اخبار ارز دیجیتال

افزایش قیمت اتریوم با راه اندازی شبکه آزمایشی اتریوم ۲٫۰

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

چکیده

  • افزایش قیمت اتریوم تا ۳۰۰۰ دلار با افزایش آدرس‌های فعال اتریوم
  • این برای اولین بار است که ETH 1 و ETH 2 ارتباط برقرار می‌کنند. این ارتباط برای انتقال آسان از شبکه PoW به PoS ضروری است.

اتریوم (ETH) با رشد روزانه ۵ درصدی هر روز در اوج قرار می‌گیرد. در زمان نوشتن خبر، اتریوم با ۲۹۱۴ دلار با ارزش بازار ۳۴۰ میلیارد دلار معامله می‌شود. دومین ارز دیجیتال برتر جهان برای اولین بار از زمانی که ایجاد شده به ۳۰۰۰ دلار نزدیک شده است.

طی هفته گذشته (۵ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰)، قیمت اتریوم حدوداً ۳۵% افزایش یافته است. این افزایش قیمت به دلیل افزایش تعداد آدرس‌های فعال اتریوم است.

از طرف دیگر، توسعه دهندگان اتریوم، راه اندازی شبکه آزمایشی اتریوم ۲٫۰ به نام Steklo را با موفقیت به پایان رسانده‌اند. این اولین ارتباط کامل الگوریتم اثبات سهام (PoS) بین کاربران مختلف اتریوم است.

مطلب مرتبط: مقایسه ی اثبات کار و اثبات سهام

برخی از کاربران شرکت کننده در اتریوم ۲٫۰ شامل Lighthouse ،Teku ،Nimbus و Prysm بودند. در کنار آن، کاربران اتریوم ۱ مانند Besu ،Geth و Netherland نیز مشارکت کردند.

حرکت به سمت شبکه آزمایشی کاربر محور و تأثیر آن بر اتریوم

دِدریک لوکر (Dederik Loerakker)، توسعه دهنده اتریوم ۲٫۰ گفت که شبکه آزمایشی Steklo کاملا ناپایدار است و افزود:

“testnet در حال حاضر در وضعیت کاملا ناپایداری قرار دارد و امروزه ابزاری بیشتر برای توسعه‌دهندگان برای رفع باگ‌ها وجود دارد. در صورت ایجاد ثبات در هفته‌های آینده، شبکه‌های آزمایشی کاربر محور بیشتری را اجرا خواهیم کرد. “

این اولین بار بود که کاربران اتریوم ۱ و اتریوم ۲ با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کردند. این ارتباط اولین حرکت از سمت اثبات کار به اثبات سهام بود. به صورت خوش بینانه زمان بروز رسانی و ارتقا شبکه را اول دسامبر اعلام کردند.

برای استیکرها حرکت به سمت شبکه اتریوم ۲٫۰ با فراخواندن پردازه از راه دو (Remote Procedure Call) انجام می‌شود. این امر کمک می‌کند تا شبکه اتریوم و فرآیندهای آن کاملا سالم بماند. ما به دنبال انتشار شبکه‌های آزمایشی بیشتری هستیم که مشارکت عمومی را نیز شامل می‌شود.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *