تحلیل قیمت

ارزش بازار رمز ارز‌ها از ۱/۷۵ تریلیون دلار عبور کرد (۱۶ مرداد ۱۴۰۰)

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

همانطور که به آخر هفته (۷ و ۸ آگوست ۲۰۲۱) نزدیک می‌شویم، با ورود ۱۰۰ میلیارد دلار به بازار رمز ارز‌ها در ۲۴ ساعت گذشته ۷ درصد ارزش بازار افزایش یافته است. برای اولین بار از اواسط ژوئن ۲۰۲۱، ارزش بازار رمز ارز‌ها از ۱/۷۵ تریلیون دلار عبور کرد.

بیت کوین (BTC) و تقریباً ده آلت کوین برتر بازار حدود ۷ الی۱۰ درصد افزایش داشته‌اند. در زمان نوشتن خبر، بیت کوین با افزایش ۷۶۷ درصد با قیمت ۴۳۷۴۸ دلار و ارزش بازار ۸۱۹/۵میلیارد دلار معامله می‌شود.

در سه روز گذشته، بیت کوین تقریباً ۲۰ درصد افزایش یافته است؛ زیرا حرکت بعدی آن به بیش از ۵۰ هزار دلار و حتی بیشتر از آن است. با این حال، برای تحقق این امر، بیت کوین باید از سطح مقاومت ۴۴۸۰۰ دلاری خود عبور کند که میانگین متحرک ۲۰۰ روزه بزرگترین ارز دیجیتال جهان نیز محسوب می‌شود.

با وجود کاهش قیمت، نهنگ‌های بیت کوین در چند ماه گذشته به افزایش خود ادامه داده‌اند. همانطور که سنتیمنت (Sentiment) گزارش می‌دهد، آدرس نهنگ‌های بیت کوین “میلیونر‌ها” کسانی که بین ۱۰۰ تا ۱۰ هزار بیت کوین یعنی تقریبا ۵۰ درصد از کل عرضه بیت کوین را در اختیار دارند، بیشتر شده است.

اتریوم رهبری آلت کوین‌ها را بر عهده دارد

اتریوم (ETH) اخیراً رهبری بازار ارزهای دیجیتال را بر عهده داشته است. دومین ارز دیجیتال برتر جهان ۷ درصد افزایش یافته به ۳۰۰۰ دلار رسیده است. در حال حاضر، تمایل مردم نسبت به اتریوم بیش از بیت کوین است.

قیمت اتریوم زمانی افزایش یافت که بلاک چین اتریوم در روز پنجشنبه در تاریخِ ۵ آگوست ۲۰۲۱ هارد فورک لندن اجرا شد. هاردفورک لندن اجرای EIP-1559 را به ارمغان می‌آورد که ساختار هزینه اصلی شبکه بلاک چین اتریوم را با معرفی “هزینه پایه” تغییر می‌دهد. این بروز رسانی به کاهش قابل توجه هزینه‌های تراکنش کمک می‌کند و هزینه بلاک چین اتریوم را در طول زمان کاهش می‌دهد.

حدود ۵۰ میلیارد از ارزش بازار امروز (۱۶ مرداد ۱۴۰۰) مربوط به بازار آلت کوین‌ها است. عملکرد ده آلت کوین برتر دیگر بازار نیز ارائه شده است:

  • بایننس کوین (BNB)، ریپل و کاردانو (ADA) هر کدام در زمان نوشتن خبر ۴٪ افزایش یافته‌اند.
  • دوج کوین (DOGE) با پشت سر گذاشتن سطح مقاومت ۰/۲۰ دلار، ۶/۸ درصد افزایش یافت.
  • پولکادات (DOT) 11 درصد افزایش یافته و در حال حاضر با ۲۱ دلار معامله می‌شود.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *