اخبار ارز دیجیتال

توکن NFT لیونل مسی در اترنیتی چین عرضه می‌شود

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا اخیرا عرضه توکن NFT لیونل مسی را اعلام کرده است. این موضوع منجر به افزایش بیش از ۴۰ درصدی قیمت توکن اترنیتی چین (ERN) شد.

لیونل مسی با همکاری اترنیتی چین، مجموعه NFT به اسم مسی‌ورس (Messiverse) را عرضه کرد این مجموعه شامل نقاشی‌های دیجیتالی است که توسط خود مسی تایید شده است. این مجموعه توکن غیرمثلی قرار است ۲۰ آگوست ۲۰۲۱ (۲۹ مرداد ۱۴۰۰) در پلتفرم اترنیتی چین (Ethernity Chain) به فروش برسد.

این اولین بار نیست که مسی در مجموعه توکن‌های غیرمثلی (NFT) حضور دارد. ماه گذشته و پس از پیروزی آرژانتین در مقابل برزیل در فینال کوپا آمریکا، مجموعه‌ای از توکن‌های غیرمثلی منتشر شد و یکی از توکن‌ها مربوط به کاپیتان تیم آرژانتین بود.

اترنیتی چین چیست؟

اترنیتی یک پروژه NFT معتبر است که آثار هنری شامل هنرمندان و ستارگان برتر ورزش، موسیقی، فیلم، بازی، فن‌آوری و سرگرمی را به حراج می‌گذارد. هر یک از این آثار هنری دیجیتالی به عنوان یک توکن غیر مثلی (NFT) نشان داده شده است. این پروژه شامل شخصیت‌های مشهور عمومی است و بخشی از بودجه حاصل از این تلاش به اهداف خیریه اهدا می‌شود. اترنیتی چین کاربرد DeFi را ادغام کرده و آن را با NFT‌ها ترکیب می‌کند تا یک رابط برای محتوای کمیاب و قابل جمع آوری از چهره‌های برجسته و هنرمندان دیجیتالی شناخته شده ایجاد کند.

مجموعه مسی‌ورس Messiverse

لیونل مسی عرضه مسی‌ورس را در تاریخ ۴ آگوست (۱۴ مرداد) را در اینستاگرام خود اعلام کرده است.

وی پس از دعوت از طرفداران خود به این مجموعه NFT در اترنیتی گفت:

فوتبال مثل هنر فارغ از زمان است.

مجموعه این ستاره فوتبال شامل چهار اثر هنری است. مسی این آثار هنری را اینگونه توضیح داده است:

مردی از آینده: نقاشی پورتره آینده‌نگرانه از مسی با پس‌زمینه آبی رنگ و با چشمان درخشان و ظاهری رباتی.

مسی‌ورس شامل ۴ تصویر است که باسلاجیک (Bosslogic)، هنرمند استرالیایی آن را طراحی کرده است. باسلاجیک پیش‌تر برای مارول و دیزنی کار کرده بود.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *