اخبار ارز دیجیتال

صرافی Gatehub، ریپل را از لیست خود خارج نمی‌کند

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

علی رغم شکایت های کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده علیه شرکت Ripple به دلیل فروش غیرقانونی ارز ریپل، که از آن به عنوان اوراق بهادار ثبت نشده یاد می‌کند، Gatehub ریپل را از دفاتر خود در انگلیس و اسلوونی، خارج نمی‌کند. طبق اعلامیه ای از این صرافی به دارندگان ریپل، اعلام شده است که تا زمانی که یک حکم واضح و قطعی در مورد تأییدی مبنی بر این که ریپل یک اوراق بهادار است، صادر شود، به پشتیبانی از ارز دیجیتال ریپل ادامه خواهد داد.

“صرافی GateHub Ltd پشتیبانی از ریپل را تا زماني كه شكايت SEC عليه ريپل تایید و تصميم نهايي در مورد شناخته شدن ریپل به عنوان اوراق بهادار يا تا زماني كه اخطار توقف و انصراف از SEC گرفته شود، ادامه خواهد داد”.

SEC شکایتی علیه ریپل و مدیران آن کریس لارسن و برد گارلینگهاوس به اتهام فروش ریپل به عنوان اوراق بهادار ثبت نشده و کسب سود از آن ترتیب داد. اندکی پس از دادخواست، قیمت ریپل ۲۲٪ کاهش یافت.

تعدادی از صرافی های برتر از جمله Coinbase و OKCoin برای متوقف کردن معاملات این دارایی پس از دادخواست اقدام کردند. با این حال، Gatehub که بر اساس پروتکل ریپل Ledger ساخته شده و توسط سرمایه گذاری به نام Chris Larsen پشتیبانی می‌شود، به دارندگان ریپل اطمینان می‌دهد که این صرافی از اقدام صرافی های دیگر پیروی نخواهد کرد زیرا اطمینان دارد که ریپل اوراق بهادار نیست.

“ما هرگز قبول نمی‌کنیم که ریپل اوراق بهادار باشد و آن را در درجه اول به عنوان یک” ابزار “می‌دانیم که ارزش آن براساس استفاده از آن در پرداخت ها مشخص می‌شود. همچنین شاهد هیچ گونه رفتار نادرست در بازار توسط آزمایشگاه های ریپل یا مدیران ارشد آن نبوده ایم.”

جامعه ی ریپل دادخواستی علیه SEC تنظیم کرده است. در این دادخواست از دولت آمریكا خواسته شده است كه ریپل را به عنوان یك واحد پول و نه اوراق بهادار طبق ادعاهای SEC، بشناسد. در همین راستا، مدیرعامل شرکت ریپل، برد گارلینگهاوس قول داده است که تا پیروزی در برابر SEC مقاومت کند؛ زیرا اطمینان دارد که ریپل مستحق شناسایی به عنوان ارز دیجیتال است. او همیشه از نبود مقررات مشخص برای ارز دیجیتال در ایالات متحده ابراز تاسف کرده و اعلام کرده است که ریپل ممکن است دفتر مرکزی خود را به انگلستان منتقل کند.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *