اخبار ارز دیجیتال

افزایش ۵ درصدی قیمت دوج کوین بعد از توییت ایلان ماسک

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

آیا مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس اولین تریلیونر دوج کوین خواهد بود؟ بازار دوج به توییت ایلان ماسک واکنش مثبت نشان می‌دهد. این اولین باری نیست که بازار رمز ارزها به توییت ایلان ماسک واکنش نشان می‌دهد. قیمت ارز شیبا و دوج کوین تحت تاثیر حمایت ماسک از آن‌ها افزایش و کاهش می‌یابد.

به عنوان مثال پس از توییت اخیر ایلان ماسک که در آن او یک حیوان با نمایی شبیه شیبا اینو و موشکی که در دست دارد، قیمت شیبا تقریباً ۱۰ افزایش یافت.

چکیده:

  • قیمت دوج بعد از توییت ایلان ماسک در مورد آن افزایش یافت.
  • این اتفاق بارها در گذشته رخ داده است.

افزایش قیمت دوج کوین یا هر میم کوینی پس از توییت ایلان ماسک بارها تکرار شده است و در تاریخِ ۳۰ مهر ۱۴۰۰ دوباره این اتفاق تکرار شد. بازار میم کوین‌ها بارها شاهد این افزایش قیمت بوده است.

بعدازظهر روز جمعه در تاریخِ ۳۰ مهر ۱۴۰۰، حساب محبوب توییتر UberFacts، با بیش از ۱۳ میلیون دنبال کننده – در توییتی نوشت: “پیش بینی می شود که ایلان ماسک اولین تریلیونر جهان شود.”

بار دیگر ایلان ماسک فرصتی برای صحبت درباره میم کوین مورد علاقه‌ی خود یعنی دوج یافت. تعداد دنبال کننده‌های ایلان ماسک در توییتر بیش از ۶۱ میلیون نفر است. در زمان نوشتن این خبر توییت او درباره‌ی ارز دیجیتال دوج بیش از ۱۰ هزار تعامل داشته است.

توییت UberFacts در مورد ایلان ماسک و دوج کوین

همانطور که بارها در گذشته مشاهده کرده بودیم، بازار به سرعت به توییت ماسک واکنش نشان می‌دهد و قیمت دوج در کمتر از یک ساعت ۵ درصد افزایش یافت. در حال حاضر، قیمت دوج با ۰٫۲۴۴۸ معامله می‌شود و در ۷ روز گذشته ۲٫۶۷% و در یک ماه گذشته حدود ۲۵ درصد افزایش یافته است.

ماسک از طرفداران قدیمی و طرفدار Doge است و بارها در توییتر درباره‌ی آن شوخی کرده است.

او خود را “Dogefather” می‌نامد و حتی در برنامه تلویزیونی به DOGE اشاره کرد. ماسک حتی قصد داشت مجموعه‌ای از توکن‌های NFT الهام گرفته از دوج را بفروشد، اما در نهایت نظر خود را تغییر داد.

ماسک همچنین با توسعه دهندگان دوج در تلاش است تا این میم کوین را بهبود بخشد و آن را به جایگزینی ارزان تر و کم مصرف تر از بیت کوین تبدیل کند.

بازار رمز ارزها در می ۲۰۲۱ پس از آنکه تیلا اعلام کرد به دلیل نگرانی‌های زیست محیطی بیت کوین را نمی‌پذیرد، سقوط کرد. همانطور که مشاهده می‌شود بازار کریپتو بلافاصله به توییت و صحبت‌های ایلان ماسک در مورد ارزهای دیجیتال واکنش نشان می‌دهد.

ماسک: نخستین تریلیونر دوج کوین خواهم شد

ماسک در توییت اخیر خود بیان کرد: اولین تریلیونر دوج کوین جهان خواهم شد.

بر اساس شاخص میلیاردرهای بلومبرگ، دارایی خالص ماسک اکنون به ۲۴۹ میلیارد دلار افزایش یافته است.

ارزش دارایی این کارآفرین در حال حاضر بیشتر از تولید ناخالص داخلی نیوزلند است (و نزدیک است از پرتغال پیشی بگیرد).

ثروت او به لطف رشد سهام شرکت تسلا افزایش یافته است. سهام این شرکت خودروسازی در اوایل روز جمعه به ۹۱۰ دلار رسید.

مورگان استنلی پیش بینی می‍کند که ماسک در راه تبدیل شدن به اولین تریلیونر جهان به لطف شرکت‌ و سهام اسپیس ایکس (SpaceX) است.

در ماه ژوئیه ۲۰۲۱، ماسک اعلام کرد که شخصاً صاحب بیت کوین، دوج کوین و اتریوم است.

همچنین در چند ماه گذشته پس از آن‌که ماسک “Baby Doge” را در توییت خود نوشت، قیمت دوج بلافاصله ۱۰۰ درصد افزایش یافت.

قیمت میم کوین محبوب در هفت روز گذشته ۲۵ درصد افزایش یافت و با انتشار توییت مدیرعامل تسلا تنها در کمتر از ۱ ساعت در روز جمعه قیمت Doge با رشد ۵ درصدی همراه شد. دوج کوین یک میم کوین تحت حمایت ماسک است.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *