اخبار ارز دیجیتال

فومو دلیل افزایش سرمایه گذاری نهادی در بیت کوین

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

بانک سرمایه گذاری گلدمن ساکس (Goldman Sachs) فومو (FOMO) را دلیل افزایش سرمایه گذاری نهادی در بیت کوین می‌داند.

گلدمن ساکس اکنون بیت کوین را یک دارایی جدید در نظر می‌گیرد. با این وجود، سرمایه گذاران نهادی با موانع زیادی برای ورود به بازار رمز ارز روبرو هستند.

گلدمن ساکس روز دوشنبه در تاریخِ ۳ خرداد ۱۴۰۰ گفت: فومو در مورد سود بالقوه ارزهای دیجیتال در میان سرمایه گذاران، باعث افزایش قیمت ارز دیجیتال بیت کوین در طی سال گذشته (۲۰۲۰) شده است. متیو مک درموت (Mathew McDermott)، رئیس جهانی دارایی‌های دیجیتال گلدمن ساکس، در یادداشتی خطاب به مشتریان گفت:

تردیدی نیست که “فومو با توجه به قیمت بیت کوین و سایر رمز ارز‌ها و تعداد زیادی علاقه مندان باعث شده هر کس در این صنعت نقشی ایفا کند.

در حالی که اخیراً نقدینگی در بازار ارز دیجیتال افزایش یافته است، تحلیلگر گفت “هنوز هم دسترسی موسسات به بازار دشوار است. او ادامه داد:

اگر شما یک مدیر دارایی هستید یا یک صندوق کلان دارید و نزدیکترین رقبای شما همه در ارز دیجیتال سرمایه گذاری می‌کنند و سود زیادی بدست می‌آورند، طبیعتاً رقبا تعجب می‌کنند که چرا شما سرمایه گذاری نمی‌کنید.

مک درموت موضوعات کلیدی مشتریان گلدمن در مورد آنچه که مانع از افزایش سرمایه گذاری آنها با بیت کوین یا سایر آلت کوین‌ها شده است، را به اشتراک گذاشت.

عامل اول: مک درموت گفت: “برای شرکت‌ها، افزایش مشارکت اغلب به این بستگی دارد که آیا هیئت مدیره آنها با توجه به ماهیت شرکت و اهداف آن احساس چنین مشارکتی را می‌کند یا خیر.” همچنین اشاره کرد: “برخی از صندوق‌های سرمایه گذاری و مدیران دارایی اختیار سرمایه گذاری در رمز ارز را ندارند.”

مانع دوم این است: “مشتری‌هایی که به راحتی می‌توانند وارد بازار شوند، آیا جریان نقدینگی برای تأمین نیازهای آنها کافی است و آیا خیالشان از جنبه‌های نگهداری و امنیت مدیریت این دارایی‌ها راحت است؟”

علاوه بر این، متیو مک درموت به سوالات مشتریان که می‌پرسند آیا سرمایه گذاری در رمز ارز‌ها کار صحیحی است و آیا این برای استراتژی‌های سرمایه گذاری، اوراق بهادار یا ترازنامه آنها مناسب است، پاسخ داد. وی تأکید کرد:

با افزایش جریان ورودی سرمایه، تعداد بیشتری از مؤسسات از سرمایه‌گذاری در بیت کوین و سایر رمز ارز‌ها مطمئن می‌شوند.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *