اخبار ارز دیجیتال

علیرغم رکود بازار، فانتوم ۱۷ درصد افزایش یافت

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

اجرای بازار گاو نر فانتوم (Fantom) باعث ۱۷ درصدی رشد این رمز ارز شده است و در زمان نوشتن خبر قیمت این ارز دیجیتال ۲٫۱۹ دلار است.

قیمت فانتوم، رقیب اتریوم یک شبه ۱۰ درصد افزایش یافت. سایر ارزهای دیجیتال پس از یک هفته رشد با راه اندازی اولین صندوق معاملات آتی بیت کوین (Bitcoin Futures ETF) در آمریکا، کاهش یافتند.

صندوق معاملات آتی بیت کوین اولین بار است که توسط SEC (کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده) تأیید می‌شود. بیت کوین در هفته گذشته ۱۰ درصد رشد کرد و از ۶۰ هزار دلار عبور کرد، اما در رکود بازار چندان کاهش نیافت.

صندوق معاملات آتی بیت کوین یکی از انواع صندوق‌ سرمایه‌گذاری است که توسط شرکت‌های کارگزاری یا بانک و با دریافت مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار تاسیس می‌شود. عملکرد این صندوق زیر نظر بورس انجام می‌شود. از نظر امنیت همانند بانک و نهادهاست.

SEC صندوق معاملاتی بیت کوین را تصویب کرده و در این صندوق‌ها سرمایه گذاری می‌کند. هستر پیرس، نماینده کمیسیون امنیت اقتصادی، این حرکت را “پیشرفت” می‌داند. SEC همچنین نشان داد که چرا تصمیم به تصویب چنین صندوقی گرفته است.

مطلب مرتبط: SEC در اکتبر ۲۰۲۱ صندوق معاملاتی بیت کوین را تصویب می‌کند

فانتوم همچنان به راه خود ادامه می‌دهد و در زمان انتشار خبر با ۲٫۱۹ دلار معامله می‌شود. این رمز ارز در بین ۵۰ رمز ارز برتر بازار قرار دارد و در ۲۴ ساعت افزایش چشمگیری داشته است.

پلتفرم فانتوم یک بستر قرارداد هوشمند متن باز، سریع، با بازده بالا و مقیاس پذیر برای ارزهای دیجیتال و Dapp ها (برنامه‌های غیرمتمرکز) ارائه می‌دهد.

معمولا پلتفرم‌های DeFi شبکه های مبتنی بر بلاک چین هستند که مجموعه ای از توابع را برای کاربران خود ارائه می‌کنند. در این حالت، فانتوم یک بلاک چین نیست بلکه شبکه ای از بلاکچین هاست که به کاربران این امکان را می دهد تا بلاکچین های خود را با مقیاس پذیری، سرعت و کارآیی بیشتر ایجاد کنند.

شبکه فانتوم امسال ارزش خود را افزایش داد. در آغاز سال ۲۰۲۱، این ارز با قیمت ۰٫۰۱۷ دلار معامله می‌شد. سپس قیمت فانتوم در طول سال بیش از ۱۳۰۰۰% افزایش یافت.

بازار گاو نر فانتوم در پایان تابستان ۲۰۲۱ آغاز شد. در اواسط آگوست، زمانی که فانتوم حدود ۰٫۴ دلار ارزش داشت، این شبکه با اوراکل های چین لینک ادغام شد و امکان ارائه خدمات DeFi در فانتوم را فراهم کرد. در اوایل ماه اکتبر، پروتکل جمع آوری عملکرد DeFi با فانتوم ادغام شد و پلتفرمی را راه اندازی کرد که کاربران می‌توانند ارز دجیتال فانتوم را قفل کرده و از استیکینگ پاداش دریافت کنند.

این شبکه از سپتامبر ۲۰۲۱ رشد چشمگیری داشته است. دارندگان فانتوم بدون شک امیدوارند که با رقیب اتریوم سود زیادی کسب کنند.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *