اخبار ارز دیجیتال

سقوط کاردانو پس از رسیدن به ۲/۴۷ دلار (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰)

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

پس از افزایش ۸۱۶ درصدی توکن ADA در هفته‌ی گذشته ما شاهد سقوط کاردانو بودیم.

الگوی قیمت کاردانو تقریباً در سال ۲۰۲۱ شاهد جهشی عظیم بود که باعث شد ارزش بازار پلتفرم قرارداد هوشمند به ۶۱ میلیارد دلار برسد. از روشی که ارزش اتریوم در شش ماه گذشته کم و بیش ثابت باقی مانده است کاملاً مشهود است که پروتکل نسل سوم از روزهای ابتدایی تاکنون بسیار پیشرفت کرده است.

در بازار مشتقات ADA با افزایش قیمت کاردانو در ۱۶ مه ۲۰۲۱ به ۲/۴۷ دلار، سرانجام این رمز ارز به شدت سقوط کرد و به ۱/۷۲ دلار رسید. معاملات آتی در حال حاضر یک فرصت سودآور و همچنین یک ریسک مالی برای سرمایه گذاران است.

سرمایه گذاران بسیار محتاط شده اند؛ زیرا به نظر می‌رسد حدود ۲۰۰ میلیارد دلار لیکویید شده باشد. کل وضعیت کاملاً شبیه به سقوط کاردانو در ۱۷ آوریل است که در آن زمان این رمز ارز ۲۳% افت کرد.

آیا سقوط کاردانو ادامه خواهد یافت؟

با توجه به پیش‌بینی قیمت کاردانو، مطمئن هستیم که قیمت ADA به دلیل بروز رسانی عدم تمرکز اخیر کاردانو، احتمالاً قیمت آن را افزایش می‌دهد و به کاهشی ادامه نخواهد داد. امروزه کنترل بلاک چین کاردانو به طور کامل به جامعه کاربران منتقل شده است و این امر نظر بسیاری از سرمایه گذاران را جلب می‌کند.

علاقه شدید مارک کوبان به کاردانو

به نظر می‌رسد مارک کوبان (Mark Cuban)، کارآفرین و میلیاردر معروف به ADA علاقمند است. علاقه‌ی او را می‌توان از پست‌های او در شبکه‌های اجتماعی متوجه شد. کوبان گفتگوی جالبی با چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson)، مدیرعامل کاردانو انجام داد تا استفاده از این رمز را زیر سوال ببرد. هاسکینسون در مورد توسعه مجدد قرارداد هوشمند ADA و رسیدگی به شکست اتریوم توسط ADA صحبت کرده است. پاسخ‌های هاسکینسون در برنامه تلویزیونی Shark Tank باعث شد تا کوبان به سمت سودآوری از کاردانو جذب شود.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *