اخبار ارز دیجیتال

ایلان ماسک از تغییر سیاست کارمزد دوج کوین حمایت می‌کند

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

ایلان ماسک (Elon Musk)، مدیرعامل تسلا و طرفدار سرسخت دوج کوین، به تازگی در حساب توییتری خود حمایت خود را از پیشنهاد مطرح شده برای تغییر سیاست کارمزد دوج کوین اعلام کرد.

حمایت ایلان ماسک از تغییر سیاست کارمزد دوج کوین

ماسک حمایت خود از تغییر سیاست کارمزد دوج کوین را در روز یکشنبه در تاریخِ ۶ تیر ۱۴۰۰ اعلام کرد. راس نیکول (Ross Nicoll)، مهندس نرم افزار و توسعه دهنده دوج کوین، در توییتر از پایان یافتن این تغییر سیاست خبر داد و ایلان ماسک در پاسخ گفت: حمایت از این تغییر مهم است.

توییت توسعه دهنده دوج کوین درمورد تغییر سیاست کارمزد

این پیشنهاد که از سوی پاتریک لودر (Patrick Lodder)، مدیر عامل شرکت لیبرت، در گیت هاب منتشر شد، چنین توصیف می‌شود که کارمزد پیشنهادی فعلی ۱ دوج، مانع فعالیت تراکنش روی زنجیره‌ای است. وی خاطرنشان کرد که در حال حاضر معامله دوج کوین ۵ برابر گرانتر از معامله لایت کوین است.

او در Reddit توضیح داد:

“این پیشنهاد برای تمامی هولدرها کارمزدهایی صد برابر ارزان تر را به ارمغان می‌آورد و کنترل کامل کارمزدها بین ماینرها و اپراتورها تقسیم خواهد شد. همچنین اتکا به توسعه دهندگان مرکزی را کمتر خواهد کرد. علاوه بر این، با فراهم نمودن تراکنش‌های کوچک رایگان، مشوقی برای حفظ سلامت شبکه محقق خواهد شد.”

ماسک از می ۲۰۲۱ شروع به صحبت در مورد دوج کوین کرد. وی در توییتی گفت: “در حال همکاری با توسعه دهندگان دوج برای بهبود کارایی معاملات سیستم است. “

در کنار کاهش صد برابری کارمزد تراکنش‌ها، ایلان ماسک قصد دارد تا با همکاری با توسعه دهندگان دوج کوین، این رمز ارز را ده برابر سریع تر و اندازه هر بلاک را ۱۰ برابر بزرگتر کند. در صورت تحقق وعده‌های ماسک، دوج کوین توجه بسیاری از افراد را به خود جلب خواهد کرد.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *