آموزش سرمایه گذاری

پیش بینی قیمت کاردانو از ۲۰۲۳ تا ۲۰۳۰ + آینده ارز ADA

پیش بینی قیمت کاردانو تا سال 2030 (آپدیت 2023)

خرید و فروش ارزدیجیتال
۵
(۱۰)

پیش بینی قیمت کاردانو، چالشی است که بسیاری از هولدرها و سرمایه گذاران این رمز ارز  با آن روبرو هستند. با توجه به نوسان بالای قیمت بازار رمز ارزها، بررسی و پیش بینی آینده یک دارایی می‌تواند به سرمایه‌گذاری امن شما کمک کند. در این مقاله، قصد داریم به بررسی و پیش‌بینی قیمت کاردانو پرداخته و با توجه به عوامل مختلف اقتصادی،تحلیل تکنیکال و فاندامنتال، سعی کنیم نگاهی به آینده این ارز دیجیتال کاردانو داشته باشیم. با ما همراه باشید تا درک بهتری از آینده کاردانو بدست آورید.

برای بررسی و پیش بینی قیمت کاردانو در سال ۲۰۲۳ تا ۲۰۳۰ باید به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • این مقاله پیش بینی و هر مقاله دیگری بر اساس روند بازار و کارشناسان برتر این حوزه انجام می‌شود و پینگی در پیش بینی‌های انجام شده نقشی ندارد؛
  • برای بررسی عملکرد قیمت کاردانو در آینده و سایر رمز ارزها باید به تاریخچه قیمت آن نگاه کنیم؛
  • برای پیش بینی و بررسی آینده یک ارز دیجیتال باید هم تحلیل تکنیکال و هم فاندامنتال را زیر نظر داشته باشید؛
  • این مقاله چشم اندازی از آینده کاردانو است و نباید آن را پیشنهاد سرمایه گذاری در نظر بگیرید.

تحلیل تکنیکال و تاریخچه قیمت کاردانو ADA

قیمت کاردانو تا تاریخِ ۳ آگوست ۲۰۲۳ حدود ۰٫۳۹ دلار است و در حال حاضر در رتبه ۸ بازار کریپتو قرار دارد. مارکت کپ و عرضه در گردش این رمز ارز برابر ۱۰,۳۷۲,۰۸۱,۱۱۵ دلار و ۳۵,۰۱۷,۵۸۶,۲۴۷ توکن ADA است. در ۲۴ ساعت گذشته قیمت کاردانو ۳٫۱۱ درصد کاهش یافته است.

ارز دیجیتال آدا ADA در ۷ روز گذشته ۴٫۳۹% کاهش یافته است. پس از مقایسه قیمت لحظه‌ای کاردانو با قیمت ۳۰ روز گذشته، مشاهده می‌شود که کاردانو ۳۳٫۶۹۸ درصد کاهش یافته است. با بررسی روند قیمت کاردانو شاید بتوان گفت کاردانو یکی از بهتربن ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت است.

تغییر قیمت ۹۰ روزه حدود ۲۱٫۷۸ درصد افت قیمت است و کاردانو با کمترین و بیشترین ۰٫۳۷ دلار به ۰٫۳۹ دلار در این بازه زمانی معامله شده است.

در ۴ ماه گذشته کاردانو روند رو به رشدی را نشان داده است. بر اساس آخرین داده‌های کوین مارکت کپ، حجم معاملات کاردانو از ۴ ماه افزایش یافته است. حجم معاملات نقشی مهمی در تغییر قیمت ADA و رمز ارزهای دیگر دارد. کاردانو در ۴ ماه گذشته ۹٫۳۹ درصد افزایش یافته است. کمترین و بیشترین قیمتی که کاردانو در ۴ ماه گذشته با آن معامله می‌شد ۰٫۲۶ دلار و ۰٫۲۷ دلار بوده است.

پیش بینی قیمت کاردانو از سال ۲۰۲۳ تا ۲۰۳۰

سرمایه گذاران همیشه سؤال می‌کنند که قیمت کاردانو در آینده به عنوان یک ارز دیجیتال چطور خواهد بود؟ شبکه کاردانو (Cardano) یکی از فعال ترین رمزارزهای ۲۰۲۲ از نظر توسعه فناوری بوده است. کاردانو اعلام کرد که کاربران می‌توانند قراردادهای هوشمند را پس از ایجاد هارد فورک کاردانو اجرا کنند. بر اساس تحلیل آینده ارز کاردانو برای پنج سال آینده، تخمین زده می‌شود که این توکن دارای روند صعودی و مثبت باشد. با توجه به نوسانات بازار ارزهای دیجیتال، کاردانو در آینده می‌تواند به بالاترین ارزش خود دست یابد. در ادامه آینده ارز دیجیتال کاردانو در سال های ۲۰۲۳ تا ۲۰۳۰ را بررسی می‌کنیم.

سال

کمترین قیمت

میانگین قیمت

بیشترین قیمت

۲۰۲۳

۰٫۳۴

۰٫۳۶

۰٫۳۹

۲۰۲۴

۰٫۴۹

۰٫۵۱

۰٫۶۰

۲۰۲۵

۰٫۷۰

۰٫۷۲

۰٫۸۶

۲۰۲۶

۱٫۰۴

۱٫۰۷

۱٫۲۰

۲۰۲۷

۱٫۵۸

۱٫۶۲

۱٫۸۳

۲۰۲۸

۲٫۳۲

۲٫۳۸

۲٫۷۵

۲۰۲۹

۳٫۳۰

۳٫۳۹

۴٫۰۲

۲۰۳۰

۳٫۳۰

۴٫۹۳

۵٫۸۲

پیش بینی قیمت کاردانو در سال ۲۰۲۳

با توجه به پیش بینی‌های ارائه شده و تحلیل تکنیکال، پیش‌بینی می‌شود در سال ۲۰۲۳ قیمت کاردانو به حداقل ارزش ۰٫۳۴ دلار برسد. کاردانو با میانگین قیمت معاملاتی ۰٫۳۶ دلار می‌تواند به بالاتریم ارزش یعنی ۰٫۳۹ دلار برسد. 

پیش بینی آینده کاردانو از سال  ۲۰۲۴ تا ۲۰۲۵

براساس پیش بینی قیمت و تحلیل تکنیکال، انتظار می‌رود که کمترین قیمت کاردانو در سال ۲۰۲۴ تقریبا ۰٫۴۹ دلار باشد. ADA همچنین میانگین قیمت معاملاتی ۰٫۵۱ دلار می‌تواند به ۰٫۸۸ دلار برسد. انتظار می‌رود جداقل قیمت هر توکن ada در سال ۲۰۲۵ تقریبا ۰٫۷۰ دلار باشد. این رمز ارز می‌تواند با بیشترین و میانگین قیمت  ۰٫۸۶ دلار و ۰٫۷۲ دلار معامله شود.

آینده ارز دیجیتال کاردانو از سال ۲۰۲۶ تا سال ۲۰۲۸

پیش‌بینی می‌شود که قیمت کاردانو در آینده (در سال ۲۰۲۶) به پایین‌ترین سطح ممکن یعنی ۱٫۰۴ دلار برسد. بر اساس داده‌ها، قیمت ADA می‌تواند به حداکثر سطح ممکن ۱٫۲۰ دلار با میانگین قیمت پیش‌بینی شده ۱٫۰۷ دلار برسد. با توجه به تحلیل‌های تکنیکال بر روی داده‌های قیمت گذشته ADA، پیش‌بینی می‌شود که در سال ۲۰۲۷ قیمت کاردانو در حدود حداقل ۱٫۵۸ دلار باشد. ارزش قیمت کاردانو با میانگین ارزش معاملاتی ۱٫۶۲ دلار به دلار می تواند به حداکثر ۱٫۸۳ دلار برسد. پیش‌بینی می‌شود که کاردانو در سال ۲۰۲۸ به حداقل ۲٫۳۲ دلار برسد. ارزش کاردانو می‌تواند به حداکثر ارزش ۲٫۷۵ دلار با میانگین قیمت معاملاتی ۲٫۳۸ دلار در طول سال ۲۰۲۸ برسد.

قیمت کاردانو در آینده چگونه خواهد بود؟

پیش بینی قیمت و آینده ارز  کاردانو از ۲۰۲۹ تا ۲۰۳۰

طبق پیش بینی و تحلیل تکنیکال برای قیمت کاردانو در آینده، انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۹ قیمت Cardano به حداقل ۳٫۳۰ دلار برسد. ارزش کاردانو در آینده می تواند به حداکثر ارزش ۴٫۰۲ دلار با ارزش متوسط ۳٫۳۹ دلار برسد. حداقل قیمت کاردانو در سال ۲۰۳۰ می‌تواند به ۴٫۷۹ دلار برسد؛ همچنین می‌تواند با بیشترین قیمت ۵٫۸۲ دلار و میانگین قیمت معاملاتی ۴٫۹۳ دلار در طول سال ۲۰۳۰ معامله شود.

بر اساس تحلیل‌های انجام شده درباره آینده کاردانو انتظار می‌رود قیمت کاردانو در آینده یعنی تا سال ۲۰۳۰ چندین برابر خواهد شد. کاردانو همچنان به امید داشتن دنیایی به دور از از تقلب و کلاهبرداری ادامه می‌دهد و پلتفرمی شفاف، پایدار و قابل اعتماد برای بلاک چین را برای معاملات در آینده در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

یکی از عناصر کلیدی پیش بینی آینده ارز کاردانو، درک تحلیل تکنیکال و فاندامنتال است که می‌تواند قیمت را در آینده افزایش دهد. برای خرید ارز دیجیتال استفاده از تحلیل تکنیکال و فاندامنتال ضروری است؛ زیرا این عوامل شما را از سرمایه گذاری در زمان مناسب آگاه می‌کند. در ادامه تحلیل تکنیکال را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد.

قیمت ADA تا سال ۲۰۲۵ به کجا خواهد رسید؟

حال که روند آینده ارز دیجیتال کاردانو را می‌دانید، تمرکز ما بر روی چشم انداز بلند مدت قیمت کاردانو تا سال ۲۰۲۵ است. همانطور که قبلاً اشاره شد، الگوریتم اثبات سهام کاردانو، الگوریتم‌های فعلی مورد استفاده بیت کوین و اتریوم را بهتر کند و کاردانو را از نظر انرژی بسیار کارآمدتر می‌کند.

با توجه به الگوریتم متفاوت کاردانو انرژی مورد نیاز برای استخراج این رمز ارز بسیار کمتر است و این پلتفرم سازگار با محیط زیست است. این الگوریتم مزیت بیشتری برای جذابیت بیشتر اکوسیستم کاردانو برای شرکت‌ها دارد؛ زیرا آنها می‌خواهند با یک شرکت مسئول همکاری کنند. اساساً، این امر برای کاردانو یک برد-برد است.

ارتقاء آلونزو که به کاردانو اجازه می‌دهد از قراردادهای هوشمند استفاده کند، توسعه دهنده اصلی رمز ارز است. این قراردادهای هوشمند نیاز به واسطه را برطرف می‌کند؛ به این معنی که می‌توان از آنها در تعداد بیشماری از شبکه‌ها استفاده کرد. گفته می‌شود حذف واسطه در معاملات خاص بسیار ایمن تر است و مانع از آن می‌شود که داده‌ها در معرض حملات سایبری قرار گیرند.

با تمام این موارد، آینده برای این کوین فوق العاده روشن به نظر می‌رسد. پیش بینی قیمت کاردانو در ۲۰۲۵ نشان می‌دهد که این رمز ارز به سمت ۱۰ دلار پیش می‌رود. با توجه به اینکه کاردانو در حال حاضر در حدود ۲ دلار در حال حرکت است، شاید این یک پیش بینی بزرگ به نظر برسد. با این حال، فن‌آوری زیربنایی که کاردانو از آن استفاده می‌کند، پلتفرم خود را برای شرکت‌ها تبدیل به مکان مناسب برای سرمایه گذاری کند.

سرانجام، پس از پیش بینی آینده ارز دیجیتال کاردانو در سال ۲۰۲۵، پیش بینی بعدی قیمت کاردانو برای سال ۲۰۳۰ است.

آینده ارز کاردانو در ۲۰۳۰ نشان می‌دهد که که ارزش توکن آدا تا این لحظه باید به ۱۵ دلار رسیده باشد. این افزایش بیش از ۵۰۰ درصد از قیمت امروز را نشان می‌دهد؛ این به معنی پتانسیل بازگشت سود برای سرمایه گذاران است. بنابراین، اگر از گمانه زنی در مورد این کوین خوشحال هستید، به احتمال زیاد در سال‌های آینده نتیجه خواهد داد.

کاردانو (ADA)، ارز دیجیتال چالشی و سودمند

چارلز هاسکینسون، یکی از بنیان‌گذاران اتریوم، نمی‌دانست که زمانی باعث می‌شد کاردانو (ADA) تمام نقص‌ها و محدودیت‌ها را از بین ببرد، به دستاوردهای خارق‌العاده‌ای دست پیدا کند. شبکه کاردانو با تمام موانع مربوط به مقیاس پذیری، قابلیت همکاری و حاکمیت مبارزه می‌کند.

بیایید به برخی از ویژگی‌های منحصر به فرد آن نگاهی بیندازیم:

۱) با حمایت یک تیم اختصاصی از متخصصان تا مطمئن شوند که مکانیزم کاردانو متناسب با نیازهای سرمایه گذار ساخته شده است؛

۲) چت و پشتیبانی ایمیل ۲۴/۷ شبانه روزی تضمین می‌کند که سرمایه گذاران همیشه از انجام هر معامله لذت می‌برند؛

۳) با تعیین معیارهای کاربر بالاتر، هدف این بازار ارزهای دیجیتال ایجاد درآمد ملموس برای همه سرمایه گذاران است؛

۴) به عنوان یک نرم افزار کد متن باز، عملکرد Cardano بر اساس شفافیت شفاف و همچنین محرمانه بودن تراکنش ها در شبکه عمل می‌کند. امنیت بی نظیری را برای dApps و جوامع فراهم می‌کند؛

۵) شواهد افشای صفر، قدرت را در دست کاربر نهایی قرار می‌دهد و ثبات ریاضی کل فرآیند تراکنش را تسهیل می‌کند؛

۶) مکانیسم بلاک چین کاردانو به قدری مفهوم سازی شده است که سرعت تراکنش های شبکه را تضمین می‌کند.

۷) کاردانو می‌تواند تراکنش‌های جعلی یا جعلی توسط همتایان را به دام بیاندازد که در آن یک بلوک تأیید شده می‌تواند بلوک قبلی را ردیابی کند.

۸) صاحبان ADA می توانند با به استیک کاردانو با یک استخر استیک که توسط دیگران اداره می شود، جوایزی کسب کنند، یا می توانند استخر استیک خود را اداره کنند.

تحلیل فاندامنتال ارز ADA

عامل تاثیر گذار دیگر برای پیش بینی قیمت  و آینده ارز دیجیتال کاردانو، تحلیل فاندامنتال است. درست مانند خرید اتریوم، سرمایه گذاری در کاردانو سرمایه گذاری در بلاک چین کاردانو است. همانطور که قبلاً اشاره شد، به نظر می رسد که پلتفرم کاردانو به عنوان ارتقاء خود در اتریوم به بازار عرضه می‌شود و این امر چشم انداز جذابی را برای شرکت ها ایجاد می‌کند.

یکی از جذاب ترین موارد در مورد کاردانو نحوه عملکرد استیکینگ است. افرادی که کوین‌های آدا را در شبکه دارند، معاملات را تأیید می‌کنند؛ به همین دلیل، می توانند از دارایی‌های خود سود کنند. افرادی که مقادیر زیادی کاردانو دارند می‌توانند با استفاده از “استخر استیکینگ”، سود آنها را به بیش از ۶ درصد در سال افزایش دهند، در حالی که هودلرهای کوچکتر می‌توانند توکن‌های خود را به مجموعه استخر استیکینگ ارائه دهند و سود کسب کنند. این فرآیند برای سرمایه گذاران جذاب است؛ زیرا به آنها اجازه می‌دهد تا از طریق هودل کاردانو، درآمد غیرفعال ایجاد کنند.

بر اساس تحلیل آینده ارز دیجیتال کاردانو در بلند مدت، تخمین زده می‌شود که بسیاری از شرکت‌ها از پلتفرم کاردانو استفاده خواهند کرد. در حال حاضر، اتریوم هنوز قابل فروش‌ترین و شناخته شده‌ترین پلتفرم است، بنابراین کاردانو رقابت سختی در این زمینه دارد. با این حال، هنگامی که قراردادهای هوشمند آنها به مرحله اجرا درآمد می‌تواند انگیزه لازم برای حرکت‌های آینده در قیمت کوین را فراهم کند.

 

 آینده ارز دیجیتال کاردانو تا سال 2050

 بررسی آینده ارز دیجیتال کاردانو  از نظر وبسایت‌های تحلیلی برتر

در این بخش از مقاله نظر مثبت و خوش بینانه‌ی بسیاری از متخصصان و کارشناسان کریپتو در مورد آینده ارز دیجیتال کاردانو را با یکدیگر بررسی می‌کنیم:

  • پیش بینی آینده قیمت ارز کاردانو توسط صرافی CoinSwitch

از زمان راه اندازی بازار در سپتامبر ۲۰۱۷، کاردانو تقریباً ۱۵۰۰ دلار بازگشت سرمایه را تأمین کرده است. پیش بینی قیمت کاردانو در آینده نشان می‌دهد که قیمت کاردانو با سرمایه گذاری ۵ ساله برای مدت طولانی ۷۵/۷۴۰٪ ارزش ADA افزایش می‌یابد. این بدان معناست که در سال ۲۰۲۵، قیمت کاردانو ۳ دلار پیش بینی می‌شود.

  • آینده کاردانو و پیش بینی قیمت ADA توسط ردیت (Reddit)

بر اساس پیش بینی آینده ارز کاردانو از سوی پلتفرم ردیت، این کوین ممکن است ارزش خود را تقریباً دو برابر قیمت فعلی کند و تا سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ به ۲ دلار برسد. با این حال، این سود کوتاه مدت خواهد بود.

  • پیش بینی آینده قیمت ارز کاردانو توسط Wallet Investor

بر اساس پیش بینی قیمت ADA که توسط Wallet Investor انجام شده است، افزایش بلند مدت قیمت انتظار می‌رود. حداقل قیمت پیش بینی شده برای سال ۲۰۲۵ حدود ۴/۶ دلار است. با سرمایه گذاری ۵ ساله، درآمد بیش از ۲۹۱٫۸۵ درصد است.

  •   پیش بینی آینده قیمت ارز کاردانو توسط  Trading Beasts

طبق پیش بینی انجام شده در مورد آینده ارز  دیجیتال کاردانو، قیمت کاردانوآدا طی چند سال آینده افزایش می‌یابد. پیش بینی می‌شود تا پایان سال ۲۰۲۴ میانگین قیمت کاردانو ۲/۱۸ دلار باشد.

آینده آدا کاردانو در سال های بعد

  • تحلیل آینده کاردانو توسط سایت InvestingCube

پیشیبینی آینده ارز دیجیتال کاردانو کاردانو از نظر سایت InvestingCube نزولی است. این وبسایت تجزیه و تحلیل انتظار دارد تا کاردانو به سطح حمایت و مقاومت ۱٫۰۰۲ و ۱٫۶۸ دلار برسد.

  • پیش بینی قیمت و آینده کاردانو توسط Long forecast

براساس پیش بینی آینده ارز دیجیتال کاردانو که توسط Long forecast انجام شده است، تا پایان سال ۲۰۲۵ حداکثر قیمت کاردانو ۱/۴۱ دلار و حداقل قیمت آن ۱/۱۴ دلار خواهد بود.

  • سایت بررسی قیمت ارز دیجیتال Digital Coin Price

طبق پیش بینی آینده ارز دیجیتال کاردانو که توسط Digital Coin Price انجام شده است انتظار می‌رود قیمت کاردانو تا ۳/۹۷ دلار افزایش یابد.

  • پیش بینی آینده قیمت ارز کاردانو توسط GOV Capital

طبق پیش بینی کاردانو توسط GOV Capital، این رمز ارز تا پایان سال ۲۰۲۵ به حداکثر ۳/۸۹ دلار می‌رسد.

قیمت کاردانو در آینده بر اساس روند بازار

همانطور که در پیش بینی قیمت کاردانو در بالا مشاهده می‌کنید، آینده این کوین بسیار خوش بینانه است. نمودار قیمت نشان می‌دهد که این رمز ارز هیچ نشانه‌ای از توقف روند صعودی از خود نشان نمی‌دهد.. قیمت در سطح ۱/۹۱ دلار سطح حمایت مشخصی را تشکیل می‌دهد که به عنوان پایه‌ای برای هرگونه حرکت آینده عمل می‌کند.

نکته کلیدی که باید به آن توجه کنید سطح ۲/۴ دلار است. شتابی که قیمت در حال حاضر نشان می‌دهد بدون شک به اندازه کافی قوی است تا بتواند آن را از بین ببرد. اگرچه ممکن است چندین بار تلاش شود تا از آن عبور کند.

قیمت کاردانو در آینده بر اساس روند بازار

 

با عبور از سطح مقاومت، حرکت صعودی “تأیید شد”. این به احتمال زیاد در انتظار انتشار پلتفرم قراردادهای هوشمند کاردانو است که سرمایه گذاران منتظر آن هستند. در ادامه، عاقلانه است که توجه داشته باشید که شاید در اینجا کمی عقب نشینی وجود داشته باشد. با این حال، احساس قریب به اتفاق صعودی است.

نحوه خرید کاردانو ADA

در طول این مقاله، ما جنبه‌های مختلفی که قیمت کاردانو را تحت تأثیر قرار می‌دهد ، بررسی کرده و اطلاعات مورد نیاز برای سرمایه گذاری در این رمز ارز را به شما ارائه کردیم. با این حال، تجزیه و تحلیل بهترین پلتفرم‌های معاملاتی که کاردانو را به عنوان یک دارایی دیجیتال ارائه می دهند نیز ضروری است. با توجه به محبوبیت این کوین، در حال حاضر بسیاری از بازار‌ های معاملاتی و صرافی‌ها کاردانو را ارائه می‌دهند. بنابراین انتخاب یک صرافی یا بازار مناسب کار نسبتاً سختی است.

خرید کاردانو

معرفی پینگی

صرافی پینگی یکی از بازار های ارز دیجیتال در ایران است. شما می‌توانید در این بازار آنلاین به راحتی با کمترین کارمزد و در سریع ترین زمان ممکن ارز دیجیتال کاردانو را بخرید، بفروشید و یا مبادله کنید. کار با این بازاز معاملاتی بسیار آسان است، همچنین با داشتن پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته می‌توانید سؤالات و مشکلات خود را رفع کنید. تنها کافی است احراز هویت خود را در این صرافی تکمیل کنید، پس از آن می‌توانید به راحتی خرید و فروش کنید.

مزایا و معایب سرمایه گذاری در کاردانو

مزایا

معایب

کاردانو دارای یک تیم توسعه دهنده قوی و اختصاصی است

روند توسعه کاردانو به کندی انجام می‌شود

یک بلاک چین چند لایه است

برای همگام‌سازی لایه‌ها مشکلاتی وجود دارد

کاردانو مقیاس پذیری و سرعت بالا و کارمزد کمتر نسبت به اتریوم را ارائه می‌دهد

هنوز به طور کامل غیرمتمرکز نیست

ADA یک پلتفرم متن باز با زبان برنامه نویسی Haskell است

فناوری چندان جدیدی نیست

کاردانو نسل سوم بلاک چین است

 

کاردانو یک پروتکل امن اثبات سهام است

کاردانو هویت دیجیتالی ارائه می‌دهد

شرکت‌های معتبر با کاردانو مشارکت می‌کنند

کاردانو در بیشتر صرافی‌های ارز دیجیتال معتبر لیست شده است

در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ قیمت کاردانو افزایش چشمگیری داشته است

کاردانو می‌تواند بدون نیاز به قراردادهای هوشمند، پروتکل میزبان بسیاری از دارایی‌ها باشد

مقایسه کاردانو با سایر رمز ارزها

  • کاردانو و بیت کوین

قیمت بیت کوین حدود ۱۹ هزار دلار است، در حالی که قیمت فعلی کاردانو حدود ۰٫۴۷ دلار است. بیت کوین (BTC) پادشاه ارزهای دیجیتال است و از آنجایی که جامعه بزرگتری دارد، گزینه سرمایه گذاری امن تری است. بلافاصله پس از صعود بیت کوین، بسیاری از آلتکوین ها از جمله اتریوم، شیبا اینو به سرعت در حال رشد بودند.

در حالی که کاردانو هنوز در حال رشد است اما به زودی بسیاری از dApp ها را تسهیل می کند. با موفقیت یکپارچه سازی قراردادهای هوشمند، کاردانو فضای زیادی برای سود دارد. پیش بینی و تحلیل آینده کاردانو ما می‌گوید: Cardano ممکن است بتواند با سرمایه‌گذاری کمتر در درازمدت سود بالایی به شما بدهد.

  • کاردانو و اتریوم

قیمت اتریوم حدود ۱۳۱۰ دلار است، در حالی که قیمت فعلی حدود ۰٫۴۷ دلار است. کاردانو دارای بلاکچین دو لایه است، در حالی که اتریوم از طراحی تک لایه استفاده می کند. به بیان ساده، تمام تسویه حساب ها و محاسبات به طور مستقل در کاردانو انجام می شود، در حالی که در اتریوم همه انتقال ها، محاسبات و تسویه حساب ها به طور همزمان انجام می شوند. قیمت کاردانو مطمئناً افزایش خواهد یافت؛ زیرا بلاک چین آن قادر به ارائه برنامه های کاربردی متعدد است و به همین دلیل تقاضا در روزهای آینده افزایش می یابد.

بیشتر بخوانید: مقایسه کاردانو و اتریوم؛ کدام یک آینده بهتری دارد؟

  • کاردانو و بایننس کوین

قیمت بایننس کوین حدود ۲۷۴٫۰۲ دلار است، در حالی که قیمت فعلی کاردانو حدود ۰٫۴۷ دلار است. بایننس و کاردانو از این نظر که هر دو از پروتکل‌های اثبات سهام استفاده می‌کنند کاملاً مشابه هستند در حالی که سایر آلتکوین‌ها از مکانیسم POW استفاده می‌کنند.

با این حال، آنها نیز تفاوت هایی دارند. کاردانو هنوز در مرحله توسعه خود است و پس از توسعه کامل، انتظار می رود که تاریخچه ای را در دنیای کریپتو ایجاد کند! کاردانو از نظر سرعت تراکنش بسیار سریعتر از بایننس است.

نقشه راه و آینده ارز دیجیتال کاردانو 

نقشه راه کاردانو خلاصه ای از توسعه و آینده ارز دییجیتال کاردانو است که در پنج مرحله برنامه ریزی شده است: بایرون (Byron)، شلی (Shelley)، گوگن (Goguen)، باشو (Basho) و ولتر (Voltaire). هر دوره حول مجموعه ای از عملکردها متمرکز است که در چندین نسخه کد ارائه می‌شود.

در حالی که دوره‌های کاردانو به‌طور متوالی ارائه می‌شوند، کار برای هر دوره به‌طور موازی اتفاق می‌افتد، با تحقیق، نمونه‌سازی و توسعه اغلب یک‌باره در جریان‌های مختلف توسعه در حال انجام است.

  • بایرون Byron 

بایرون مربوط به عرضه اولیه بلاک چین کاردانو (ADA) است. نماد کاردانو، ADA، به آدا لاولیس اشاره دارد که اغلب به عنوان یکی از اولین برنامه نویسان کامپیوتر در جهان شناخته می شود. بایرون که در سپتامبر ۲۰۱۷ عرضه شد، کاردانو را با یک MVP (محصول حداقل قابل دوام) به بازار آورد. کاربران می توانند تراکنش ها را ارسال و دریافت کنند و همچنین ارزهای خود را در کیف پول رسمی ددالوس ذخیره کنند.پتانسیل واقعی کاردانو تنها در نسخه های بعدی آشکار خواهد شد.

  • شلی Shelley  

شلی معامله بزرگی بود؛ زیرا استیکینگ را برای کاردانو به ارمغان آورد. جامعه ارزهای دیجیتال علاقمند به استیک و دریافت پاداش است و در ماه‌های منتهی به انتشار  به روز رسانی Shelley، ارزش بازار کاردانو به میزان قابل توجهی افزایش یافت. کاردانو در نظر دارد که استیکینگ تا حد امکان ساده باشد تا هر کسی بتواند آن را انجام دهد. کاربران می توانند مستقیماً ارز ada  را در کیف پول رسمی Daedalus یا یک کیف پول شخص ثالث مانند استیک کنند.

  • گوگن Goguen 

کاردانو در نظر دارد که استیکینگ تا حد امکان ساده باشد تا هر کسی بتواند آن را انجام دهد. کاربران می توانند مستقیماً ارز ada  را در کیف پول رسمی Daedalus یا یک کیف پول شخص ثالث مانند استیک کنند.

به روز رسانی Goguen قابلیت های قرارداد هوشمند را به پروتکل می آورد. اگر یک انتقاد مداوم از کاردانو وجود داشته باشد، این است که کاردانو یک پلتفرم قرارداد هوشمند است که قراردادهای هوشمند ندارد. حتی سه سال پس از راه اندازی اولیه آن در سال ۲۰۱۷، هنوز امکان ایجاد قراردادهای هوشمند در کاردانو وجود ندارد. در حال حاضر، تاریخ عرضه Goguen در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ است. یکی از هیجان انگیزترین ویژگی های Goguen زبان برنامه نویسی Marlowe خواهد بود. ایده مارلو این است که به افرادی که تجربه برنامه نویسی ندارند اجازه می دهد تا قراردادهای هوشمند ایجاد کنند.

  • باشو Basho 

ویژگی اصلی باشو این است که زنجیره های جانبی را به کاردانو می آورد و این به شبکه کمک می‌کند تا مقیاس پذیری بیشتری داشته باشد تا بتواند تراکنش‌های بیشتری را در هر ثانیه انجام دهد.

زنجیره های جانبی راهی برای انجام تراکنش ها در یک شبکه جانبی است که از لایه اصلی کاردانو جدا است. روشی که معمولاً یک زنجیره جانبی کار می کند این است که تراکنش ها روی یک زنجیره جانبی انجام می شود. به صورت دوره ای، همه این تراکنش ها با هم جمع می شوند و در زنجیره اصلی اعتبار سنجی می شوند. از آنجایی که تراکنش ها در زنجیره جانبی انجام می شوند، تحت تأثیر ازدحام در زنجیره اصلی قرار نمی گیرند.

  • ولتر Voltaire

مرحله نهایی، حکمرانی را به شبکه کاردانو خواهد آورد. مانند سایر شبکه‌ها، دارندگان کاردانو می‌توانند از توکنی‌های خود برای رأی دادن در مورد نحوه خرج کردن خزانه کاردانو و نوع کارهای توسعه‌ای در شبکه استفاده کنند. دارندگان کاردانو می توانند تغییراتی را در شبکه پیشنهاد دهند و سپس سایر کاربران می توانند به آن پیشنهادات رای دهند. کاردانو امیدوار است که این رویکرد غیرمتمرکز برای نگهداری و بهبود شبکه سودمندتر از داشتن یک سازمان متمرکز تمام تصمیمات باشد.

آیا کاردانو ارزش سرمایه گذاری دارد؟

کاردانو (ADA) به عنوان یک ارز دیجیتال مبتنی بر بلاکچین با پتانسیل بالا برای سرمایه‌گذاری به شمار می‌رود. کاردانو یک بلاک چین با هدف ایجاد یک پلتفرم قراردادهای هوشمند با کارایی بالا است که به دنبال حل مشکلاتی مانند مقیاس پذیری، سرعت بالا و کارمزد کم در مقایسه با رمز ارزهایی مانند بیتکوین و اتریوم است.  کاردانو بلاکچین خود را با استفاده از ربان برنامه نویسی Haskell ایجاد کرده است که امنیت و اطمینان بیشتری را ارائه می‌دهد.

علاوه بر این، کاردانو توسط شرکت ادا (IOHK) که توسط چارلز هسکینسون، یکی از مؤسسان اتریوم تأسیس شده است، توسعه و پشتیبانی می‌شود که به آن اعتبار و اعتماد بیشتری می‌بخشد.

به طور کلی، همچنین همیشه باید توجه داشت که سرمایه‌گذاری در هر دارایی مانند رمز ارزها ریسک‌هایی دارد، قبل از سرمایه‌گذاری در کاردانو یا هر دارایی دیجیتال دیگری، به دقت تحقیقات خود را تکمیل کنید.

جمع بندی، آینده ارز دیجیتال کاردانو چگونه خواهد بود؟

کاردانو یک پروژه بلندپروازانه است که هدف آن ارائه تمام ویژگی ها با استفاده از تکنولوژی پیشرفته سایر بلاک چین ها در یک مکان است. قراردادهای هوشمند، مکانیزم اجماع اثبات سهام، مقیاس‌پذیری از طریق زنجیره‌های جانبی و یک مدل حکمرانی غیرمتمرکز و همه اینها به کار زیاد و زمان بیشتری نیاز دارد، اما نتایج باید بسیار چشمگیر باشد. پیش بینی و آینده ارز کاردانو بر اساس نظر تحلیلگران و سرمایه گذاران برتر است و نمی‌توان گفت که به طور ۱۰۰% چه اتفاقی برای دنیای رمز ارزها و ارز دیجیتال کاردانو رخ خواهد داد. پس قبل از هر گونه اقدامی تحقیقات خود را به طور کامل انجام دهید و این مقاله را پیشنهاد سرمایه گذاری تلقی نکنید. 

منبع: priceprediction.net

میانگین امتیازات ۵ / ۵٫ تعداد رای: ۱۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *