اخبار ارز دیجیتال

اتریوم تنها با افزایش ۱۵ درصدی به ۵٫۱۸۰ دلار خواهد رسید

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

در روز گذشته (۱ دسامبر ۲۰۲۱)، اتریوم (ETH) در صرافی کوین بیس با قیمت حدود ۴۸۵۹ دلار معامله می‌شد. این قیمت تنها ۶ درصد کمتر قیمت اتریوم در تاریخِ ۱۰ نوامبر ۲۰۲۱ بود. در حال حاضر (۲ دسامبر ۲۰۲۰) اتریوم با قیمت ۴٫۵۶۳ دلار معامله می‌شود که نشان دهنده ۴ درصد کاهش در ۲۴ ساعت گذشته است. با توجه به نمودار روزانه اتریوم منتظر شروع یک روند صعودی است.

اتریوم آماده‌ی صعود در سال نو است

از نظر تکنیکال، به نظر می‌رسد اتریوم آماده‌ی شروع یک روند صعودی و افزایش قیمت است. تنها حرکتی که گاوهای اتریوم باید روی آن تمرکز کنند، غلبه بر سطح مقاومت ۴۵۷۹ دلاری است. عبور از این سطح قیمت اتریوم را به روند صعودی بازمی‌گرداند وبا توجه به نمودار می‌تواند تا ۵۱۸۰ دلار افزایش یابد. با توجه به قیمت فعلی اتریوم تنها به ۱۵ درصد رشد نیاز دارد تا به محدوده‌ی ذکر شده برسد. ممکن است اتریوم با سطح مقاومت ۴۸۶۸ مواجه شود؛ این سطح همان قیمت اتریوم در تاریخِ ۱۰ نوامبر ۲۰۲۱ است.

چند اندیکاتور تکنیکال چشم انداز مثبتی را برای این ارز دیجیتال نشان می‌دهند. میانگین های متحرک و حرکت رو به بالا شاخص قدرت نسبی (RSI) نشان می دهد که اتریوم به راحتی در دستان گاو نر قرار دارد.

علاوه بر این، شاخص Parabolic SAR و شاخص واگرایی میانگین متحرک (MACD) سیگنال خرید اتریوم را در نمودار روزانه نشان می‌دهند. این اتفاق در ۳۰ نوامبر ۲۰۲۱ زمانی رخ داد که شاخص Parabolic به زیر قیمت رسید و خط MACD از بالای خط سیگنال صعودی اتریوم عبور کرد.

نمودار روزانه اتریوم

علاوه بر این، معیارهای زنجیره‌ای نشان می‌دهد که اتریوم با مقاومت نسبتاً ضعیفی مواجه است. بر اساس نمودار IOMAP اتریوم می‌توان دریافت که سطح حمایت ۴٫۳۰۸ دلار توسط میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (SMA) در محدوده قیمتی ۴٫۲۵۰ دلار و ۴٫۳۸۴ دلار است. این آمار با استفاده از ۱٫۶۴ میلیون آدرسی که ۳٫۵۳ میلیون اتر خریداری کرده‌اند، بدست آمده است. این سطح حمایت به قدری قوی است که می‌تواند فشار فروش را افزایش دهد و قیمت اتر را به سطحی کمتر از قیمت پیش بینی شده برساند.

نمودار IOMAP اتریوم

همانطور که نمودار IOMAP نشان می‌دهد سطح مقاومت اتر رو به بالا است و نشان دهنده چشم‌انداز صعودی برای اتریوم است.

از طرفی شاخص RSI یک واگرایی منفی نسبت به حرکت ارزش اتریوم همانطور که در نمودار روزانه مشاهده می‌شود، نشان می‌دهد. این شاخص نشان می‌دهد که خرس‌ها از کاهش قیمت اتر دست نکشیده‌اند. شاید دلیل کاهش قیمت ادامه سود و عدم اطمینان در مورد نوع جدید ویروس کووید با نام Omicron Covid و اظهارات پاول، رئیس فدرال رزرو، باشد.

با توجه به داده‌ها و نمودارها کاهش شاخص میانگین متحرک ۵۰ روزه به ۴۳۰۸ دلار منجر به افزایش فشار فروش می‌شود که می‌تواند ارزش اتریوم را به زیر ۴ هزار دلار و یا ۳۱۶۲ دلار برساند.

بر اساس گزارش و خبرهای منتشر شده نهنگ‌های اتر ۰/۵۹٪ از کل عرضه ETH را جمع آوری کردند. همانطور که داده‌های زنجیره‌ای سنتیمنت گزارش می‌دهد نهنگ‌های بزرگ اتریوم حدود ۰٫۵۹% از عرضه کل اتر را در ۱۲ روز گذشته خریده‌اند. قیمت اتریوم از اواسط نوامبر چند بار به زیر ۴ هزار دلار کاهش یافت و فرصت مناسبی را برای نهنگ‌های اتریوم بوجود آورد تا بتوانند اترهای بیشتری خریداری کنند.

گزارش و داده‌ها حاکی از آن است که این نهنگ ها در ۴۵ روز گذشته ۱/۲۸ میلیون و در ۶۰ روز گذشته ۱/۴۶ میلیون اتر خریداری کرده اند. با تجزیه و تحلیل نمودارها مشاهده می‌کنیم که اتریوم در مسیر صعودی قرار دارد و احتمالا با افزایش خود از ۵ هزار دلار عبور کند.

در زمان نوشتن خبر اتریوم با قیمت ۴٫۵۶۳ دلار معامله می‌شود و ارزش بازار آن برابر با ۵۳۸ میلیارد دلار بود.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *