اخبار ارز دیجیتال

قیمت اتریوم به ۴ هزار دلار نزدیک می‌شود (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰)

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

اتریوم تنها ۰/۵ درصد تا ۴ هزار دلار فاصله دارد، درحالی که بیت کوین پس از ۳ هفته سرانجام به ۶۰ هزار دلار نزدیک شد.

پس از چند روز معاملات حاشیه‌ای، سرانجام بیت کوین یک روند صعودی را آغاز کرد و حتی به ۶۰ هزار دلار نزدیک شد. علی رغم عدم موفقیت در عبور از ۶۰ هزار دلار، این دارایی برخی از تسلط‌های خود را که اخیراً از دست رفته بود اصلاح کرد.

در همان زمان، دوج کوین پس از حضور ماسک در برنامه زنده SNL سقوط کرد، در حالی که اتریوم و کاردانو در حال افزایش هستند.

بیت کوین به ۶۰ هزار دلار نزدیک شد

همانطور که طی دو روز گذشته شد، خرس‌ها کنترل بازار بیت کوین را در دست داشتند و قیمت را به ۵۵ هزار دلار رسانده بودند. با این حال، بیت کوین در آن مرحله توانست مسیر حرکت را عوض کند و به تدریج ارزش خود را افزایش دهد.

دیروز در تاریخِ ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ بیت کوین از ۵۸ هزار دلار فراتر رفت. در ۲۴ ساعت گذشته، بیت کوین به بالاترین قیمت روزانه ۵۹۶۰۰ دلار رسید. این بالاترین ارزش بیت کوین از زمان سقوط بازار آن در اواسط آوریل ۲۰۲۱ است.

با این حال، تاکنون بیت کوین نتوانسته است صعود به ۶۰ هزار دلار را ادامه دهد و به زیر ۵۹ هزار دلار رسیده است. با این وجود، افزایش تقریباً ۲ درصدی در یک روز به بیت کوین کمک کرده تاحدودی تسلط خود بر بازار را پس بگیرد.

ارزش بازار بیت کوین با تمام آلت کوین‌ها پس از سقوط ۴۴ درصدی، امروز در تاریخِ ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ به ۴۵٪ افزایش یافته است.

نمودار قیمت بیت کوین

افزایش قیمت اتریوم و کاردانو

بازار آلت کوین‌ها در هفته‌های اخیر آوریل ۲۰۲۱ نوسانات شدیدی را تجربه کردند. اتریوم با پامپ‌های پشت سرهم در صدر تمامی آلت کوین‌ها باقی مانده است.

دومین ارز دیجیتال برتر جهان کمتر از یک هفته پیش با بیش از ۳ هزار دلار فروخته شد، اما در حال حاضر فاصله‌ی چندانی با ۴ هزار دلار ندارد. در حال حاضر (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰) اتریوم با ۳۹۷۳ معامله می‌شود.

کاردانو همچنین پس از افزایش قیمت در اوایل هفته (۱۱ تا ۱۸ اردیبهشت) به ارزش جدیدی دست یافت. ADA در Bitstamp به بیش از ۱/۷۳ دلار رسید. بایننس کوین (BNB) در ۲۴ ساعت گذشته ۳/۵٪ افزایش یافته و به ۶۵۰ دلار رسیده است.

در مقابل، دوج کوین بعد از مدت ها انتظار با حضور ایلان ماسک (Elon Musk) در برنامه SNL سقوط کرد. اکنون کوین میم با ۲۵٪ کاهش به ۰/۵۵ دلار رسیده است.

بازار ارز‌های دیجیتال

بیشترین سود از آن SHIBA INU شد. کوین مشابه دوج پس از افزایش ۸۵۰ درصدی هفتگی وارد ۱۰۰ رمز ارز برتر بازار شد و تنها در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۰ درصد افزایش یافت.

ارز Telcoin با ۱۳%، کوین Polygon با ۲۸ درصد، Bitcoin Diamond با ۱۶ درصد، Venus با ۱۳ درصد و Qtum با ۱۰ درصد افزایش در جایگاه پس از SHIBA INU قرار دارند.

ارزش کل بازار رمز ارز‌ها نیز پس از افزودن ۶۰ میلیارد دلار در روز، به ۲/۴۶۰ تریلیون دلار رسید.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *