اخبار ارز دیجیتال

با افزایش قیمت اتریوم تا ۳۱۰۰ دلار ویتالیک بوترین میلیارد شد

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

چکیده

  • قیمت اتریوم به بالاترین ارزش روزانه یعنی ۳۱۹۵ دلار رسیده است.
  • بنیانگذار اتریوم ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin) میلیاردر می‌شود.
  • برخی از تحلیلگران انتظار دارند اتر به ۱۰ هزار دلار برسد

اتریوم در تاریخِ ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ به بالاترین ارزش روزانه رسید و بنیانگذار آن، ویتالیک بوترین، یک میلیاردر شد.

قیمت اتریوم در حال حاضر در معاملات آسیایی روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ با بیش از ۳۱۰۰ دلار معامله می‌شود.

ارز دیجیتال اتریوم تنها در عرض چند ساعت پیش از آن از ۳۰۰۰ دلار عبور کرد اما همچنان به افزایش خود ادامه داد و در نتیجه در عرض ۲۴ ساعت ۶ درصد افزایش یافت.

از ابتدای سال ۲۰۲۱، قیمت اتریوم حدوداً ۳۲۵٪ افزایش یافته است که به نسبت ارز دیجیتال بیت کوین در همین دوره عملکرد بسیار بهتری داشته است.

نمودار قیمت اتریوم در صرافی کوین بیس

بوترین میلیاردر اتریوم شد

افزایش قیمت اتریوم، بنیانگذار این شبکه را به یک میلیاردر تبدیل کرد. در اکتبر ۲۰۱۸، بوترین برای مشخص کردن میزان دارایی خود آدرس اتریوم‌های خود را به اشتراک گذاشت.

امروز ارزش ۳۳۳۵۲۰ اتریوم بوترین معادل ۱/۰۳ میلیارد دلار است.

شرکت Fundstrat در یادداشتی به سرمایه گذاران در تاریخ ۲۹ آوریل ۲۰۲۰، پیش بینی کرد که قیمت اتریوم به ۱۰ هزار دلار می‌رسد اما زمان آن را مشخص نکرد.

“ما از آوریل ۲۰۲۰ پیش‌بینی رشد قیمت اتریوم در مقابل بیت کوین را حفظ کرده و از ژانویه سال ۲۰۲۱ پیش‌بینی افزایش قیمت این رمز ارز تقریباً تا ۱۰/۵ هزار دلار تکرار می‌کنیم.”

همچنین بانک وال استریت جی پی مورگان (JPMorgan) یادداشت هایی را به سرمایه گذاران ارسال کرد و به آنها می‌گوید روند ارز دیجیتال اتریوم صعودی است. هفته گذشته Business Insider گزارش داد: تحلیلگران چی پی مورگان اظهار داشتند که اتریوم به اندازه بیت کوین لوریج ندارد و در نتیجه بی ثبات نیست. استراتژیست ها پیش بینی کردند که در دراز مدت اتریوم از بیت کوین پیشی می‌گیرد.

ارزش بازار ارز دیجیتال اتریوم

از نظر ارزش بازار، اتریوم در حال حاضر به ۳۶۹ میلیارد دلار رسیده است. به گفته شرکت‌های مارکت کپ، ارزش بازار این دارایی از پی پال (PayPal ) و بانک آمریکا (جی پی مورگان) بیشتر می‌شود. ارزش بازار مستر کارت (MasterCard) نیز کمتر از ۳۸۰ میلیارد دلار نیست.

لارک دیویس (Lark Davis)، کاربر یوتیوب، اظهار داشت که با تغییر اقتصاد تورم دارایی و حرکت کردن به سمت الگوریتم اثبات سهام، اتریوم با درآمد ناخالصی تبدیل به یک “درآمد منفعل” خواهد شد. همچنین افزود:

“هرچه بیشتر فکر می‌کنم، به این نتیجه می‌رسم که هرگز اتریوم خود را نفروشم. این دارایی با ۵٪ پاداش سالانه همراه خواهد بود، ETH با ۱۰هزار دلار یک درآمد منفعل می‌شود! “

کسانی که هنگام راه اندازی Beacon Chain در اوایل ماه دسامبر، استیک خود را آغاز کردند، سود حاصل از افزایش قیمت و بازده اضافی از اتر را مشاهده کردند. با تقویت و افزایش ارزش اتر، تعداد میلیونرهای اتریوم نیز افزایش می‌یابد.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *