اخبار ارز دیجیتال

ایلان ماسک شورای استخراج بیت کوین تشکیل داد

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

ایلان ماسک (Elon Musk)، بنیانگذار تسلا و مایکل سیلر (Michael Saylor)، مدیرعامل میکرواستراتژی در توییت اعلام کردند که با شرکت‌های استخراج در آمریکای شمالی ملاقات کرده اند و شورای استخراج بیت کوین تشکیل دادند. همزمان با انتشار این توییت قیمت بیت کوین تقریباً به ۴۰ هزار دلار رسید.

قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته تقریباً ۱۰ درصد افزایش یافت. ایلان ماسک در توییتر اعلام کرد: آنها متعهد شدند و شورای استخراج بیت کوین تشکیل دادند.

مایکل سایلر به سرعت در توییت منتشر کرد: وی جلسه‌ای را بین مدیر عامل تسلا و برخی ماینر‌های بیت کوین از جمله Argo Blockchain ،Galaxy Digital Blockcap و Hive Blockchain برگزار کرده است که منجر به تشکیل شورای استخراج بیت کوین شد. سایلر نوشت: “همه اعضا در خصوص بهبود و ارتقای شفافیت استفاده از انرژی و تسریع طرح‌های جهانی پایداری آن موافقت کرده‌اند. “

ایلان ماسک نیز در توییتر خود نوشت:

با ماینر های بیت کوین مستقر در آمریکای شمالی صحبت کردم. آنها متعهد شده‌اند تا برنامه‌های کنونی و آتی استفاده از انرژی تجدیدپذیر را منتشر کنند و از ماینرهای سراسر جهان نیز درخواست می‌کنیم این کار را انجام دهند. این طرح بسیار نویدبخش است.

این خبر به دنبال اظهارات ماسک در اواسط ماه می ۲۰۲۱ مبنی بر اینکه تسلا دیگر بیت کوین را به دلیل تأثیر استخراج بیت کوین در فرآیند‌های زیست محیطی نمی‌پذیرد، گفت: این اعلامیه باعث فروش گسترده‌ بیت کوین شد و قیمت این رمز ارز در روز یکشنبه به بیش از ۳۱ هزار دلار کاهش یافت.

قیمت بیت کوین در روز دوشنبه در تاریخِ ۳ خرداد ۱۴۰۰ همچنین به دلیل تقاضای مؤسسات و حمایت آشکار ری دالیو، بنیانگذار صندوق سرمایه گذاری Bridgewater افزایش می‌یابد.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *