اخبار ارز دیجیتال

با خبر بروز رسانی کاردانو، قیمت آن تا ۵% افزایش یافت

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

در حالی که بازار کلی ارزهای دیجیتال در حال کاهش بودند، کاردانو (ADA)، چهارمین ارز دیجیتال بزرگ جهان، حرکت‌های قدرتمندی از خود نشان می‌دهد! با اعلام خبر بروز رسانی کاردانو، قیمت آن تا ۵% افزایش یافت و در حال حاضر (۱۳ مرداد ۱۴۰۰) با ۱/۳۲ دلار معامله می‌شود و ارزش بازار آن ۴۲ میلیارد دلار است.

خوش بینی‌ها در مورد قیمت کاردانو با نظرات مثبت چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson)، بنیانگذار کاردانو، در مورد ویژگی‌های قرارداد هوشمند در بلاک چین پشتیبانی می‌شود. جامعه کاردانو بی صبرانه منتظر این ارتقا بوده است.

هاسکینسون تأیید کرد که به زودی پس از هارد فورک آلونزو (Alonzo)، قراردادهای هوشمند در شبکه در دسترس خواهد بود. بنابراین، وی افزود که با گذشت زمان، زیرساخت‌های کاردانو فقط کارآمدتر خواهد شد.

این خبر بروز رسانی هفته گذشته در ۳۰ ژوئیه ۲۰۲۱ اعلام شد. هاسکینسون همچنین اشاره کرد که دو پیشرفت همزمان منجر به هارد فورک می‌شود.

بازه زمانی بروز رسانی کاردانو

به تازگی، چارلز هاسکینسون به طور پیش فرض مهلت‌های بیشتری برای ارتقاء کلیدی شبکه، تعدادی انتقاد دریافت کرده است. در آخرین برنامه زنده، هاسکینسون همچنین گفت که زیرساخت هارد فورک باید در بازه زمانی آگوست-سپتامبر ۲۰۲۱در دسترس باشد. وی در ادامه افزود:

کاربران کاردانو (ADA) قادر خواهند بود “در لحظه‌ای که هارد فورک بر زیرساخت کاردانو عرضه می‌شود، قراردادهای هوشمندی را اجرا کنند و محیطی بهتر برای برنامه‌های کاردانو ایجاد و توسعه دهند.”

کاردانو هارد فورک آلونزو را در سه مرحله آبی، سفید و بنفش عرضه می‌کند. هر یک از این مراحل عموم مردم را از عملکردهای بیشتر آگاه می‌کند.

کاردانو یکی از برترین رمز ارز‌های سال ۲۰۲۱ است. با قیمت ۱/۳۲ دلار، توکن ADA با ۶۰۰ درصد افزایش نسبت به سال گذشته (۲۰۲۰) معامله می‌شود. این ارز دیجیتال به سرعت راه خود را برای تبدیل شدن به چهارمین دارایی بزرگ دیجیتال از نظر ارزش بازار باز کرد.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *