اخبار ارز دیجیتال

همکاری کاردانو با Nexo و Orion برای گسترش شبکه

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

شرکت تحقیقاتی و مهندسی زیرساخت بلاک‌چین Input Output هنگ کنگ (IOHK)، در حال گسترش اکوسیستم کاردانو از طریق همکاری کاردانو با پلتفرم پیشرفته وام دهی Nexo و پروتکل جمع آوری نقدینگی کل بازار رمز ارز Orion است.

شرکت هنگ کنگ برای ادغام ADA، توکن بومی بلاک چین کاردانو، در حال همکاری با Nexo است. کاربران صرافی Nexo قادرند توکن ADA (آدا) را بخرند و بفروشند و از این طریق ۸% سود بدست آوردند و با گرفتن وام ADA تا ۶/۹٪ سود کنند. ادغام کامل بلاک چین کاردانو در Nexo در حال انجام است.

رومین پلرین (Romain Pellerin)، مدیر ارشد فن‌آوری در شرکت IOHK، گفت: “قابلیت همکاری برای پذیرش بلاک چین و ارز دیجیتال کاردانو ضروری است و همکاری ما با Nexo گام دیگری برای گسترش شبکه است.” “این مشارکت نه تنها به دارندگان ADA اجازه می‌دهد سبد سهام خود را مدیریت کنند، بلکه باعث می‌شود کاربران بتوانند توکن آدا را مستقیماً با ارز فیات یا سایر رمز ارز‌ها در صرافی Nexo بخرند. ورود Nexo به اکوسیستم در حال رشد کاردانو، باعث گسترش انتخاب‌ها و روانی جامعه ما می‌شود. “

همچنین شرکت IOHK اعلام کرد که با پروتکل Orion همکاری می‌کند تا کاربران بتوانند از این طریق به صورت کاملا غیرمتمرکز به نقدینگی صرافی‌های متمرکز دسترسی داشته باشند. این همکاری به دنبال مشارکت بین کاردانو و بلاک چین عمومی Nervos برای راه اندازی یک پل متقابل برای اتصال این دو شبکه و اجازه دادن به کاربران برای معامله با استفاده از ADA و CKB، توکن‌های بومی بلاک چین‌های Cardano و Nervos است.

همکاری کاردانو با این پلتفرم‌ها در اواسط بروز رسانی آلونزو (Alonzo) کاردانو صورت می‌گیرد. این ارتقا قابلیت قرارداد هوشمند را به بلاک چین می‌آورد و برنامه‌های DeFi (امور مالی غیرمالی غیرمتمرکز یا دیفای) را برای اولین بار فعال می‌کند.

مطلب مرتبط: بروز رسانی کاردانو نزدیک است

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *