اخبار ارز دیجیتال

GALA در هفته گذشته ۳۶۴٫۲۳ درصد افزایش یافت

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)
  • گالا گیمز (GALA) شروع به کار کرد.
  • دارایی دیجیتال شاهد افزایش بیش از ۳۶۰ درصدی قیمت توکن خود بوده است.
  • این درحالی است که سرمایه‌گذاران از صنعت رو به رشد بازی‌های غیرمتمرکز، NFT و متاورس استقبال می‌کنند.

یک توسعه‌دهنده بازی بلاک چین که به گیمرها اجازه می‌دهد از شخصیت‌های رمز غیرقابل تعویض (NFT) منحصر به فرد خود در گیم‌پلی استفاده کنند، Gala Games، در حالت صعودی قرار دارد.

گالا گیمز (GALA) شروع به کار کرد. از هفته گذشته، دارایی دیجیتال شاهد افزایش بیش از ۳۶۰ درصدی قیمت کوین بوده است. درتاریخ ۲۱ نوامبر، توکن GALA با قیمت ۰٫۴۳۹۳۶۰ دلار با حجم معاملات ۲۴ ساعته ۴،۰۶۲،۳۳۱،۶۷۳ دلار معامله می شود. بر اساس گزارش CoinMarketCap، این بدان معناست که ارز دیجیتال همچنان در حال افزایش بوده و در ۲۴ ساعت گذشته ۳۹٫۴۲ درصد افزایش یافته است.

علاوه بر این، فضای کریپتو بازار طوفانی را به خود اختصاص داده است زیرا سرمایه‌گذاران کریپتو در مورد یک کوین جدید و تقریباً نامشخص دچار هیجان می‌شوند. در حال حاضر، GALA مورد توجه جامعه کریپتو قرار گرفته است زیرا قیمت آن در ۱۸ نوامبر به بالاترین حد خود رسیده است.

به گفته The Sun، علاوه بر این، این افزایش قیمت زمانی اتفاق می‌افتد که سرمایه‌گذاران از صنعت رو به رشد بازی‌های غیرمتمرکز، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و متاورس استقبال می‌کنند. توجه داشته باشید که Gala یک توکن در فضای بازی و NFT است که در پلتفرم Gala Games استفاده می‌شود که در سال ۲۰۱۹ توسط یکی از بنیانگذاران Zynga، یک شرکت بازی‌سازی تأسیس شد.

Gala Games با مأموریت هدایت صنعت بازی به مسیری متفاوت، به بازیکنان کنترل بازی های خود را می دهد. به عنوان مثال، Gala به عنوان وسیله ای برای تبادل بین گیمرها استفاده می شود. علاوه بر این، کوین ها را می توان برای پرداخت برای اقلام بازی در پلتفرم استفاده کرد.

گالا با افزایش ۲۴ درصدی بیشتر از ۰٫۴۴۴ دلار عبور کرده است. این ارز دیجیتال در حدود ۷ روز گذشته ۴۰۰ درصد افزایش یافته است. این پروژه برای ثبت دستاوردهای بیشتر خوب به نظر می رسد، زیرا بسیاری از کاربران همچنان به پروژه منحصر به فرد آن می پیوندند. با افزایش تقاضا، گالا همچنان در صدر فهرست برندگان باقی مانده است. حجم معاملات و ارزش بازار آن نیز جهش های قابل توجهی در ارقام ایجاد کرده است.

گالا گیمز (GALA) چیست؟

Gala Games قصد دارد با بازگرداندن کنترل بازی‌های خود به بازیکنان، صنعت بازی را به مسیری متفاوت ببرد. ماموریت Gala Games این است که «بازی‌های بلاک چینی را بسازد که واقعاً می‌خواهید بازی کنید». این پروژه می‌خواهد این واقعیت را تغییر دهد که بازیکنان می‌توانند صدها دلار برای دارایی‌های درون بازی خرج کنند، و ساعت‌های بی‌شماری را صرف بازی کردن می‌کنند، که با کلیک یک دکمه می‌توان آن‌ها را از آنها گرفت. این شرکت قصد دارد تفکر خلاق را با کنترل بازی‌ها و دارایی‌های درون بازی با کمک فناوری بلاک چین به بازیکنان بازگرداند.

گالا گیمز gala games

بازیکنان می‌توانند توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) داشته باشند و بر مدیریت بازی‌ها در اکوسیستم Gala Games تأثیر بگذارند. مکانیسم رای گیری The Founder’s Nodes به بازیکنان این امکان را می دهد که روی بازی هایی که Gala باید توسعه دهد و چه بازی هایی باید بودجه دریافت کند، تأثیر بگذارند. گالا گیمز علاوه بر خرید NFT برای بازی‌های خاص، از توکن ابزار خود GALA نیز استفاده می‌کند. تا کنون، Gala Games یک بازی VOX منتشر کرده است. این شرکت قصد دارد در آینده بازی های بیشتری مانند یک بازی RPG فانتزی، یک بازی استراتژیک علمی تخیلی و یک بازی دفاعی برج منتشر کند.

از زمان راه‌اندازی در سال ۲۰۱۹، Gala Games به ۱.۳ میلیون کاربر فعال ماهانه افزایش یافته است و ۲۶۰۰۰ NFT فروخته شده است که گران‌ترین قطعه آن ۳ میلیون دلار ارزش دارد.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *