اخبار ارز دیجیتال

رابرت کیوساکی: با شتاب گرفتن تورم کاذب، سقوط و رکود در راه است

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

رابرت کیوساکی، تاجر و نویسنده کتاب مالی شخصی “پدر پولدار پدر بی پول”، سقوط و رکود قابل توجهی در بازار را پیش بینی کرده است، سناریویی که بر چندین دارایی سرمایه گذاری، از جمله بیت کوین تاثیر می گذارد و ادعا کرد که «تورم کاذب» محرک آن است. کیوساکی از طریق حساب توییتر خود ادعا کرد که سقوط با ادامه “تورم ساختگی” توسط فدرال رزرو و رئیس جمهور جو بایدن آغاز می شود.

کیوساکی تاکید کرد که دولت ایالات متحده عمدا تورم کاذب را تحت فشار قرار می دهد که به دلیل آن شاخص ترس افزایش می یابد و سقوط شاهد سقوط خواهد بود. با این حال، او خاطرنشان کرد که آن را یک فرصت سرمایه‌گذاری می‌داند، زیرا به محض سقوط تورم کاذب، بازار دوباره سبز می‌شود. اما به سرمایه گذاران هشدار داد که مراقب تورم گزارش شده فعلی باشند.


در زمان گزارش، ارزش بازار جهانی ارز دیجیتال با ۳٫۳۰ درصد کاهش نسبت به روز گذشته، ۲٫۲۶ تریلیون دلار بود. بیت کوین همچنان زیر ۵۰ هزار دلار معامله می شود که در حال حاضر ۴۸ هزار دلار ارزش دارد و ارزش بازار آن ۹۰۰ میلیارد دلار است. بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۱٫۵ درصد و در هفته گذشته ۱۵ درصد کاهش یافته است.

فصل سقوط آغاز شد

در ابتدای این ماه، بازار کریپتو با تکان‌دهنده‌ترین سقوط مواجه شد و تقریباً ۵۰۰ میلیارد دلار را تنها در چند ساعت از زمان برد. نوع جدید کووید Omnicorn، به همراه موقعیت های اهرمی بیش از حد، و نرخ بالای سرمایه گذاری در صرافی ها مقصر سقوط هستند. علاوه بر این، بسیاری ادعا کردند که موضع اخیر رگولاتور ایالات متحده در مورد تقویت قوانین کریپتو، به ویژه سیاست های سختگیرانه تر برای استیبل کوین ها می تواند در سقوط نقش داشته باشد.

با این حال، هیچ چیز از آن زمان بهبود نیافته است. به نظر می رسد که فصل خرس در راه است، و به قول رابرت کیوساکی، این بار “تورم کاذب” توسط مقامات ایالات متحده باعث سقوط های متوالی خواهد شد.

علاوه بر این، فصل سقوط از اواخر نوامبر آغاز شده، با انتشار یک عکس فوری از لایحه کریپتو هند، که منجر به گمانه زنی هایی در مورد ممنوعیت مطلق شد. در حالی که سقوط سراسری ناشی از گمانه‌زنی‌های ممنوعیت کریپتو هند هنوز در حال بهبود بود، بابازار با اخبار مربوط به نوع جدید کووید از آفریقای جنوبی مورد انتقاد قرار گرفت، که باعث افت جهانی در بازارهای سهام جهانی و معاملات آتی شاخص سهام ایالات متحده، همراه با بازار ارزهای دیجیتال شد.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *