اخبار ارز دیجیتال

شبکه آزمایشی Alonzo در ۱ سپتامبر راه اندازی می‌شود

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

در آخرین قسمت از اپیزود Cardano360 که در ۲۶ آگوست ۲۰۲۱ برگزار شد، نایجل همسلی (Nigel Hemsley)، سرپرست توسعه کاردانو، اعلام کرد: شبکه آزمایشی Alonzo (آلونزو) قبل از هارد فورک کاردانو در ۱ سپتامبر راه اندازی می‌شود.

راه اندازی شبکه آزمایشی Alonzo قبل از هارد فورک آلونزو

نایجل همسلی در سخنرانی روز پنج‌شنبه در تاریخِ ۴ شهریور ۱۴۰۰ بیان کرد: او و همکارانش به سختی بر روی شبکه آزمایشی کار کرده‌اند و این شبکه در تاریخِ ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ (۱ سپتامبر ۲۰۲۱) راه اندازی خواهد شد.

همچنین در ادامه افزود: شاید یک اتفاق غیرمنتظره این راه اندازی را به تعویق بیاندازد، اما در حال حاضر مشکلی وجود ندارد و همه چیز در مسیر درست قرار دارد.

مطلب مرتبط: آینده کاردانو در تابستان ۲۰۲۱ چگونه خواهد بود؟

در اوایل ماه آگوست، IOHK، شرکتی که کاردانو را ایجاد کرد، اولین نسخه از شبکه آزمایشی Alonzo را راه اندازی کرد. چندین شبکه آزمایشی آلونزو مانند Alonzo Blue ،Alonzo White و Alonzo Purple از قبل راه اندازی شده‌اند.

صرافی‌ها آماده انتشار Alonzo هستند

Alonzo به کاربران امکان می‌دهد قراردادهای هوشمند را در زنجیره کاردانو (بزرگترین شبکه اثبات سهام (PoS) بلاک چین در کریپتو) قرار دهند.

در حال حاضر، کاردانو در حال دریافت حمایت صرافی‌ها برای پشتیبانی از قرارداد هوشمند است. چندین شرکت بزرگ مانند Bittrex Bitpoint، کوین بیس، Coinbase Pro ،HitBTC ،Kubecoin و غیره در حال آماده سازی برای راه اندازی Alonzo هستند.

به گفته همسلی، کاردانو برای تامین نقدینگی قبل از به روزرسانی نیاز به مشارکت بیشتری دارد.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *