اخبار ارز دیجیتال

دلیل کاهش ۲۰ درصدی دوج کوین چیست؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰)

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

بسیاری انتظار داشتند پس از حضور ایلان ماسک (Elon Musk) در برنامه زنده SNL شاهد پامپ دوج کوین باشند اما برخلاف انتظار عموم دوج کوین با کاهش ۲۰ درصدی روبرو شد.

دوج کوین در طول یک روز ۲۵٪ کاهش یافت و این به دلیل نمایش برنامه کمدی Saturday Night Live است. بسیاری منتظر بودند که ایلان ماسک کوین میم را به میلیون‌ها نفر معرفی کند و با افزایش علاقه مردم قیمت این رمز ارز نیز افزایش یابد. برخلاف انتظار مردم، ماسک به راحتی با دوج کوین شوخی کرد.

داستان سقوط دوج کوین چیست؟

همه چیز با طرح ویژه روز مادر آغاز شد، جایی که بازیگران برای چند ثانیه جملاتی زیبا را برای مادران خود به اشتراک گذاشتند. سپس، در این زمان، مادر ایلان ماسک مخصوصاً از این فرصت استفاده كرد و گفت امیدوار است در این روز به او دوج کوین ندهد. اما ماسک گفت قصد دارد چنین کاری را انجام دهد.

داستان بعدی زمانی آغاز شد که ایلان ماسک در طرح معروف “Weekend Update” شرکت کرد که شبیه سازی یک نمایش خبری است. در این نمایش خبری میزبان‌ها پرسیدند دوج کوین چیست و پاسخ‌های ماسک چندان خوشایند نبود. اگرچه او گفت که رمز ارز‌ها می‌توانند “آینده سیستم مالی” باشند و آنها می‌توانند “جهان را تسخیر کنند”، اما در پایان همه موافقت کردند که دوج کوین چیزی غیر از “فریبکاری” نبوده است.

داستان دیگری وجود ندارد و در حال حاضر در تاریخِ ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ دوج کوین سقوط کرد.

در طول کل برنامه یک ساعته، دوج کوین به شدت سقوط کرد و بزرگترین کندل قرمز را ثبت کرد. از ۰/۷ دلار به ۰/۴۲ دلار سقوط کرد و کندل ساعتی در نهایت با قیمت ۰/۵۴ دلار بسته شد.

نمودار قیمت دوج کوین

کدام کوین‌های مشابه دوج عملکرد بهتری داشتند؟

Shiba Inu، طرحی که پس از ایجاد دوج کوین به محبوبیت بیشتری رسیده و تمرکز آن بر پاداش دادن به کسانی است که کوین را نگه می‌دارند، طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۶۹٪ افزایش یافته است.

تریدر‌ها حتی موفق شدند توکن را برای رسیدن به ارزش ۰/۰۰۰۰۱۸۴۰ دلار فقط یک ساعت قبل از نمایش نشان دهند. افت Shiba Inu در طول نمایش ۲۱٪ بود، اما از آن زمان توانست بهبود یابد و به قیمت ۰/۰۰۰۰۱۵۶۴ دلار برسد.

نمودار قیمت Shiba Inu

رمز ارز دیگری که باعث غافلگیری شد، Akita Inu بود که در فاصله دیروز و امروز ( ۱۸ تا ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰) نزدیک به ۴۰۰٪ افزایش یافت و از ۰٫/۰۰۰۰۰۱۹ دلار به ۰/۰۰۰۰۰۹۵۰ دلار رسید.

پس از برنامه SNL، کوین تقریباً ۲۰٪ افت کرد. با این حال یک ساعت بعد کمی اصلاح شد و به ۰/۰۰۰۰۰۵۰۹ دلار رسید.

نمودار قیمت Akita Inu

کوین‌های دیگری که عملکرد خوبی داشتندعبارتند از: Elon Sperm ،SafeMars و SafeMoon .

دوج کوین بار دیگر برای اصلاح و افزایش قیمت تلاش خواهد کرد. با دنبال کردن اخبار از آینده دوج کوین و آنچه در انتظار کوین میم است باخبر شوید.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *