اخبار ارز دیجیتال

پیوستن مدیر عامل سابق گوگل به Chainlink Labs

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

Chainlink Labs یک مشاور استراتژیک جدید به نام اریک اشمیت (Eric Schmidt) استخدام کرد. اریک اشمیت، مدیر عامل سابق گوگل، به عنوان مشاور استراتژیک به Chainlink Labs پیوست.

اشمیت گفت که برای کمک به چین لینک برای ایجاد قراردادهای هوشمند هیجان‌زده است. چین لینک (Chainlink) در ماه‌های اخیر در بازار ارزهای دیجیتال در بین ۳۰ رمز ارز برتر بازار قرار گرفته است. ارز LINK با قیمت ۲۲٫۴۶ دلار معامله می‌شود و در ۲۴ ساعت گذشته (۱۷ آذر ۱۴۰۰) تقریبا ۱۱٫۲۷ درصد رشد یافته است.

اشمیت چین لینک را به عنوان “یک عنصر مخفی برای آشکار کردن قدرت پلتفرم‌های قرارداد هوشمند” توصیف کرد.

دانش‌آموختگان گوگل به Chainlink Labs می‌پیوندند

Chainlink Labs اریک اشمیت، مدیر عامل سابق گوگل را به عنوان مشاور استراتژیک استخدام کرده است.

پروژه کریپتو پشت اوراکل غیرمتمرکز چین لینک این به روز رسانی را در روز سه شنبه در تاریخِ ۱۷ آذر ۱۴۰۰ اعلام کرد. در یک بیانیه مطبوعاتی، Chainlink Labs اشاره کرد که اشمیت به تیم چین لینک کمک می‌کند تا “دنیایی را بسازد که از واقعیت قدرت می‌گیرد.”

چین لینک یک پروژه اوراکل است که داده های دنیای واقعی را به قراردادهای هوشمند ارائه می‌دهد. از زمان راه‌اندازی در سال ۲۰۱۷، به بخش مهمی از اکوسیستم دیفای (DeFi) تبدیل شده است و بسیاری از پروژه‌های پیشرو ساخته شده بر روی اتریوم و سایر بلاک چین‌ها را تامین می‌کند. اپراتورهای گره مستقل آن شامل مانند دویچه تلکام T-Systems، Swisscom، Associated Press است و این شبکه در حال حاضر بیش از ۸۰ میلیارد دلار دارایی دیجیتال را پشتیبانی می‌کند.

سرگئی نظروف (Sergey Nazarov)، یکی از بنیانگذاران چین لینک، گفت که تجربه اشمیت در راس یکی از موفق ترین شرکت‌های فناوری بزرگ، او را به تیم پروژه تبدیل می کند. او گفت: «شبکه‌های بلاک چین و اوراکل‌های چین لینک در نقطه عطف مهمی از نظر رشد و پذیرش قرار دارند. تجربه و بینش اریک در مورد ساختن پلتفرم‌های نرم‌افزاری جهانی برای نوآوری‌های نسل بعدی بسیار ارزشمند خواهد بود؛ زیرا ما به توسعه‌دهندگان و مؤسسات کمک می‌کنیم عصر جدیدی از عدالت و شفافیت اقتصادی را آغاز کنند.»

اشمیت افزود که بلاک چین “پتانسیل فوق العاده ای” دارد، اما گفت که استقلال آن از دنیای خارج نیز “بزرگترین چالش آن” است. او گفت:

“چین لینک یک عنصر مخفی برای باز کردن پتانسیل پلتفرم های قراردادهای هوشمند و متحول کردن معاملات و جامعه است. من هیجان زده هستم که به تیم Chainlink Labs لینک کمک می‌کنم تا دنیایی را بسازند که از واقعیت قدرت می‌گیرد.”

اشمیت از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۱ به‌عنوان مدیرعامل گوگل فعالیت کرد و بر رشد این شرکت از یک استارت‌آپ دره سیلیکون به یکی از مهم‌ترین شرکت‌های جهان نظارت داشت. تحت رهبری او، گوگل با ارزش ۲۳ میلیارد دلاری عمومی شد و محصولاتی مانند جیمیل و کروم را در همه جا عرضه کرد.

تا به امروز، اشمیت در فضای کریپتو و دیفای برجسته نبوده است، اما قرار ملاقات چین لینک باید آن را تغییر دهد. چین لینک نیز علیرغم حضور رو به رشد خود در اکوسیستم دیفای، سال نسبتا کندی داشته است. توکن اصلی آن، ارز LINK، پس از سقوط بازار رمز ارزها در می ۲۰۲۱، به صورت غیر مستقیم معامله می‌شود، حتی در شرایطی که دارایی‌هایی مانند بیت کوین و اتریوم به بالاترین حد خود رسیده‌اند. با توجه به قیمت لحظه ای چین لینک، این ارز دیجیتال نسبت به سال ۲۰۲۰ تقریباً ۷۳ درصد افزایش یافته است، ما همچنان ۶۱% با بالاترین ارزش تاریخی خود فاصله دارد.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *