اخبار ارز دیجیتال

خرید نهنگ های اتریوم با توجه به پیشبینی صعود

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)
  • اتریوم برای اولین بار در طول دو سال به بالاتر از ۷۵۰ دلار صعود می‌کند.
  • نهنگ ها پیش از افزایش بیشتر قیمت، در حال جمع آوری توکن های اتریوم هستند.

اتریوم (ETH) در ساعات اولیه ی آسیا به بالاترین قیمت سال ۲۰۲۰ خود با قیمت ۷۵۹ دلار رسید. در زمان نگارش این مقاله، دومین دارایی بزرگ دیجیتال با ۷۵۱ دلار افزایش قیمت، در هفت روز گذشته بیش از ۳۰ درصد سود کسب کرده است. اتریوم از ابتدای دسامبر با سیگنال های مثبتی که پیرامون خودش داشت و افزایش علاقه سرمایه گذاران نهادی در حال صعود است.

نهنگ های اتریوم بازار را به اوج های جدیدی می‌رسانند

بر اساس داده های ارائه شده توسط شرکت تحلیل رفتاری Santiment، تعداد آدرس های اتریوم دارای بیش از ۱۰،۰۰۰ دلار اتریوم فقط در مدت دو ماه به عدد ۳۹ افزایش یافته است، در حالی که تعداد آدرس های کوچکتر از ۱ تا ۱۰ هزار اتریوم در بازه زمانی مشابه کاهش یافته است.

افزایش تعداد حساب های بزرگ معمولاً پیش درآمد رشد گسترده ی قیمت است؛ زیرا افزایش ناگهانی فشار خرید می‌تواند به میلیون ها دلار تبدیل شود.

در همین حال، تحلیلگران سانتیمنت خاطرنشان کردند که کاهش تعداد حساب های کمتر ممکن است به تحولات صنعت DeFi مربوط باشد.

گاو نرها اتریوم ۸۰۰ دلاری را هدف قرار می‌دهند

از نظر فنی، یک حرکت پایدار بالاتر از ۷۵۰ دلار برای گاو های اتریوم خوب است. این منطقه مقاومت از سطح ۰٫۵ فیبوناچی اصلاحی برای حرکت نزولی از بالاترین سطح ژانویه ۲۰۱۸ به پایین ترین سطح در دسامبر ۲۰۱۸ تقویت می‌شود که از ۲۸ دسامبر به عنوان سدی محکم در برابر قیمت بود.

در نمودارهای روزانه، پشتیبانی محلی توسط ۱ ساعت EMA50 با قیمت ۷۳۳ دلار ایجاد می‌شود. این سطح باید حمایت کوتاه مدت از قیمت را فراهم کند. با این حال، اگر شکسته شود، ممکن است فروش به ۷۰۰ دلار برگردد. یک حرکت پایدار زیر این سطح فروشندگان بیشتری را به بازار آورده و ۶۶۵ دلار (۱ ساعت EMA200) را مطرح می‌کند.

ETH, 1-hour chart

در صورت ادامه روند صعودی، اگر حرکت به بالای ۷۵۰ دلار ادامه یابد، حرکت صعودی شروع به جذب می‌کند و قیمت را به ۸۰۰ دلار می‌رساند.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *