اخبار ارز دیجیتال

افزایش تعداد نهنگ های اتریوم همزمان با کاهش قیمت این ارز دیجیتال

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

همزمان با کاهش ۱۵۰ میلیارد دلاری قیمت اتریوم، روز دوشنبه این ارز دیجیتال بیش از ۱۵% اصلاح شد و تعداد نهنگ های اتریوم نیز افزایش یافتند. با این حال، در اوایل روز یکشنبه ارز دیجیتال اتریوم پس از نزدیک شدن به بالاترین سطح خود یعنی ۱۴۰۰ دلار موفق شد که از ۱۰۰۰ دلار پشتیبانی کند. در زمان نوشتن این مقاله اتریوم با ۱۱۰۴ دلار و ارزش بازار ۱۲۳ میلیارد دلاری معامله می‌شود.

بطور قابل توجهی، اصلاح قیمت اخیر این شانس را برای نهنگ ها فراهم کرد تا در آینده روی هم انباشته شوند. طبق داده های ارائه شده ی سنتیمنت، تعداد کل آدرس های این ارز دیجیتال که بیش از ۱۰ هزار کوین اتریوم دارند در دو هفته گذشته تقریبا ۵ درصد افزایش یافته است.

“آیا نهنگ های اتریوم از موقعیت بالای خود خارج می‌شوند؟ پاسخ این سوال یک نه قاطعانه است. در دو هفته گذشته تعداد آدرس هایی که حداقل ۱۰،۰۰۰ دلار اتریوم در آنها نگهداری شده است از ۱،۱۷۱ به ۱۲۲۰ رسیده که نشان دهنده ی رشد ۴٫۲+ درصدی می‌باشد.”

سایر داده ها نشان می‌دهد که با وجود اصلاحات اخیر، گاونر هایی که دارای موقعیت های طولانی مدت اتریوم هستند، موقعیت های شورت را سخت می‌کنند. قرارداد های فاندینگ ریت (نرخ بهره) در صرافی ارز دیجیتال BitMex بیش از حد به سمت موقعیت های لانگ هستند.

“رضایتمندی بیت کوین و کریپتو که در موقعیت های لانگ و شورت از بین می‌رود، یکی از بهترین اتفاقاتی است که باید تماشا کنید. داده Bitmex نشان می‌دهد که قرارداد های نرخ بهره Bitmex هنوز هم در مدت طولانی و در اوج های بالا بسیار زیاد هستند.”

داده های on-chain موارد بیشتری را ارائه داد که بیت کوین و اتریوم که در موقعیت های بلند مدت هستند بوسیله ی مارجین های گسترده پرداخت را در موقعیت های کوتاه مدت انجام می‌دهند. زمانی که سرمایه گذاران کوتاه مدت از راه می‌رسند و یا موقعیت های بلند مدت از بین می‌روند، این ترس بازار است و گاو نرها منتظر این موقعیت ها هستند.

سود نهادی اتریوم (ETH)

در چند وقت اخیر، نهادها شروع به حرکت درآوردن اتریوم (ETH) کردند زیرا بسیاری از تحلیلگران پیش بینی کرده اند که روند صعودی ۲۰۲۱ برای این ارز دیجیتال است. قراردادهای آتی CME اتریوم ماه آینده در فوریه ۲۰۲۱ اجرا می‌شود و احتمالاً پس از آن شاهد فعالیت های بزرگ نهادها هستیم.

از طرف دیگر، توسعه ی اتریوم ۲٫۰ به خوبی پیش رفته است زیرا اکنون از نظر ارزش کل سهام سومین شبکه بزرگ استیکینگ پس از کاردانو و پولکادات است.

افزایش تعداد نهنگ های اتریوم همزمان با کاهش قیمت این ارز دیجیتال

درست در حالی که شرکت کنندگان بیشتری به بازار ارز دیجیتال پیوستند، ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم، صحبت در مورد کیف پول های امنیتی را آغاز کرد. این موضوع همچنین یک چالش طولانی مدت برای صنعت ارز دیجیتال است. بوترین در آخرین پست وبلاگ خود همچنین خواستار تصویب کیف پول های امنیت اجتماعی است.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *