اخبار ارز دیجیتال

مدیر سابق بانک چینی به هیئت مدیره شرکت BitMEX پیوست

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

شرکت BitMEX، یک پیشکسوت مالی با سابقه حرفه ای از جمله مدیر سابق بانک چین را استخدام کرده است. طبق پست وبلاگ BitMEX در ۱ فوریه وای کین چیم، مدیر سابق بانک چینی به هیئت مدیره شرکت BitMEX پیوست.

عضو هیئت مدیره غیر اجرایی در تصمیم گیری های سیاست گذاری و برنامه ریزی شرکت مشارکت می‌کند. مدیران اجرایی را کنترل می‌کند و به نفع سهامداران عمل می‌کند. با این حال بخشی از تیم اجرایی نیست.

چیم پردرآمدترین مدیر اجرایی بانک چین بود

چیم به دلیل سمت مدیر ارشد بانک تجاری دولتی بانک چین شناخته شده است و بیش از ۳۰ سال در زمینه هایی از جمله بانکداری بین المللی، انطباق، حاکمیت شرکتی و مدیریت ریسک تخصص دارد.

سخنگوی ۱۰۰x گفت: چیم در حال حاضر به عنوان مدیر غیر اجرایی مستقل در بانک OCBC Wing Hang در هنگ کنگ، رئیس بخش مدیریت ریسک است. گفته شده که چیم پردرآمدترین مدیر بانک چین بود و در مارس ۲۰۱۵ به دلیل کاهش دستمزد مدیران ارشد سمت خود را ترک کرد.

شرکت BitMEX مدیرعامل سابق بورس سهام آلمان را به عنوان مدیر عامل جدید خود استخدام کرد.

استخدام جدید مدیر غیر اجرایی در این شرکت اندکی پس از استخدام مدیر عامل جدید صورت گرفت. این شرکت، الكساندر هوپتنر، مدیرعامل سابق بورس سهام آلمان بورس اشتوتگارت، را در ژانویه ۲۰۲۱ به عنوان مدیرعامل جدید خود استخدام كرد. طبق آخرین گزارش، هاپتنر و چیم نیز از ۱ فوریه ۲۰۲۱ به هیئت مدیره این شرکت می‌پیوندند.

بیتمِکس در میان اقدامات قانونی تنظیم کنندگان اوراق بهادار ایالات متحده علیه خود، به طور فعال تلاش های نظارتی و انطباق خود را تقویت کرده است. سال گذشته، کمیسیون معاملات آتی کالاها شکایاتی علیه شرکت BitMEX مطرح کرده و شرکت را به ارائه فروش مشتقات ثبت نشده به سرمایه گذاران خرده فروشی آمریکا متهم کرد.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *