اخبار ارز دیجیتال

برای بیت کوین رایگان، بهترین سایت رقابت‌های تجارت رمزنگاری را پیدا کنید.

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

مدتی است که بیت کوین بسیار رایج و محبوب شده است، که این امر توجه همگان در صحنه‌های مالی را به دنبال دارد، چه افراد قدیمی و چه افراد تازه وارد. آنها به این اشکال ارز رمزپایه علاقمند هستند زیرا ارزهای جدیدی حساب می‌شوند که به شما امکان تجارت و سود را می‌دهد. 

اما کسب درآمد فراتر از این است، زیرا پلتفرم‌هایی وجود دارند که نه تنها مهارت‌های رمزنگاری شما را افزایش می‌دهند، بلکه به شما فرصت می‌دهند تا تاکتیک‌های تجارت را در قالب رقابت تجارت رمزنگاری استفاده کنید. این رقابت‌های کوتاه مدت شدت و هیجان زیادی را به همراه دارد زیرا مهارت‌ها و هوش یک تاجر را در حالی که برای اهرمی در بین همتایان خود می‌جنگند، آزمایش می‌کند. و بله، هر کسی اگر به اندازه کافی خوش شانس باشد که برنده شود می‌تواند بیت کوین رایگان کسب کند.

رقابت‌های تجارت رمزنگاری چیست؟

رقابت‌های تجارت رمزنگاری رویدادهای کوتاه مدت است که توسط یک پلتفرم خاص برگزار می‌شود. آنها راهی جدید برای کسب سود با استفاده از ارز بیت کوین هستند. این فعالیت‌های حمایت شده بلافاصله درآمد کسب می‌کنند و صرافی‌های مشتقی را ایجاد می‌کنند که معمولاً برای چند ساعت یا چند روز اجرا می‌شوند. 

با یافتن یک میزبان و یک پلتفرم اختصاصی می‌توانید تجارت خود را شروع کنید حتی اگر تازه وارد باشید. هنگامی که یک مورد مناسب پیدا کردید، با قوانین رقابت خاصی که به آن می‌پیوندید آشنا شوید. همانطور که کشف خواهید کرد، پلتفرم‌های رقابت تجاری راهنماهای خاص خود را در مورد ثبت نام و تجارت دارند، به صورتی که بعضی از آنها به افراد نیاز دارند و سایر آنها تنظیم تیم را ترجیح می‌دهند. با ادامه‌ی رقابت تجاری، برخی نیز به حداقل سهام و سپرده‌های موفق نیاز دارند. اما اگر همه‌ی این روش‌ها کمی شما را عصبی می‌کند، پلتفرم‌های معاملاتی آزمایشی وجود دارد که آموزش‌ها و تجارت‌های شبیهه سازی شده را فراهم می‌کند که می‌توانید ابتدا تمرین کنید تا مهارت‌های خود را تقویت کنید.

به طور کلی، رقابت تجاری رمزنگاری باعث می‌شود تریدرها با سایر تاجران درگیر شوند. امتیازات آنها در یک جدول رتبه بندی می‌شود و به برترین تریدرها جوایز نقدی مربوطه یا یک طرح توزیع جوایز منحصر به فرد تعلق می‌گیرد. امتیازات ترکیبی از معاملات حجم و سود یا بازده براساس سرمایه گذاری (ROI) است. آن‌ها جدول بندی شده‌اند و در پایان رقابت به بالاترین معامله‌گران جوایز مربوطه تعلق می‌گیرد.

پاداش‌ها چه هستند؟

تریدرها نه تنها برای دریافت جایزه‌ی نقدی در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند، بلکه پلتفرم‌ها مشوق‌هایی را در قالب پاداش معاملات، تخفیف در هزینه‌های معاملاتی و هدیه‌ی ویژه برای شرکت کنندگان در نظر می‌گیرند. جوایز می‌توانند به صورت تتر یا ارز دیجیتال دیگری باشند.

در حالی که ورود به این رقابت‌های تجاری معامله گران را اغلب به دلیل پول نقد وسوسه می‌کنند، مزایای دیگری نیز دارد. این همچنین جنبه‌ی ذهنی و روانی نیز دارد زیرا این بازی معامله گران را در مقابل هم قرار می‌دهد تا ببیند چه کسی استراتژی بهتری برای دستیابی به سود بیشتر دارد. 

بنابراین، رقابت تجارت رمزنگاری می تواند برای هر معامله گر جدی بیت کوین مفید باشد. مهارت‌های کسب شده از طریق این رقابت‌ها به عنوان یک مزیت محسوب می‌شود زیرا این مهارت‌ها و استراتژی‌های جدا از تجارت معمول بیت کوین کسب شده‌اند. گذشته از پیوستن به رقابت‌های معاملات رمزنگاری، به همین ترتیب می‌توانید با عضویت در انجمن‌ها و گروه‌هایی که علاقه و اشتیاق مشابه شما به ارز دیجیتال شده دارند، نکات بیشتری در مورد چگونگی بهبود مهارت‌های تجارت رمزنگاری خود کسب کنید. 

انتخاب بهترین پلتفرم معاملات رمزنگاری

تعدادی از پلتفرم‌های رقابت معاملات رمزنگاری را می‌توان در اینترنت پیدا کرد. اکثر آنها پیشنهادهای بسیار جذابی را برای تبلیغ کوین و صرافی‌های شرکت کننده ارائه می‌دهند. این پروسه همچنین می‌تواند ارزش ارز دیجیتال مبادله شده را افزایش دهد. برخی از این رویدادها حتی به عنوان رویدادهای پیش بینی شده‌ی سالانه یا نیمه سالانه راه اندازی می‌شوند که تاجران به دلیل جوایز شرط بسته شده منتظر آن‌ها هستند. 

اگرچه کاملا قابل کنترل نیست، اما در اینجا چندین ویژگی وجود دارد که می‌تواند یک مورد را به عنوان بهترین رقابت معاملات ارزهای رمزپایه برجسته کند: 

  • به شرکت کنندگان و علاقمندان این امکان را بدهد تا به صورت رایگان یا با حداقل مبلغ پذیرش وارد رقابت شوند.
  • تریدرها را قادر سازد مشخصات خود را ایجاد کرده و یک پورتفولیو برای نظارت بر موفقیت خود تنظیم کنند.
  • بیت کوین‌های موجود را در بازار معاملات فعلی نمایش دهد و به معامله گران اجازه دهد مهارت‌های پیش بینی کردن را به کار گیرند
  • دارای یک جدول زمان واقعی برای نشان دادن رتبه‌ی شما و رقبا باشد
  • توزیع جایزه‌ی گسترده برای پاداش دادن به معامله گران برتر و همچنین ایجاد انگیزه برای همه‌ی افراد درگیر داشته باشد.
  • انگیزه‌ای برای معامله گران فراهم کند تا مهارت‌ها و استراتژی‌های مختلف مورد نیاز برای رقابت‌های تجاری پر خطر و محدود به زمان را یاد بگیرند.
  • تاجران را ترغیب کند تا مدت‌ها پس از پایان رقابت، از بیت کوین استفاده کنند.
  • پلتفرم از یک میزبان معتبر تهیه شده و دارای ویژگی‌های امنیتی برای تأیید هویت و برداشت جایزه باشد.

یک حوزه‌ی خاص در ارز رمزنگاری شده

رقابت‌های معاملات رمزنگاری در حال افزایش است و ممکن است به عنوان پایه‌ای در عرصه‌ی بیت کوین برای نمایش مهارت‌ها و به عنوان راهی جدید برای کسب سود تبدیل شود. تریدرها نه تنها به عنوان ابزاری برای گسترش سود خود، بلکه بیش از همه، بدلیل افزایش توانایی تجزیه و تحلیل بازار و تجارت خود احتمالا به خوبی در این رویدادها شرکت کنند. رقابت‌های تجاری همچنین باعث ایجاد علاقه و افزایش شور و شوق در دنیای ارزهای رمزپایه می‌شوند.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *