اخبار ارز دیجیتال

علیرغم ریزش بازار کریپتو، کازماس با رشد ۹/۴۷ درصدی به ۴۰/۷۵ رسید

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

با توجه به ریزش بازار ارز‌های دیجیتال، کازماس (Cosmos) نیز در پایان هفته دچار افت قیمت شد، اما توانست سریع اصلاح شود و با افزایش ۳۵ درصدی در روز شنبه در تاریخِ ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ حدود ۳۵ درصد افزایش یافت و روز بعد به ۴۴/۵۴ دلار رسید. ارز دیجیتال کازماس همچنان در روند صعودی قرار دارد و امروز در تاریخِ ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ کازماس با رشد ۹/۴۷ درصدی به ۴۰/۷۵ رسید و ارزش بازار این رمز ارز ۱۱/۷۷۸ میلیارد دلار است.

کازماس با افزایش ۳۶۰ درصدی از اواسط ماه ژوئیه، در جایگاه ۲۰ رمز ارز‌های برتر قرار گرفت و در حال حاضر با افزایش قیمت ۹/۴۷ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته در جایگاه شانزدهمین قرار گرفت.

در اواخر آگوست ۲۰۲۱، معامله‌ی بین شبکه‌های کازماس و اتریوم از طریق ادغام با SifChain (صرافی غیر متمرکز که از تمامی ارز‌های دیجیتال پشتیبانی می‌کند) با قابلیت ارتباط بین بلاک چینی (IBC) کازموس امکان پذیر شد.

با استفاده از این قابلیت IBC، دارایی‌های دیجیتال را می‌توان بین بلاک چین‌های مختلف جابجا کرد.

کازماس یکی از معدود توکن‌هایی است که در هفته‌ی گذشته علیرغم سقوط بازار عملکرد خوبی از خود نشان داده است. پولکادات و اوالانچ نیز در هفته‌ی گذشته و همزمان با کازماس افزایش یافتند. اختلال شبکه سولانا نیز با راه اندازی قرار داد هوشمند به پایان رسید. پولکادات و اوالانچ از جمله رمز ارزهای هستند که از قرار داد هوشمند پشتیبانی می‌کنند و سرمایه گذاران به عنوان جایگزین سولانا می‌توانند از این رمز ارز استفاده کنند.

با توجه به اختلال شبکه‌ی سولانا و بروز رسانی آلونزو کاردانو، علاقه به قراردادهای هوشمند افزایش یافت. اخیراً سرمایه گذاران در تلاش هستند تا قیمت “رقیب اتریوم یا همان سولانا” را پیش‌بینی کنند تا سود حاصل از سرمایه گذاری خود را محاسبه کنند.

سولانا (Solana) و کازماس (Cosmos) به دنبال پیشرفت‌های صعودی اخیر، هر دو موفق به رشد قیمت شده‌اند.

اطلاعات حاصل از داده‌های تریدینگ ویو نشان می‌دهد که SOL و Cosmos در اوایل شروع معاملات ۲۳ فوریه با افت قیمت روبرو شدند. با این حال هر دو توانستند به سرعت اصلاح شوند و عملکرد بسیار خوبی در بازار داشته باشند.

شبکه کازماس با قابلیت ارتباط بین بلاک چینی روند صعودی بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد.

بر اساس اطلاعات جمع آوری داده‌های کریپتو Nomics، ارزش کل بازار ارز‌های دیجیتال که تا ۲۴ ساعت گذشته ۲/۵۱ تریلیون دلار بود تغییر کرد، اما این سقوط بازار هیچ نقشی در قیمت کازماس نداشت و این رمز ارز با افزایش ۹/۴۷ به قیمت جدیدی دست یافت.

کازماس دیروز از مرز ۴۰ دلار عبور کرد و به بالاترین سطح خود یعنی ۴۰/۷۶ دلار رسید. امروز با توجه به روند صعودی ۴۰/۷۵ دلار است.

این پلتفرم برای راحت کردن ارتباطات، امکان مقیاس و ارتباط هر چه بهتر میان زنجیره‌های مستقل طراحی شده است. شبکه کازماس هم اکنون با نام “اینترنت بلاک چین‌ها” به شهرت رسیده است و هدف آن برقرای ارتباط میان بلاک چین‌های مستقل است.

در واقع کازماس پلتفرمی ساخته است که به راحتی می‌تواند در بازار مدرن بلاک چین رقابت کند.

در ۱۸ آگوست ۲۰۲۱، قیمت کازماس پس از راه اندازی رابط DeFi (دیفای) متقابل زنجیره ای به نامEmeris ، ۲۵ درصد افزایش یافت و به ۲۰ دلار رسید.

علیرغم ریزش بازار ارز‌های دیجیتال، کازماس امروز توانست به قیمت جدید دست یابد. این ارز دیجیتال دیروز با ثبت قیمت ۴۰/۷۶ دلار به قیمت جدیدی دست یافته بود. براساس داده‌ها این رمز ارز توانسته بود تا سطح قیمت ۴۴/۱۱ دلار نیز پیش برود.

با توجه به افزایش اهمیت پروتکل‌های دیفای و قابلیت همکاری بین زنجیره ای، سولانا و کازماس می‌توانند نقش جدید و مهمی در بازار ارزهای دیجتال داشته باشند و در روند صعودی قرار گیرند. این روند را در مورد پولکادات و اسمارت چین بایننس مشاهده کردیم. با گذشت زمان شبکه های بیشتری برای گسترش دیفای پای به میدان می‌گذارند. باید دید با افزایش رقبای اتریوم از سوی سایر بلاک چین‌ها این شبکه برای از دست ندادن موقعیت خود چه حرکتی انجام می‌دهد.

با دنبال کردن اخبار می‌توانید از روند ارز‌های دیجیتال باخبر شوید.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *