اخبار ارز دیجیتال

قیمت اتریوم با پایان آوریل ۲۰۲۱ به ۲۸۰۰ دلار رسید

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

بر اساس داده‌های Nomics، قیمت اتریوم در روز‌های پایانی آوریل ۲۰۲۱ در حال افزایش بود و برای اولین بار به ۲۸۰۰ دلار رسید.

اتریوم از ابتدای سال ۲۰۲۱ حدود ۱۸۹% و نسبت به سال گذشته بیش از ۱۲۰۰% افزایش یافته است.

افزایش قیمت اتریوم و محبوبت آن به چند دلیل است: پیشرفت بلاک چین سریعتر و ارزان تر اتریوم ۲٫۰ و همچنین بروزرسانی شبکه که می‌تواند به کاهش هزینه‌های گَس و افزایش قیمت کمک کند.

اما شایان ذکر است که در حال حاضر روند صعودی در بازارهای مالی وجود دارد.

اگرچه امروز در تاریخِ ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ قیمت اتریوم اندکی کاهش یافت، اما شاخص میانگین صنعتی داو جونز (Dow Jones) برای اولین بار در آوریل به بالاتر از ۳۴۰۰۰ رسید که نشان دهنده اعتماد سرمایه گذاران به سهام ایالات متحده بود.

بازارهای ارزهای دیجیتال نیز قدرت خود را پس از وقفه در اواسط آوریل ۲۰۲۱ نشان می‌دهند. بایننس کوین (BNB) در ماه گذشته ۸۷٪ رشد کرده و به ۶۳۰ دلار رسیده است. دوج کوین در همان بازه زمانی قیمتی بیش از چهار برابر داشته است.

توکن حاکمیت یونی سواپ (UNIwap) همچنان از تمایل به DeFi (امور مالی غیرمتمرکز) بهره‌مند می‌شود كه به معامله گران اجازه می‌دهد توکن‌ها را تعویض كنند، سود بگیرند و بدون واسطه‌های مالی وام بگیرند.

به طور غیرمعمول، بیت کوین از نظر نسبی عقب است و این امر نشان می‌دهد که بازار کریپتو متنوع است. بیت کوین که در ۱۴ آوریل ۲۰۲۱ به بالاترین ارزش روزانه یعنی ۶۳ هزار دلار رسید تنها پس از ده روز بعد به زیر ۵۰ هزار دلار کاهش یافت.

همانطور که گفته شد بازار رمز ارز‌ها نوسان دار است و قیمت ارزهای دیجیتال در طی این نوسانات کاهش یا افزایش پیدا می‌کند.

در این خبر افزایش قیمت اتریوم تا ۲۸۰۰ دلار در روز‌های پایانی آوریل را بررسی کردیم و گفتیم با بروز رسانی شبکه اتریوم ۲٫۰ و کاهش هزینه‌های گَس، مجبوبیت این رمز ارز در حال افزایش است.

با افزایش پذیرش و محبوبیت قیمت اتریوم نیز همچنان بیشتر خواهد شد.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *