آموزش آلت کوین ها

آینده ارز دیجیتال چیلیز از ۲۰۲۳ تا ۲۰۳۰ + پیش بینی قیمت CHZ

پیش بینی آینده ارز دیجیتال چیلیز CHZ تا 2030

خرید و فروش ارزدیجیتال
۴
(۱۲۰)

اگر به دنبال پیش‌بینی بازار، تحلیل یا آینده ارز دیجیتال چیلیز Chiliz هستید، احتمالاً می‌خواهید بدانید. قیمت چیلیز (CHZ) ممکن است در آینده به کجا برسد. پیش‌بینی‌های قیمت از الگوریتم‌های مختلف مبتنی بر روند قیمت در آینده ارز چیلیز استفاده می‌کنند. این مقاله پیش بینی قیمت با هدف پاسخگویی به سوالات کاربران درباره پیش بینی قیمت چیلیز انجام می شود. آیا Chiliz (CHZ) ATH (بالاترین زمان) خود را پس خواهد گرفت؟ چیلیز ماه آینده چه ارزشی خواهد داشت؟ آیا اکنون زمان مناسبی برای خرید چیلیز است؟ آیا چیلیز در حال حاضر نشانه‌های صعودی یا نزولی را نشان می‌دهد؟ در این مقاله پیش‌بینی آینده چیلیز، شاخص‌های تکنیکال مختلف CHZ را برای پیش‌بینی بررسی می‌کنیم.

مروری کوتاه بر ارز دیجیتال چیلیز CHZ

در دنیای امروزی اینترنت پادشاه کل دنیا است. تبادل داده‌ها بر روی سرورهای مختلف بر منابع اطلاعات متکی است، حال تصور کنید این منابع اطلاعات واقعی نباشد و یا اطلاعات به درستی ذخیره نشوند، چه می‌شود؟ مشکلات عظیمی جهان را در بر می‌گیرد.

چیلیز ارز دیجیتال پیشرو برای ورزش و سرگرمی توسط فین تک (FinTech) ارائه شده است. این پلتفرم سرگرمی ورزشی مبتنی بر بلاکچین Socios است و به کاربران اجازه می‌دهد در مدیریت برندهای ورزشی مورد علاقه خود شرکت کنند. چند فن توکن توسط بلاکچین Socios.com ارائه شده که چیلیز یکی از آن ها است. ارز چیلیز همچنین به عنوان “توکن هواداری” نیز شناحته می‌شود. چرا به چیلیز توکن هواداری می‌گویند؟

نام چیلیز Chiliz
نماد CHZ
مارکت کپ ۸۶۵,۵۸۰,۵۱۲ دلار
عرضه کل ۸,۸۸۸,۸۸۸,۸۸۸ توکن
عرضه در گردش ۶٫۰۰ میلیارد توکن

دارندگان ارز CHZ می‌توانند در آینده باشگاه ورزشی خود از طریق را دهی شرکت کنند، برای مثال می‌توانند انتخاب کنند که لباس تیم چه رنگی باشد. با مشارکت در این قبیل کارها همچنین درآمد کسب می‌کنند. چیلیز با برخی از بزرگترین موسسات ورزشی در جهان همکاری کرده است: باشگاه بارسلونا، منچسترسیتی، یوونتوس تورین و پاری سن ژرمن. همچنین دارای مشارکت با UFC و سازمان های بازی است. با خرید چیلیز، طرفداران به فن توکن های مختلف دسترسی پیدا می‌کنند و به معنای واقعی کلمه در باشگاه خود سهام دارند.

تاریخچه قیمت گذشته چیلیز (CHZ)

طبق آخرین داده های جمع آوری شده (تا تاریخِ ۱ می ۲۰۲۳)، قیمت لحظه‌ای چیلیز ۰٫۱۲ دلار است و CHZ در حال حاضر در رتبه ۵۹ در کل اکوسیستم کریپتو قرار دارد. عرضه در گردش ارز دیجیتال چیلیز ۶,۹۴۳,۶۴۷,۱۵۸  توکن با مارکت کپ ۸۶۶,۶۷۶,۷۹۷ دلار است.

در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت چیلیز ۲٫۳۳ درصد کاهش یافته است. اگر مارکت کپ CHZ را با دیروز مقایسه کنیم، می‌بینید که ارزش بازار نیز تغییر کرده است. در ۷ روز گذشته، CHZ روند صعودی خوبی را پشت سر گذاشته است. این رمز ارز پتانسیل بسیار خوبی از خود نشان داده که شاید فرصت خوبی برای خرید چیلیز و شروع سرمایه گذاری باشد.

برای دیدن نمودار قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به صفحه لیست ارزها مراجعه کنید.

پس از مقایسه قیمت فعلی چیلیز با قیمت ۳۰ روز گذشته، مشاهده می‌شود که رمز ارز چیلیز ۱٫۳۵۱ درصد افزایش یافته است. حداقل قیمت چیلیز در یک ماه گذشته  ۰٫۱۲ دلار است. تغییر قیمت ۹۰ روزه حدود ۳٫۱۲ درصد است. چیلیز با کمترین قیمت ۰٫۱۱ دلاری و بیشترین ارزش ۰٫۱۳ دلاری در این بازه زمانی معامله شده است.

در ۴ ماه گذشته چیلیز روند رو به رشدی را نشان داده است. بر اساس آخرین اطلاعات جمع آوری شده، حجم معاملات چیلیز از ۴ ماه افزایش یافته است. حجم معاملات نقشی حیاتی در قیمت آن دارد. این رمز ارز ۹٫۲۳ درصد افزایش یافته است که حداکثر قیمت چیلیز در حدود ۰٫۱۵ دلار و حداقل قیمت آن حدود ۰٫۱۴ دلار در ۴ ماه گذشته بوده است.

تحلیل قیمت و پیش بینی آینده ارز دیجیتال چیلیز از ۲۰۲۳ تا ۲۰۳۰

پیش بینی قیمت و تحلیل اینده ارز دیجیتال چیلیز بر اساس داده‌هایی مانند هوش مصنوعی، تاریخچه قیمت چیلیز، مارکت کپ، حجم معاملات و چند پارامتر دیگر بررسی می‌شود. اگر به دنبال سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال به خصوص در ارز چیلیز هستید این مقاله و مقاله‌های پیش بینی قیمت ما را تا انتها بخوانید.

سال

کمترین قیمت

میانگین قیمت

بیشترین قیمت

۲۰۲۳

۰٫۱۶

۰٫۱۷

۰٫۱۹

۲۰۲۴

۰٫۲۴

۰٫۲۵

۰٫۲۸

۲۰۲۵

۰٫۳۷

۰٫۳۸

۰٫۴۱

۲۰۲۶

۰٫۵۳

۰٫۵۵

۰٫۶۳

۲۰۲۷

۰٫۷۴

۰٫۷۷

۰٫۹۲

۲۰۲۸

۱٫۱۰

۱٫۱۳

۱٫۲۹

۲۰۲۹

۱٫۶۰

۱٫۶۵

۱٫۹۳

۲۰۳۰

۲٫۳۰

۲٫۳۷

۲٫۷۷

آینده ارز دیجیتال چیلیز در سال ۲۰۲۳

به گفته برخی از کارشناسان کریپتو، ارز دیجیتال چیلیز امسال به خوبی رشد کرده است و توجه بسیاری را به سوی خود جلب کرده است. پیش بینی می‌شود در نیمه دوم سال ۲۰۲۳ ارز چیلیز بتواند روند خوبی را آغاز کند و به بالاترین قیمت یعنی ۰٫۱۹ دلار افزایش خواهد یافت. مانند بسیازی از رمز ارزها، چیلیز نیز به تدریج افزایش می‌یابد و کاهش شدید قیمتی برای آن پیش بینی نمی‌شود. با توجه به همکاری و مشارکت چیلیز با شرکت‌ها و موسسات برتر انتظار می‌رود کمترین قیمت چیلیز ۰٫۱۶ دلار و میانگین قیمت آن ۰٫۱۷ دلار باشد.

پیش بینی قیمت چیلیز در ۲۰۲۴-۲۰۲۵

بر اساس تحلیل آینده ارز دیجیتال چیلیز، در سال ۲۰۲۴ این رمز ارز فضای زیادی برای رشد و توسعه در پیش دارد. با توجه به اطلاعیه‌ها درباره مشارکت با باشگاه‌های فوتبال، شرکت‌های برتر و غیره بالاترین قیمت چیلیز برای سال ۲۰۲۴ تقزیبا ۰٫۲۸ دلار خواهد بود. با این حال باید منتظر بمانیم تا ببینم آیا ارز دیجیتال از منطقه فشار فروش خارج می‌شود یا خیر. با توجه به نوسان بازار کمترین و میانگین قیمت چیلیز برای سال ۲۰۲۴ برابر با ۰٫۲۴ دلار و ۰٫۲۵ دلار خواهد بود.

اگر روند صعودی تا سال ۲۰۲۵ همچنان ادامه یابد، قیمت چیلیز می‌تواند به بالاترین ارزش ۰٫۴۱ دلاری خود دست یابد و هوبدرهای این رمز ارز می‌توانند به سود خوبی برسند. در صورتی که همه چیز صعودی پیش نرود می‌توانیم شاهد کمترین و میانگین قیمت  ۰٫۳۷ دلار و ۰٫۳۸ دلار باشیم.

پیش بینی آینده چیلیز در سال های ۲۰۲۶-۲۰۲۸

اگر ارز چیلیز بتواند در میان سرمایه‌گذاران همچنان محبوب باشد، قیمت چیلیز تا ۵ سال آینده ثابت خواهند ماند. بر اساس تحلیل و پیش بینی‌های انجام شده انتظار می‌رود چیلیز به بالاترین قیمت در سال ۲۰۲۶ یعنی ۰٫۶۳ دلار برسد. کمترین و میانگین قیمت این رمز ارز در همین سال به ترتیب برابر با ۰٫۵۳ دلار و ۰٫۵۵ دلار خواهد بود. 

پس از تحلیل‌های تکنیکال و پیش بینی‌های انجام شده، تخمین زده می‌شود ارز چیلیز در سال ۲۰۲۷ به کمترین قیمت ۰٫۷۴ دلار و بالاترین قیمت ۰٫۹۲ دلار برسد. میانگین قیمت این رمز ارز در سال ۲۰۲۷ برابر با ۰٫۷۷ دلار خواهد بود.

با توجه به مشارکت‌های بیشتر انتظار می‌رود تا سال ۲۰۲۸ ارز چیلیز همچنان به صعود خود ادامه دهد و به میانگین قیمت ۱٫۱۳ دلار برسد. اگر در سال ۲۰۲۸ چیلیز بتواند از سطح مقاومت خود عبور کند می‌توانیم شاهد افزایش قیمت تا ۱٫۲۹ دلار باشیم. از طرفی اگر نتواند از سطح حمایت خود عبور کند رمز ارز چیلیز به پایین ترین و میانگین قیمت ۱٫۱۰ دلار و ۱٫۱۵ دلار می‌رسد. 

آینده ارز چیلیز از ۲۰۲۹ تا ۲۰۳۰

در حالی که چیلیز CHZ برای تسریع در تعامل بین شبکه‌ها تلاش می‌کند، انتظار می‌رود روند صعودی سال قبل ادامه یابد. بنابراین کمترین قیمت معامله ۱٫۶۰ دلار و بالاترین قیمت ۱٫۹۳ دلار در سال ۲۰۲۹ عبور کند. تا سال ۲۰۳۰، چیلیز سرانجام از بالاترین قیمت قبلی خود فراتر خواهد رفت و سطوح قیمت جدیدی را به ثبت خواهد رساند. حداقل قیمت می‌تواند ۲٫۳۰ دلار باشد و به طور بالقوه به بیشترین قیمت ۲٫۷۷ دلار می‌رسد که میانگین آن ۲٫۳۷ دلار است.

قیمت چیلیز از گذشته تا به حال چه تغییری کرده است؟

ارز چیلیز در آگوست ۲۰۱۹ راه اندازی شد و از آن زمان تاکنون بسیار فعال بوده است. تنها در عرض ۳۰ دقیقه پس از راه اندازی، با اخباری مبنی بر رسیدن به سطح ۰٫۰۱۵۰ دلار در مقایسه با رقبای خود مانند بیت کوین (BTC)، در صرافی ارز دیجیتال لیست شد. در ژانویه ۲۰۲۰، شاهد بیشترین افزایش قیمت به ۰٫۰۰۹ دلار برای یک Chiliz بود. اما این روند چندان دوام نیاورد و به دلیل تأثیر آسیب اقتصادی ناشی از ویروس کرونا به مرز ۰٫۰۰۴ دلار سقوط کرد.

در نوامبر ۲۰۲۰ قیمت ارز چیلیز به کمتر از ۰٫۰۱۰ دلار رسید و تا ژانویه ۲۰۲۱ توانست با اصلاحات جزئی همراه باشد. عملکرد بسیار خوب ارز Chiliz در ابتدای سال ۲۰۲۱ به نفع سرمایه گذاران بود؛ زیرا ارزش این توکن هواداری تا فوریه به ۰٫۰۳۴۰ دلار رسید.

در ابتدای مارس ۲۰۲۱ ارز دیجیتال چیلیز با صعود همراه بود و در آن زمان بالاترین ارزش خود یعنی ۰٫۸۹ دلار را ثبت کرد. با این حال این ارز دیجیتال با کمی اصلاح مواجه شد اما توانست ارزش خود را در ۰٫۴۰ دلار ثبت نگه دارد. در آوریل ۲۰۲۱ نیز به ۰٫۷۵۸ دلار رسید که دوباره به ۰٫۴۰ دلار کاهش یافت. در زمان نوشتن این خبر ارز دیجیتال چیلیز توانست با اندکی اصلاح با ۰٫۲۷ دلار معامله شود.

تحلیل تکنیکال توکن CHZ؛ بررسی عوامل تاثیرگذار در آینده ارز دیجیتال چیلیز

ارز دیجیتال Chiliz در آگوست ۲۰۱۹ راه اندازی شد و از آن زمان تاکنون بسیار فعال بوده است. تنها در عرض ۳۰ دقیقه پس از راه اندازی، با اخباری مبنی بر رسیدن قیمت به ۰٫۰۱۵۰ دلار در مقایسه با رقبای خود مانند بیت کوین، در صرافی لیست شد. در ژانویه ۲۰۲۰، توکن هواداری CHZ شاهد بیشترین افزایش قیمت به ۰٫۰۰۹ دلار بوده است. اما این روند چندان دوام نیاورد و به دلیل شیوع بیماری کرونا و آسیب‌های اقتصادی تا مرز ۰٫۰۰۴ دلار سقوط کرد. افزایش قیمت چیلز (CHZ) که در سال ۲۰۲۱ اتفاق افتاد با اعلام پروژه Chiliz برای سرمایه‌گذاری ۶۰ میلیون دلاری در توکن‌سازی رسانه‌ها، برندها و خرده‌فروشی مرتبط است.

پیش بینی قیمت چیلیز

در نوامبر ۲۰۲۰، قیمت چیلیز به کمتر از ۰٫۰۱۰ دلار رسید و تا ژانویه ۲۰۲۱، فقط اصلاح جرئی در مارجین را نشان داد. با این حال، عملکرد چیلیز در ابتدای سال ۲۰۲۱ به طور شگفت انگیزی برای سرمایه گذاران موهبت بوده است؛ زیرا قیمت تا فوریه ۲۰۲۱ به سطح ۰٫۰۳۴۰ دلار رسیده است. از ابتدای ماه مارس، قیمت چیلیز رشد فوق‌العاده‌ای داشت و قیمت ۰٫۸۹ دلار را ثبت کرد. با این حال، پس از آن، توکن با اصلاح جزئی مواجه شد، اما سپس سطح قیمت ۰٫۴۰ دلار را حفظ کرد.

در آوریل گذشته، قیمت چیلیز صعودی عظیم را نشان داد و به ۰٫۷۵۸ دلار رسید، اما بغد به ۰٫۲۱ دلار کاهش یافت. سپس قیمت چیلیز تا ابتدای آگوست ۲۰۲۱ ادامه یافت. در سپتامبر، قیمت CHZ دوباره به مرز ۰٫۴ دلار رسید اما بعداً با کاهش شدید روبرو شد و تا ۰٫۲۴ دلار سقوط کرد و تا پایان اکتبر به معاملات مارجین ادامه داد. پس از آن، بهبود قابل توجهی را تجربه کرد و در نوامبر گذشته به بالاترین سطح ۰٫۵۵ دلار رسید. با این حال، چیلیز پس از رسیدن به ۰٫۵ دلار، طبق سیگنال های نزولی، روند نزولی مستمری را نشان می دهد و در حال حاضر، حدود ۰٫۲۵ دلار معامله می شود.  

پیش بینی آینده ارز دیجیتال CHZ از نظر وبسایت‌های تحلیلی برتر 

  • پیش بینی آینده چیلیز توسط Trading Beasts

بر اسایس داده‌های Trading Beasts در رابطه با آینده ارز چیلیز، پیش بینی شده بود ارزش این ارز دیجیتال با ادامه روند خوش‌بینانه‌ای که در چند سال آینده، بین ۰٫۵۰ تا ۱ دلار خواهد بود.

  • پیش بینی آینده ارز دیجیتال چیلیز توسط GOV Capital

به گفته کارشناسان پیش بینی قیمت Chiliz، زمان بسیار خوبی برای سرمایه گذاری در ارز Chiliz است؛ زیرا ممکن است قیمت در سال آینده از ۰٫۸۱ دلار عبور کند!

  • پیش بینی قیمت چیلیز توسط CoinMonks

ارز Chiliz احتمالاً برای مدتی با روند توکن های NFT همراه خواهد بود. با این وجود، حرکات متقابل کوتاه مدت یا حتی اصلاحاتی برای این ارز دیجیتال دیده می‌شود. چیلیز می تواند در ماه‌های آینده توجه بسیار بیشتری را به خود جلب کند که بدون شک در آینده ارز دیجیتال چیلیز بی تاثیر نخواهد بود.

  • آینده چیلیز از نظر Market Haven

طبق گفته کارشناسان Market Haven درباره آینده ارز دیجیتال چیلز، یک روند صعودی بلندپروازانه برای سال ۲۰۲۱ پیش بینی شده بود که ادعا می‌کند که سال ۲۰۲۱ با در نظر گرفتن همه عوامل، سالی بی‌عیب برای Chiliz خواهد بود و دارایی می‌تواند تا ۱٫۰۲ دلار برای ورود به سال ۲۰۲۲ برسد.

  • آینده ارز دیجیتال چیلیز توسط وبسایت Digital Coin Price

ارز چیلیز در حال ورود به فضای بسیار رقابتی و بی رحمانه است. با وجه به لیست شدن چیلیز در صرافی‌های ارز دیجیتال می‌تواند انتظار داشت با گذشت زمان و در سال‌های بعدی آینده ارز دیجیتال چیز بسیار صعودی باشد. به گفته کارشناسان وبسایت تجزیه و تحلیل Digital Coin Price قیمت چیلیز می‌تواند تا پایان سال ۲۰۲۵ با حدود ارزش ۱٫۵۰ دلار معامله شود.

  • آینده ارز دیجیتال چیلیز توسط وبسایت Wallet Investor

وبسایت Wallet Investor آینده ارز دیجیتال چیلیز را برای بلند مدت پیش بینی کرده و انتظار دارد قیمت توکن هواداری تا سال ۲۰۲۰ به ۴٫۴۱۲ دلار برسد. با توجه به قیمت فعلی چیلیز اگر شما الان در چیلیز سرمایه گذاری کنید در ۵ سل اینده چیزی حدود ۵۲۰%+ سود کرده‌اید.

  • آینده ارز دیجیتال چیلیز توسط وبسایت Long forecast

به جز پذیرش ارز چیلیز، سال ۲۰۲۲ تابستان ارز دیجیتال چیلیز خواهد بود. با توجه به پیش بینی‌های ارائه شده در مورد آینده ارز چیلیز ممکن است دوباره بازار تحت کنترل گاوها قرار گیرد و تا سال ۲۰۲۴ با بهترین ارزش خود یعنی ۲٫۵۰۹ دلار معامله شود.

عوامل تاثیر گذار بر آینده ارز دیجیتال چیلیز

بر اساس مطالبی که تا این قسمت از مقاله گفته شد انتظار می‌رود آینده ارز دیجیتال چیلیز با صعود همراه باشد و آینده ارز چیلیز بسیار خوش بینانه پیش بینی شده است. باید توجه داشته باشید که این مقاله صرفا نظر کارشناسان و تحلیلگران در مورد آینده ارز دیجیتال چیلیز است و یک توصیه سرمایه گذاری نیست. سرمایه گذاری با ریسک همراه است قبل از هر گونه اقدامی تحقیقات خود کامل انجام دهید.

صنعت ارزهای دیجیتال هنوز در مراحل اولیه خود است و بنابراین، پیش‌بینی قیمت چیلیز (CHZ) دشوار است. با این حال، عوامل خاصی وجود دارد که می‌تواند در آینده چیلیز تاثیر داشته باشد. موارد زیر برخی از عوامل کلیدی است که می‌تواند بر قیمت چیلیز (CHZ) تأثیر بگذارد:

۱٫ پذیرش توسط سازمان‌های بزرگ ورزشی: یکی از موارد استفاده کلیدی برای چیلیز (CHZ) توکن‌های هوادار برای سازمان‌های ورزشی بزرگ است. اگر تیم‌های ورزشی بیشتری از توکن‌های هوادار Chiliz استفاده کنند، منجر به افزایش تقاضا برای CHZ و در نتیجه افزایش قیمت‌ها می‌شود.

۲٫ افزایش پذیرش ارزهای دیجیتال: به طور کلی، با افزایش پذیرش ارزهای دیجیتال، می‌توان انتظار داشت که قیمت‌ها در سراسر صنعت افزایش یابد. این به این دلیل است که با استفاده بیشتر افراد از ارزهای دیجیتال، تقاضای بیشتری برای این دارایی‌ها وجود خواهد داشت که منجر به افزایش قیمت می‌شود.

۳٫ مقررات مطلوب: یکی دیگر از عواملی که می تواند تأثیر مثبتی بر قیمت Chiliz داشته باشد، تنظیم مطلوب در مورد ارز دیجیتال است. اگر دولت‌ها یا بانک‌های مرکزی در سراسر جهان شروع به شناسایی ارزهای دیجیتال به عنوان دارایی‌های قانونی کنند، راه را برای پذیرش جریان اصلی و افزایش قیمت‌ها هموار می‌کند.

شبکه چیلیز از چه نظر ارزشمند است؟

به عنوان یک طرفدار بازی، مهمترین سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که چگونه ادعای خود را برای تیم مورد علاقه خود مطرح کنید و چگونه با حفظ ارتباط با تیم خود در دنیای بازی و ورزش های الکترونیکی بسیار تعاملی باقی بمانید. شبکه چیلیز برای این منظور ارائه شده است: CHZ توکن بومی که به ذخیره توکن های CHZ کمک می کند و امنیت آنها را تضمین می کند. همین امر در مورد سرعت اجرای CHZ نیز صادق است. از آنجایی که کل اکوسیستم چیلیز حول پروتکل غیرمتمرکز می‌چرخد، کل فرآیند به سرعت در یک محیط امن کار می کند.

معرفی صرافی‌‌های ارز دیجیتال برای خرید ارز دیجیتال CHZ

بسیاری از سرمایه گذاران پس از آشنایی با آینده ارز دیجیتال چیلیز تمایل دارند در این توکن هواداری و ورزشی سرمایه گذاری کنند. برای این کار شما به یک صرافی قابل اعتماد و معتبر نیاز دارید. اولین صرافی که به شما معرفی می‌کنیم صرافی ارز دیجیتال پینگی است که در ایران فعالیت می‌کند. در این صرافی می‌توانید ارز دیجیتال چیلیز را در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین کارمزد بخرید یا بفروشید.

خرید ارز دیجیتال چیلیز

از جمله صرافی های خارجی برای خرید و فروش ارز دیجیتال چیلیز CHZ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صرافی بایننس
  • صرافی Huobi
  • صرافی OKEx
  • صرافی Upbit
  • صرافی FTX

پس از خرید ارز دیجیتال چیلیز به یک کیف پول برای ذخیره دارایی نیاز دارید. کیف پول های ارز چیلیز عبارتند از:

  • لجر 
  • ترزور 
  • تراست ولت 
  • اتمیک  
  • کیف پول مای اتر

ارتباط میان چیلیز و جام جهانی ۲۰۲۲ قطر چیست؟

همانطور که می‌دانید چیلیز به عنوان یک توکن هواداری یا فن توکن شناحته می‌شود. با شروع مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قیمت توکن‌های هواداری نیز دچار تغییر می‌شوند. چیلیز یک ارز دیجیتال مخلول برای پلتفرم‌های ورزشی است. شما با داشتن توکن CHZ می‌توانید در نظرسنجی‌های باشگاه و تیم مورد علاقه خود شرکت کنید. در ازای مشارکت می‌توانید پاداش دریافت کنید.

برای مثال فن توکن باشگاه آرژانتین پس از سقوط باشگاه آرژانتین در مقابل عربستان کاهش یافت. هدف چیلیز ارائه راه‌حلی برای تعامل میان طرفدارهان و تیم‌های ورزشی بود. این موضوع تبدیل به سرمایه گذاری موفق میان چیلیز و جام جهانی شده است و می‌تواند انقلابی در حوزه ورزش ایجاد کند. با توجه به کاربرد توکن CHZ می‌توان انتظار داشت آینده چیلیز روشن باشد. 

آینده ارز دیجیتال چیلیز

تاثیر جام جهانی بر قیمت چیلیز

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر پیش بینی قیت چیلیز، اخلار فاندامنتال و موضوعاتی است که خول آن رخ می‌هد.  ارز Chiliz، ارائه دهنده جهانی بلاک چین برای صنعت ورزش، با ادامه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، نوساناتی را در ارزش توکن بومی خود یعنی CHZ مشاهده کرده است. در ۲۲ نوامبر ارز چیلیز با قیمت ۰٫۱۸۰۸ دلار معامله می‌شد؛ زمانی که الکساندر دریفوس، مدیر عامل Chiliz و برنامه تعامل و پاداش Socios.com، در مسابقه بین آرژانتین و عربستان سعودی در ۲۲ نوامبر در قطر شرکت کرد.

با این حال، در آستانه جام جهانی فوتبال در ۱۶ نوامبر ۲۰۲۲، CHZ شاهد افزایش قیمت بود؛ زیرا تیم‌ها برای مسابقات آماده می شدند. CHZ نسبت به هفت روز گذشته ۱۲٫۲۲ درصد و نسبت به روز قبل ۴٫۵۹ درصد افزایش داشته است. جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ تا ۱۸ دسامبر ادامه دارد. Chiliz و Socios.com با چندین باشگاه فوتبال  از جمله منچسترسیتی (سیتی)، آرسنال، یوونتوس اف سی (JUV)، اتلتیکو مادرید (ATM)، آ اس رم، پاری سن ژرمن (PSG) و آث میلان (آث ژرمن) ​​برا راه اندازی فن توکن‌ها همکاری کرده اند. 

مطلب مرتبط: لیست بهترین توکن های هواداری در سال ۲۰۲۲

مشارکت‌های چیلیز

تیم چیلیز با برخی از بزرگ‌ترین نام‌های ورزشی از جمله باشگاه بارسلونا، اتلتیکو مادرید، پاری سن ژرمن، یوونتوس، آ اس رم، OG Esports، Galatasaray SK و بسیاری دیگر همکاری دارد

سوالات متداول

آیا ارز دیجیتال چیلیز برای سرمایه گذاری مناسب است؟

در واقع، بله، چیلیز می تواند یک گزینه سرمایه گذاری سودآور باشد. Chiliz با یک نقشه راه و چشم انداز خوب، قرار است تغییرات اساسی در کل دنیای ارزهای دیجیتال ایجاد کند. با توجه به پیش بینی‌های انجام شده درباره آینده ارز دیجیتال چیلیز می‌توان انتظار داشت که این توکن هواداری از آینده صعودی برخوردار باشد.

از کجا می‌توان ارز چیلز را خریداری کرد؟

می‌توانید با مراجعه به صرافی پینگی به خرید و فروش ارز چیلیز بپردازید.

ارز CHZ چگونه امنیت را تضمین می‌کند؟

ارز CHZ به عنوان یک شبکه غیرمتمرکز که امکان رمزگذاری داده ها را فراهم می‌کند، امنیت را تضمین می‌کند.

جمع بندی

ارز دیجیتال Chiliz در بلند مدت، یک سرمایه گذاری خوب و یک پلتفرم تجارت عالی است و به معامله گران تا سال های آینده لبخند می زنند. تجزیه و تحلیل آینده ارز چیلیز، احتمال قیمت را نشان می دهد. تحلیل قیمت و آینده ارز دیجیتال چیلیز (CHZ) سیگنال مثبت واضحی برای خرید Chiliz به ما می‌دهد. ارز دیجیتال CHZ یک گزینه سرمایه گذاری سودآور برای معامله گران کریپتو است که به دنبال تنوع بخشیدن به سبد سهام خود در بازار ارز دیجیتال هستند. باید منظر بمانیم تا ببینیم که جام جهانی بر آینده چیلیز و سایر فن توکن‌ها چه تاثیری خواهد داشت. به نظر شما چه چیزی در انتظار قیمت چیلیز خواهد بود؟

منبع: priceprediction

میانگین امتیازات ۴ / ۵٫ تعداد رای: ۱۲۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *