اخبار ارز دیجیتال

ممنوعیت فعالیت بایننس در انگلستان (۷ تیر ۱۴۰۰)

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

سازمان ناظر امور مالی انگلستان در مورد ممنوعیت فعالیت بایننس در این کشور اخطار داد.

سازمان راهبرد امور مالی انگلیس (FCA) بیان کرد: به دلیل اعمال الزامات از سوی ناظر امور مالی، صرافی آنلاین ارز دیجیتال بایننس (Binance) در حال حاضر مجاز به انجام هیچ فعالیت قانونی بدون رضایت کتبی قبلی از FCA نیست.

صرافی آنلاین بایننس نمی‌تواند در انگلستان فعالیت کند

مطابق دستور رسمی FCA، پیشنهادات مشتقات برای صرافی آنلاین بایننس اکیداً ممنوع است. طبق FCA، هر شرکتی که قصد ارائه یا تبلیغ پیشنهادات مشتقات مانند معاملات آتی، مبادله، اختیارات یا سهام توکن شده را دارد، باید ثبت شود و دارای مجوز مربوطه باشد.

مشتق نوعی اوراق بهادار است که در آن طرفین توافق می‌کنند که ارزش آن به دارایی بستگی دارد، به عنوان مثال قیمت سهام تسلا یا قیمت بیت کوین در یک زمان مشخص.

بایننس: چیزی تغییر نکرده است

در واقعیت ممکن است هشدار FCA، تغییر زیادی در وضعیت فعلی بایننس ایجاد نکند. بایننس در انگلستان فعالیتی ندارد و یک صرافی ارز دیجیتال در خارج از کشور انگلستان است. قوانین FCA در مورد طیف کامل شرکت‌های بایننس اعمال نمی‌شود. توجه به این نکته مهم است که مشتریان بایننس ‌می‌توانند با در نظر گرفتن این موضوع که مقامات انگلیسی هیچ تعهدی در محافظت از دارایی آنها ندارد، به استفاده از پلتفرم ادامه دهند. صرافی آنلاین بایننس از طریق حساب توییتر خود پاسخ داد و به مشتریان خود اطمینان داد که “هشدار FCA مبنی بر ممنوعیت فعالیت بایننس در انگلیس تأثیر مستقیمی بر خدمات ارائه شده در Binance ندارد” و رابطه آن با کاربران تغییر نکرده است.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *