اخبار ارز دیجیتال

السالوادور ۴۲۰ بیت کوین دیگر خرید و سرمایه گذاری او سودآور است

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

رئیس جمهور السالوادور اعلام کرد که این کشور هنگام کاهش قیمت، ۴۲۰ بیت کوین دیگر خرید و در حال حاضر دارای ۱۱۲۰ بیت کوین است. آیا تابه حال از سرمایه گذاری خود سود کرده است؟

نایب بوکله، رئیس جمهور السالوادور، به عنوان یک ماکسیمالیست بیت کوین، از سقوط بیت کوین نمی‌ترسید و به جای گله و شکایت یا توییت کردن در مورد اینکه دارایی‌های او به صفر خواهند رسید، دوباره بیت کوین خرید.

در توییتی که ساعاتی پیش به اشتراک گذاشته شد، نایب بوکله اعلام کرد که بیت کوین‌های خود را زمانی که قیمت کاهش یافته بود، خریده است. .خرید در هنگام نزول عبارتی است که به استفاده از بازار نزولی برای خرید یک دارایی در طول سقوط و سپس انتظار برای سود پس از بهبود قیمت‌ها اشاره دارد.

رئیس جمهور السالوادور گفت: ۴۲۰ بیت کوین دیگر خریده است. ابتدا به نظر می‌رسید این یک شوخی باشد، اما پس از انتشار توییت خطاب به امپراتور کشورش مبنی بر اینکه این کشور دارای برترین ارز دیجیتال بازار کریپتو است، مشخص شد که واقعا این کار را انجام داده است.

نایب بوکله، اوایل روز پنجشنبه در تاریخِ ۶ آبان ۱۴۰۰ توییت کرد که دولتش از افت اخیر قیمت بیت کوین استفاده کرده و ۴۲۰ بیت کوین اضافی به انبار بیت کوین اضافه کرده است.

توییت نایب بوکله در مورد خرید 420 بیت کوین دیگر

او در توییتی نوشت: “انتظار طولانی بود، اما ارزشش را داشت.”

مدت کوتاهی پس از اینکه او در توییتی نوشت: «ما در حال حاضر از مقدار بیت‌کوینی که به تازگی خریده‌ایم سود می‌کنیم.» در فاصله زمانی بین توییت‌ها، ارزش بیت کوین این کشور حدود ۰٫۴ درصد یا ۱۰۰ هزار دلار افزایش یافت.

سرمایه گذاری سودآور السالوادور در بیت کوین

هیچ راهی برای حسابرسی کیف پول دولتی وجود ندارد و بوکله هیچ جزئیاتی در مورد سود کشور از بیت کوین ارائه نکرد. اما به نظر می‌رسد سرمایه گذاری در این رمز ارز برتر نتیجه داده است. به سختی یک ساعت پس از اعلام این خبر، رئیس جمهور السالوادور از سود سرمایه گذاری خود خوشحال بود.

در توییت بعدی، او اضافه می‌کند که همه اینها به دلیل سرمایه گذاری مجدد حساب‌های موجود در تراست بیت‌کوین این کشور است که به او اجازه می‌دهد در صورت افزایش قیمت، بیت‌کوین را به دلار پول نقد کند.

این سرمایه گذاری مجدد به او این امکان را داده است که از افزایش قیمت ها برای تأمین مالی کارهای عمومی بهره مند شود. اخیرا بوکله از ساخت یک بیمارستان بزرگ حیوانات خانگی خبر داده بود که هزینه آن با پول به دست آمده از سود بیت کوین تراست پرداخت می‌شود.

مطلب مرتبط: ساخت بیمارستان حیوانات با بیت کوین در السالوادور

علیرغم مخالفت‌ها السالوادور ۱۱۲۰ بیت کوین دارد

علیرغم اعمال اقتدارگرایانه‌، نایب بوکله احتمالاً محبوب‌ترین رئیس‌جمهور برای جامعه بیت‌کوینر و مردمی که طرفدار رمز ارز هستند، است.طبق نظرسنجی‌هایی که توسط مؤسسات مختلف مانند سی آی دی گالوپ، دانشگاه فرانسیسکو گاویدیا، میتوفسکی این رئیس جمهور از ۸۰ درصد محبوبیت برخوردار است.

با این حال، ۷۰ درصد از مردم در السالوادور از ایده پذیرش بیت کوین چندان راضی نیستند و قانون بیت کوین را “عاقلانه” توصیف می‌کنند. عجله در اجرای قانونگذاری منجر به اعتراضات شدید ضد بیت کوین شد. کاهش ۱۰ درصدی قیمت بیت کوین پس از تصویب بیت کوین به عنوان پول قانونی در السالوادور کمک چندانی به این اعتراضات نکرد.

علیرغم اینکه کشور بیش از ۱۱ میلیون دلار ضرر کرد، صعود بیت کوین باعث سودآوری این کشور از ارز دیجیتال بیت کوین شد. هنوز مشخص نیست که میزان سود حاصل از سرمایه گذاری السالوادور در بیت کوین چقدر است، اما رئیس جمهور این کشور از خرید خود راضی بوده است.

پس از خرید مجددد بیت کوین دارایی‌های السالوادور به ۱۱۲۰ بیت کوین رسید. السالوادور برای اولین بار در ۶ سپتامبر سال ۲۰۲۱ حدود ۴۰۰ بیت کوین خریده بود و یک روز پس از آن ۱۵۰ بیت کوین را خریداری کرد. اللسالوادور اولین کشوری است که بیت کوین را به عنوان پول قانونی پذیرفت. در ۱۹ سپتامبر نیز ۱۵۰ بیت کوین دیگر خرید و دارایی‌های خود را به ۷۰۰ بیت کوین رساند.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *