اخبار ارز دیجیتال

امکان خرید در گوگل و اپل با کارت کوین بیس

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

صرافی کوین بیس (Coinbase) در تاریخِ ۱ ژوئن ۲۰۲۱ (۱۱ خرداد ۱۴۰۰) اعلام کرد: امکان خرید در گوگل پی (Google Pay) و اپل پی (Apple Pay) با کارت کوین بیس (Coinbase Card) برای کاربران فراهم شده است.

کوین بیس گفت: کاربران می‌توانند با کارت کوین بیس و ارز‌های دیجیتال از گوگل پی و اپل پی خرید کنند.

تخفیف در هنگام پرداخت با استفاده از کارت کوین بیس در گوگل پی و اپل پی تا ۴٪ پاداش رمز ارز به کاربران ارائه می‌دهد، پاداشی که مطمئناً انگیزه کاربران را برای پیوستن به ۲۹٪ از کاربرانی که از پرداخت‌های تلفن همراه آمریکا استفاده می‌کنند، ایجاد می‌کند.

در این اطلاعیه همچنین عنوان شده است که کاربران “می‌توانند ۱٪ در بیت کوین یا ۴٪ در استلار بازپرداخت کنند”، که آخرین ویژگی اضافه شده به کارت از سوی صرافی کوین بیس از زمان راه اندازی آن در سال ۲۰۲۰ است.

چندین پلتفرم ارز دیجیتال مانند صرافی بایننس (Binance)، Crypto.com و BlockFi تلاش خود را برای تبلیغ کارت رمز ارز خود افزایش داده اند؛ زیرا صنعت استفاده از ارز دیجیتال را در معاملات خرده فروشی افزایش می‌دهد و باعث افزایش استقبال گسترده از رمز ارز به عنوان یک فرصت سرمایه گذاری می‌شود.

کوین بیس پس از تحریک کاربران دوج کوین را لیست می‌کند

Coinbase Pro در تاریخ ۱ ژوئن ۲۰۲۱ اعلام کرد: اکنون کاربران می‌توانند دوج کوین (DOGE) را به حساب Coinbase Pro منتقل کنند.

بر اساس این اعلامیه جفت ارزهای دلار/دوج کوین، بیت کوین/دوج کوین، یورو/دوج کوین، پوند/دوج کوین و تتر/دوج کوین با انجام سه سفارش: post-only، سفارش محدود و ترید کامل در صرافی لیست شدند.

برایان آرمسترانگ (Brian Armstrong)، مدیر عامل صرافی کوین بیس، در ۱۵ می ۲۰۲۱ با گفتن اینکه این صرافی قصد دارد دوج کوین را تا ۶-۷ هفته آینده لیست کند باعث تحریک کاربران شده بود.

دوج کوین یکی از محبوب ترین ارزهای دیجیتال در ماه های گذشته بوده است؛ زیرا شخصیت‌های بزرگ و جامعه اینترنت زمانی که گفته شده بود این رمز ارز فقط برای سرگرمی است بسیار انتقاد کرده بودند. ارزش دوج کوین بر اساس داده‌های CoinGecko در سال گذشته ۱۳۵۳۳/۰٪ افزایش یافت.

ارز دیجیتال دوج کوین با افزایش حدود ۴۰ درصدی به اخبار واکنش نشان داد و اجازه داد ارزش بازار آن به ۴۷ میلیارد دلار برسد و در جایگاه ششمین رمز ارز برتر بازار قرار گیرد.

کوین بیس قصد دارد به عنوان یک شرکت رسانه‌ای فعالیت کند

آرمسترانگ اخیراً از طریق پست رسمی وبلاگ اعتقاد خود را مبنی بر اینكه “هر شركت فن‌آوری باید مستقیماً به مخاطبان خود مراجعه كند و به یک شركت رسانه ای تبدیل شود”، تغییر در نحوه برخورد این شركت از نظر آموزشی با كاربران خود را به اشتراک گذاشت.

پستی در بلاگ کوین بیس از راه اندازی یک بخش وبلاگ به نام “بررسی واقعیت (Fact Check)” خبر داد که در آن شرکت بر مبارزه با “اطلاعات غلط و خصوصیات نادرست در مورد کوین بیس یا ارز دیجیتال به اشتراک گذاشته شده” تمرکز خواهد کرد.

در حالی که مقالات ارسال شده توسط این شرکت تاکنون ماهیتی واکنشی دارند، آرمسترانگ اظهار داشت که این شرکت در تلاش برای آموزش کاربران در مورد عناصر مختلف اقتصاد رمز ارز، با گذر زمان به رویکرد فعالانه تری خواهد رسید.

این شرکت همچنین قصد دارد با ایجاد محتوای اصلی که آخرین رویدادهای دنیای کریپتو را با استفاده از پادکست‌ها، یوتیوب، وبلاگ‌ها، توییتر و کانال‌های دیگری که از بلاک چین مانند Bitclout استفاده می‌کنند، بر اساس واقعیت منتشر کند.

در حالی که دوج کوین با کسب محبوبیت در رسانه‌های خبری جایگاه اصلی خود را کسب کرده است، اطلاعات ارائه شده از سوی این رسانه‌ها به دلیل منافع مالی و عدم دانش در مورد صنعت و فن‌آوری‌های اساسی، می‌تواند مغایرت داشته باشد.

کوین بیس به کاربران از برنامه‌های خود در آینده خبر می‌دهد و به تازگی امکان خرید از گوگل پلی و اپل را با استفاده از کارت کوین بیس ارائه کرده است.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *