اخبار ارز دیجیتال

کاهش کارمزد تراکنش‌های اتریوم همزمان با رکود بازار NFT

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

کاهش کارمزد تراکنش‌های اتریوم با رکود بازار NFT همزمان اتفاق افتاد. هزینه‌های تراکنش‌ از ۲۸ آگوست ۲۰۲۱ به مقدار زیادی کم شد. براساس گزارشات سایت Etherscan، در حال حاضر متوسط هزینه‌ی یک تراکنش در اتریوم ۱۲/۲ دلار است.

بیشتر کارمزد‌های پرداخت شده در هر تراکنش در شبکه سوزانده می‌شوند و با توجه به زمان میزان آن افزایش می‌یابد. به گفته‌ی سایت BitInfoCharts میانگین تراکنش برای کل روز گذشته (۱۱ سپتامبر ۲۰۲۱) ۲۹ دلار بود.

این کاهش قیمت از ۵۹ دلار به ۲۹ دلار در طی چهار روز اتفاق افتاد. بالاترین هزینه‌ی تراکنش (۵۹ دلار) مربوط به ۱۹ می ۲۰۲۱ بود.

در چند هفته گذشته کارمزد‌ها به شدت افزایش یافت؛ زیرا بازار توکن NFT پر رونق شد و قیمت اتر شروع به افزایش کرد. با این حال، میانگین فروش توکن NFT در ۷ روز گذشته از ۱ میلیارد دلار به ۲۱۷ میلیون دلار کاهش یافته است.

فروش روزانه‌ی توکن‌های غیرمثلی در ۲۸ آگوست ۲۰۲۱ معادل ۲۶۷ میلیون دلار بود، اما این میزان در روز گذشته در تاریخِ ۱۱ سپتامبر ۲۰۲۱ به ۷ میلیون دلار کاهش یافت.

قیمت اتریوم نیز مسیر مشابه توکن‌های NFT را دنبال کرده است. اتریوم از ۳۲۰۰ دلار در پایان آگوست به نزدیکی ۴۰۰۰ دلار رسید. این افزایش قیمت تا ۷ سپتامبر ادامه داشت.

اگرچه فروش NFT کاهش یافته است، اما خوش بینی در بین سازندگان NFT همچنان پابرجاست که ادعا می کنند این توکن‌ها کارهای زیادی برای توسعه دارند و هنوز بهترین‌ها برای این فضا در راه است. به بیان ساده نوآوری‌های زیادی در فضای NFT وجود دارد.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *