اخبار ارز دیجیتال

اخبار هفتگی ارز دیجیتال ( ۹ تا ۱۵ خرداد ۱۴۰۰)

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

در این قسمت از اخبار هفتگی ارز دیجیتال پیش‌بینی‌ها، افزایش و کاهش قیمت رمزارز‌ها و بروز رسانی‌ها را بررسی می‌کنیم.

مروری بر اخبار این هفته ارز دیجیتال

بزرگترین کنفرانس بیت کوین در میامی برگزار می‌شود

بالاخره بزرگترین رویداد تاریخ بیت کوین در فلوریدا برگزار شد.

برگزارکنندگان اعلام کردند که حدود ۵۰ هزار نفر در این رویداد شرکت داشتند.

روز اول مایکل سیلر (Michael Saylor)، مدیر عامل میکرواستراتژی، اطلاعات بیشتری در مورد تجربه خود در فضای ارز دیجیتال مطرح کرد. وی گفت: “اولین بیت کوین را سال گذشته خریدم، پس آغاز کار من از آن زمان بود.”

جک دورسی (Jack Dorsey)، مدیر عامل توییتر و اسکوئر (Square) نیز اعلام کرد که “بیت کوین کاملاً همه چیز را تغییر می‌دهد.” وی در این کنفرانس گفت: “ما به موسسات مالی که امروز داریم نیاز نخواهیم داشت” و برای پذیرش بیت کوین در جهان این رمز ارز باید در سطح بین الملل توسعه یابد.

جالب ترین بحث از سمت برایان بروکس ( Brian Brooks)، تنظیم کننده سابق که مدیر عامل Binance.US است، مطرح شد. وی گفت: “اگر شما هرگز در یک بانک بزرگ کار نکرده اید، چیزی در مورد مشکلات اقتصادی و مالی نمی‌دانید.”

مطلب مرتبط: بزرگترین کنفرانس بیت کوین در میامی برگزار می‌شود

تحلیلگر بلومبرگ: احتمال رسیدن بیت کوین به ۱۰۰ هزار دلار بیش از ۲۰ هزار دلار است

اگرچه در زمان برگزاری این کنفرانس در فلوریدا، بازار در حال نوسان است، اما این واقعیت که بیت کوین در تلاش برای عبور از ۴۰ هزار دلار شکست خورده است، بدون شک باعث کاهش قدرت بازار می شود.

با این حال، مایک مک گلون (Mike McGlone)، تحلیلگر بلومبرگ گفت: هنوز دلایل زیادی برای صعود قیمت بیت کوین وجود دارد.

مک گلوندر آخرین گزارش شاخص Crypto Galaxy بلومبرگ گفت: بیت کوین نسبت به افزایش قیمت در آوریل “قوی تر، سبزتر و کمتر گسترش یافته” است.

وی همچنین اظهار داشت که به نظر می‌رسد بازار گاو نر بیت کوین هنوز اجرا نشده و هدف ۱۰۰ هزار دلار بیشتر از ۲۰ هزار دلار است.

همه با پیش بینی McGlone در مورد قیمت بیت کوین با توجه به روند قیمت در ۱۰ سال گذشته، موافق نیستند و نیکولاس پانیگیرتزوگلو ( Nikolaos Panigirtzoglou)، استراتژیست جی پی مورگان، در یادداشت تحقیقاتی نوشت که تقاضای نهادی ضعیف می‌تواند بیت کوین را به زیر ۳۰ هزار دلار برساند.

لیست شدن دوج کوین در صرافی کوین بیس باعث بازگشت نهنگ‌ها می‌شود

دوج کوین که این هفته از سوی برخی به “پلاستیک دیجیتال digital plastic” تشبیه می‌شود، از افزایش قیمت بسیار خوبی برخوردار است. قیمت این کوین شوخی تنها در یک روز زمانی که کوین بیس در ۱ ژوئن ۲۰۲۱ (۱۱ خرداد ۱۴۰۰) اعلام کرد که کاربران می‌توتنند دوج کوین را واریز کنند، ۴۰٪ افزایش یافت.

افزایش دوج کوین بیش از ۱۶ میلیون دلار را در لوریج نزولی یک ساعته را در مسیر صعودی قرار داد، در حالی که آلت کوین تقریباً به بالاترین حد قبل از سقوط بازگشت.

حساب کاربری ساکاتریدز (HsakaTrades)، یک تحلیلگر در توییتر اعلام کرد که یک بازار بی حوصله به دوج کوین گرایش پیدا می‌کند و از سایر آلت کوین‌ها خارج می‌شود.

فروش NFT از زمان اوج بازار ۹۰ درصد کاهش یافته است

همه اظهارات بی پایان در مورد از بین رفتن بیت کوین را شنیده‌ایم. اکنون فروش NFT از زمان اوج بازار ۹۰ درصد کاهش یافته است.

۱۰۲ میلیون دلار NFT در ۳ می ۲۰۲۱ فروخته شد در حالی که هفته گذشته تنها ۱۹ میلیون دلار NFT به فروش رسید.

بیش از ۱۷۰ میلیون دلار NFT در هفت روز در اوج بازار فروخته شد که از آن زمان به بعد تقریبا ۹۰ درصد کاهش داشته است.

تعداد کیف پول‌های NFT که هر روز فعالیت دارند، نشان می‌دهد از اوایل ماه می ۲۰۲۱ پس از رسیدن از ۱۲۰۰۰ به ۳۹۰۰، ۷۰٪ کاهش یافته است.

پیش‌بینی قیمت بیت کوین در این هفته

کمتر از یک دهه تا تبدیل شدن بیت کوین به پول جهانی فاصله داریم

اکنون به کنفرانس میامی نگاه کنید، جایی که یک گروه پیشنهاد کردند که ممکن است تنها ۱۰ سال یا پذیرش بیت کوین به عنوان پول جهانی فاصله داشته باشیم.

اشتباه نکنید، کار ساده‌ای نخواهد بود. این کار شامل میلیاردها کاربر جدید است که تا سال ۲۰۳۱ به بازار بیت کوین اضافه می‌شوند.

پارکر لویز (Parker Lewis) از جمله کسانی است که به این امر امید زیادی دارد. وی گفت:

“من فکر می‌کنم براساس چگونگی تصویب بیت کوین در طول تاریخ و بر اساس تریلیون دلار که فدرال رزرو مجبور است در ماه‌ها یا سال‌های آینده چاپ کند، می‌توان گفت که محافظه کارانه است اگر بگوییم بیت کوین در ۱۰ سال آینده به عنوان یک گزینه مالی در نظر گرفته می‌شود.”

سیفیدان آموس (Saifedean Ammous)، نویسنده کتاب استاندارد بیت کوین گفت: گزینه غیرمتمرکز بانکداری مرکزی، کمی محافظه کارانه عمل کرد. او پیش بینی می‌کند که چرخه هاوینگ ۱۶ سال یا چهار دوره بیشتر طول خواهد کشید.

دن هولد (Dan Held) معتقد است کمتر از یک دهه به جهانی شدن بیت کوین نزدیک است مگر اینکه کاهش ارزش ارز‌های فیات به سرعت رخ دهد.

FUD (ترس، عدم اطمینان و تردید) این هفته

ویتالیک بوترین از طولانی شدن بروز رسانی اتریوم ۲ متعجب است

ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin)، بنیانگذار اتریوم اعلام کرده است که بروز رسانی الگوریتم اثبات سهام بسیار طولانی تر از آنچه او پیش بینی کرده بود، طول می‌کشد.

وی در کنفرانسی در هنگ کنگ که بخشی از آن به زبان ماندارین صحبت می‌کرد، گفت: “ما فکر کردیم که بروز رسانی اثبات سهام یک سال طول می‌کشد، اما در واقع به شش سال زمان نیاز دارد. برای انجام کار‌های پیچیده احتمالاً به زمان بیشتری نیاز خواهید داشت. “

بوترین افزود: حدود ۵ سال طول کشید تا شبکه کنونی اتریوم راه اندازی شود و در این مدت درگیری‌های زیادی بین تیم‌ها رخ داده است.

وی گفت: “یكی از بزرگترین مشكلاتی كه در رابطه با پروژه ما پیدا شده، مشكلات فنی نیست، بلكه مشكلات مربوط به مردم است.”

آخرین نقشه راه تخمین می‌زند که اتریوم ۲ تا اواخر سال ۲۰۲۲ از مقیاس پذیری بزرگ برنامه‌های سازمانی، برخوردار نباشد.

گوگل ممنوعیت تبلیغات کیف پول و صرافی‌های ارز دیجیتال را لغو کرد

گوگل سیاست سه ساله‌‌ی ممنوعیت استفاده از صرافی ارز دیجیتال از خدمات تبلیغاتی، لغو کرده است.

اما سیاست جدید در‌ها را به سو تمام مؤسسات رمز ارز‌ها باز نمی‌کند؛ زیرا “تبلیغات برای عرضه اولیه کوین، پروتکل‌های معاملاتی DeFi (دیفای)، یا در غیر این صورت تبلیغ خرید، فروش یا تجارت ارزهای دیجیتال یا محصولات مرتبط” همچنان ممنوع است.

سیاست‌های گوگل در مورد تبلیغات رمز ارز اغلب متناقض بوده و در برخی موارد، کارشناسان آن‌ها را نادرست توصیف کرده اند.

انتظار می‌رود که نبردی بین Binance.US و FTX آغاز شود؛ زیرا آن‌ها برای بدست آوردن سهم بازار خود در آمریکا رقابت می‌کنند.

بنیانگذار اپل، پرونده کلاهبرداری بیت کوین را در برابر یوتیوب از دست داد

طبق رای اخیر دادگاه، یوتیوب در قبال کلاهبرداری‌های مرتبط با رمز ارز در سیستم عامل خود مسئولیتی ندارد.

استیو وازنیاک (Steve Wozniak)، بنیانگذار اپل، نتوانست از دادخواست خود علیه یوتیوب در مورد تبلیغات با استفاده از تصویر خود برای تبلیغ جعلی بیت کوین پشتیبانی کند.

سونیل کالکارنی (Sunil Kulkarni)، قاضی دادگاه عالی شهرستان سانتا کلارا در یک حکم موقت گفت: یوتیوب و شرکت مادرش گوگل با ماده ۲۳۰ قانون ارتباط عادلانه محافظت می‌شوند. این قانون فدرال پلتفرم‌های اینترنتی را از مسئولیت محتوای ارسال شده از سوی کاربران حفظ می‌کند.

امیدواریم مثل ما از این هفته لذت برده باشید. بازار رمزارز‌ها همچنان در جریان است. به نظر شما روند بازار در هفته‌ی جدید چگونه خواهد بود؟ نظرات خود را در بخش دیدگاه با درمیان بگذارید.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *