده شامل گسترش توکن ADA در ۵۰ بانک، همکاری با ده شرکت از ۵۰۰ شرکت برتر آمریکا در مجله Fortune و داشتن یک میلیارد کاربر فعال است.

فردریک گرگارد (Frederik Gregaard) مدیر عامل بنیاد کاردانو گفت: اهداف کوتاه مدت کاردانو شامل گسترس استفاده از ADA به عنوان توکن بومی در ۵۰ بانک است. همچنین مدیر اجرایی ادعا کرد که سه شرکت از ۵۰۰ شرکت برتر آمریکا در مجله Fortune می‌توانند ظرف سه سال از این کاردانو (Cardano) استفاده کنند و ممکن است تا سال ۲۰۲۶ تعداد آنها به ۱۰ شرکت برسد.

استفاده از کاردانو در ۵۰ بانک و ۳ شرکت از ۵۰۰ شرکت برتر آمریکا

در یک سخنرانی آنلاین، گرگارد اهداف کوتاه مدت و بلند مدت بنیاد کاردانو را بیان کرد. وی بر اهمیت سازمان‌های بزرگ که قصد استفاده از توکن ADA به عنوان ارز بومی را دارند، تاکید کرد.

به همین ترتیب، یکی از مهمترین قسمت‌هایی که شرکت در یک سال و نیم آینده روی آن تمرکز خواهد کرد، گسترس استفاده از ADA به عنوان توکن بومی در ۵۰ بانک است.”

اگر کاردانو این هدف را به پایان برساند، دارندگان توکن ADA می‌توانند با استفاده از بلاک چین کاردانو، توکن‌ها را به ارزهای مختلف فیات یا سایر رمز ارز‌ها تبدیل کنند.

اهداف تا سال ۲۰۲۴، شامل افزایش فعالیت‌های زنجیره ای کاربران و تعداد کیف پول‌ها برای کاهش نیاز افراد به واسطه برای تعامل با پروژه‌های بلاک چین است.

به‌علاوه، بنیاد کاردانو قصد گسترش کاردانو حداقل در سه سازمان بزرگ از ۵۰۰ شرکت برتر آمریکا را دارد. گرگارد علاوه بر اینکه قصد دارد مزایای بلاک چین را به آنها معرفی کند، گفت که بنیاد از سازمان‌ها می خواهد ADA را هودل و از آن استفاده کنند.

اهداف بلند مدت تا سال ۲۰۲۶ کاردانو

طی ۵ سال آینده، کاردانو در نظر دارد که کل بلاک چین خود را حفظ کند و توسط جامعه اداره شود که این همزمان با اجرای آپدیت VOLTAIRE کاردانو است. در آن زمان، بلاک چین کاردانو باید حداقل یک میلیارد کاربر فعال داشته باشد. این امر به کاردانو کمک می‌کند تا حداقل به یک جامعه خدمات ارائه دهد.

علاوه بر این، تعداد شرکت‌های مجله Fortune 500 که دارای توکن ADA هستند و از آن استفاده می‌کنند، باید حداقل تا سال ۲۰۲۶ به ۱۰ شرکت رسیده باشد.

بنیاد کاردانو برای دستیابی به اهداف بلند مدت، طرحی دو لایه را اجرا کرده است که شامل افزایش تقاضا برای بلاک چین و کوین در عین ارائه یک محصول “عالی و غیرمتمرکز” است.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *