اخبار ارز دیجیتال

جذب ۱/۵ میلیون دلار توسط اولین صرافی غیر متمرکز کاردانو

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

کارداکس (Cardax) اولین صرافی غیر متمرکز کاردانو که قرار است در این شبکه راه اندازی شود، ۱/۵ میلیون دلار از اولین فروش عمومی خود جمع آوری کرده است. قبل از راه اندازی پلتفرم تجاری در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۱، زمانی که قراردادهای هوشمند در کاردانو در دسترس قرار گرفتند.

بر اساس بیانیه کارداکس، این صرافی غیرمتمرکز بر روی پروتکل EAMM اجرا می‌شود و هدف آن خدمت به عنوان پلتفرم تجاری بومی برای شبکه کاردانو است. این پروژه توسط رایان موریسون (Ryan Morrison) و تیم او رهبری می‌شود و در اوایل سال جاری ۵۰ هزار دلار برای تامین مالی توسعه آن جمع آوری کرد.

این پروژه توسط “علاقه مندان به رمزنگاری” با تجربه در چندین پروژه تشکیل شده است. کارداکس “قصد دارد نقدینگی پروژه‌هایی را که در کاردانو توکن‌های بومی صادر می‌کنند، تامین کند.”

این پروژه توسط بنیانگذار کاردانو، چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson)، پس از برنده شدن در پیشنهاد از طریق Project Catalyst شناخته شده است.

کارداکس (Cardax) به دنبال پیاده سازی ویژگی‌های کلیدی است که فراتر از پشتیبانی برای توکن‌های بومی در کاردانو است، اما همچنین به کاربران اجازه می‌دهد تا از طریق هزینه‌هایی که صرافی جمع آوری می‌کند به عنوان تامین کننده نقدینگی درآمد کسب کنند و همچنین ADA را با هر کد بومی از طریق کیف پول Yoroi کاردانو معامله و تجارت کرده و ویژگی‌های آن به گونه‌ای است که به سازندگان بازار اجازه می‌دهد با حداقل ریسک از دست دادن سرمایه درآمد بدست آورند.

همانطور که CryptoGlobe گزارش داد، اوایل این هفته امی آرنوت (Amy Arnott)، ایک ستراتژیست در مجموعه Morningstar که بر ارزهای دیجیتال تمرکز دارد، بیان کرد: معتقد است ADA می‌تواند با ارزش بازار ۴۳۷۵۱ به یکی از بزرگترین سه رمز ارز برتر تبدیل شود و در کنار بیت کوین و اتریوم در جریان اصلی قرار بگیرد.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *