تحلیل قیمت

۷ آلت کوین که در سال ۲۰۲۱ می‌توانند ۲۰ برابر شوند

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

تریدر ارز دیجیتال، بن آرمسترانگ، هفت انتخاب برتر آلت کوین را معرفی کرده است که به گفته وی پتانسیل سودآوری تا ۲۰ برابر را در سال جاری را دارد.

معامله گر معروف در صنعت به نام BitBoy Crypto، به ۲۰۵،۰۰۰ دنبال کننده ی خود می‌گوید که توکن (Basic Attention(BAT، که دارایی دیجیتال اتریوم و مبتنی بر مرورگر محرمانه ی Brave است، رشد قابل توجهی خواهد داشت.

“وقتی نوبت به سوددهی می‌رسد، هیچ پروژه ای بیشتر از BAT نام برده نمی‌شود. این توکن، پرکاربردترین محصول ارز دیجیتال در مرورگر Brave است. میلیون ها کاربر خیلی سریع جذب شدند، آن ها در واقع برنامه ارجاع خود را به حالت تعلیق درآوردند. اگر شما هم فکر می‌کنید محصول و برنامه در نهایت قیمت و ارزش را تعیین می‌کند، پس انتخاب بهتری از BAT برای شما وجود ندارد. “

ششمین توکن منتخب این تریدر SAND، که توکن سودمند در دنیای بازی های مجازی، sandbox قرار دارد. آرمسترانگ تأکید می‌کند که او SAND را به دلیل اصول آن و نه به دلیل نقشه راه یا تجزیه و تحلیل قیمت پروتکل در این لیست قرار داده است.

“من معتقدم که بازی Sandbox بزرگترین چیزی است که بازی های دیجیتال تا کنون به دست آورده است. این سرزمین تعاملی قصد دارد تا به جامعه ی دیجیتال زندگی ببخشد.”

شماره پنجم، پروتکلی است که هدف آن ارائه ی سرعت معاملاتی بسیار سریع به بلاک چین های موجود از طریق شاردینگ است: (Elrond (EGLD.

“میزان مشارکت ها و ارتباطاتی که Elrond روی آن ها کار می‌کند بسیار زیاد است. اگر ما فقط به بالاترین میزان EGLD تا ۲۰ برابر بیشتر از حد مجاز آن پایبند باشیم، از اینجا به دنبال الروند تا ۵۰ برابر هستیم و قیمت ۴۲۷٫۸۰ دلار را به آن می دهیم. “

شماره ی چهارم را می‌توان پلتفرم اوراکل داده های بین زنجیره ای (Band Protocol (BAND دانست. آرمسترانگ تأکید می‌کند که این پروژه تا بی نهایت مجاز به حرکت است زیرا برای کسب سهم بازار در فضای غیرمتمرکز اوراکل رقابت می‌کند.

“با بالاترین قیمت ۱۷٫۶۷ دلار و قیمت فعلی ۷٫۱۴ دلار، این فرصت بدیهی است. اگر حداکثر ۲۰ برابر باشد، تقریباً قیمت ۳۵۵ دلار برای هر توکن و حدود ۵۰ برابر را بررسی خواهیم کرد که واقعاً خوب است. اما من در اینجا به شما صادقانه می‌گویم که سقف BAND حتی بالاتر از آن است. “

شماره ی سه پروتکلی است که امکان انتقال داده ها بین زنجیره های مختلف را فراهم می‌کند: Cosmos (ATOM).

“Cosmos سازنده پلی است که امکان کار کردن با همه این اقتصادهای غیرمتمرکز را با هم به وجود آورده است. مقیاس کاری که انجام می‌دهد بسیار زیاد است و من احساس می‌کنم که هنوز به پتانسیل خود نزدیک نشده است، که رسیدن به این پتانسیل به معنای آتش بازی در سال ۲۰۲۱ برای Cosmos و کوین آن، ATOM است. “

آرمسترانگ خاطرنشان کرد که ۲۰ برابر ۳۱٫۵۹ دلار یعنی بالاترین رقم همیشگی ATOM، قیمت کوین را به ۶۳۲ دلار می‌رساند.

در شماره دو Dash قرار دارد که مخفف پول نقد دیجیتال است. این معامله گر دیجیتال انتظار دارد که امسال برای فورک بیت کوین سال بزرگی باشد.

“این راه حل پرداخت دیجیتال با ویژگی ارسال خصوصی، سریعترین ارز دیجیتال در نزدیکی بازار است و هرگونه تفاوت سرعت در پروژه های کوچکتر بسیار ناچیز است. این ارز بسیار سریع است و به همین دلیل بسیاری از کشورها مانند ونزوئلا بیش از سایر آلت کوین ها به آن روی آورده اند.”

آرمسترانگ می‌گوید دامنه ی عظیم پروژه و عرضه نسبتاً کم ۱۰ میلیونی آن، کوین را به عنوان کاندیدای قطعی برای افزایش قیمت تا ۲۰ برابر بیشتر از بالاترین رقم خود یعنی ۱۵۳۲ دلار تبدیل کرده است.

گزینه ی اول و برتر، پروتکل مدیریت زنجیره تأمین (VeChain (VET است.

“من معتقدم که کاربرد VeChain بسیار زیاد است و انتظار دارم که ردیابی زنجیره تأمین بیشترین استفاده را در بلاکچین طی سال آینده داشته باشد زیرا که قرار است بسیار عظیم باشد. وقتی نوبت به ردیابی زنجیره تأمین می‌رسد، هیچ پروژه ای مجهز به یک نیروی مسلط مانند VeChain نیست. “

آرمسترانگ معتقد است که ۲۰ برابر بالاترین رقم زمان خود یعنی ۰٫۰۲۶ دلار، یک هدف محافظه کارانه است زیرا انتظار دارد VET هر کوین VET حدود ۲٫۰۰ دلار ارزش گذاری شود.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *