آموزش سرمایه گذاری

آینده ارز دیجیتال هارمونی از سال ۲۰۲۳ تا ۲۰۳۰ + پیش بینی قیمت ONE

خرید و فروش ارزدیجیتال
۱
(۱)

برای بررسی آینده ارز دیجیتال هارمونی و سایر رمز ارزها باید برخی از فاکتورها را مورد بررسی قرار دهید. توسعه دهندگان، وایت پیپر، تاریخچه قیمت، نقشه راه، مارکت کپ، تعداد توکن‌ها، حجم معاملات از جمله مواردی هستند که برای پیش بینی قیمت هارمونی در نظر گرفته شود. پیش بینی و تحلیل آینده ارز هارمونی درک بهتری از روند سرمایه گذاری و دارایی به شما می‌دهد.

 تاریخچه قیمت ارز هارمونی ONE

ارز دیجیتال هارمونی در سال ۱۳۹۷ وارد بازار رمز ارزها شد. توکن بومی این شبکه که به نام ارز ONE شناخته می‌شود در اوایل مورد استقبال چندانی قرار نگرفت و افزایش قیمت چشمگیری را تجربه نکرد. با گذشت زمان و توسعه بلاک چین ارز هارمونی و موفقیت‌هایی که به آن دست یافت باعث شد این ارز دیجیتال مورد توجه سرمایه گذاران و فعالان حوزه کریپتو قرار گیرد؛ از این رو قیمت ارز هارمونی شروع به رشد کرد.

نام کوینHarmony
نمادONE
قیمت۰٫۰۱۵۵۷ دلار
تغییر قیمت ( ۱ساعت اخیر)۰٫۰۶-%
تغییر قیمت ( ۲۴ ساعت اخیر)۰٫۸۹%
تغییر قیمت ( ۷ روز اخیر)۴٫۹۴ -%
مارکت کپ۲۰۷,۵۴۴,۸۹۵ دلار
حجم معاملات در ۲۴ ساعت گذشته۷,۷۹۸,۹۹۰ دلار
عرضه کل۱۳,۹۰۹,۵۶۶,۴۴۲
مروری کوتاه بر ارز دیجیتال هارمونی

بر اساس آخرین داده‌های کوین مارکت کپ تا تاریخِ ۲۸ می۲۰۲۳ قیمت لحظه‌ای هارمونی ۰٫۰۱۵۵۵ دلار است و ONE در حال حاضر در رتبه ۱۴۲ بازار رمزارزها قرار دارد. عرضه در گردش هارمونی ۱۳,۲۸۸,۹۴۱,۴۴۲ با مارکت کپ ۲۰۶,۶۸۹,۶۶۸ دلار است.

در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت هارمونی وان ۰٫۸۹ درصد افزایش یافته است. با مقایسه مارکت کپ امروز و دیروز ارز هارمونی متوجه تغییر خواهیم شد. در ۷ روز گذشته ONE در روند صعودی نزولی قرار داشت و ۴٫۹۴ درصد کاهش یافت.

پس از مقایسه قیمت لحظه‌ای هارمونی با ۳۰ روز گذشته، مشاهده می‌شود که هارمونی ۳۷٫۸۲۸% کاهش یافته است. حداقل قیمت این دارایی دیجیتالی در این بازه زمانی ۰٫۰۱۴۹۶ دلار است.

در ۹۰ روز گذشته این ارز دیجیتال شاهد کاهش ۲۱٫۵۸ درصدی قیمت است و کمترین و بیشترین قیمت هارمونی در این بازه زمانی ۰٫۰۱۴۹۶ دلار و ۰٫۰۲۵۸ دلار است.

در ۴ ماه گذشته روند این ارز دیجیتال صعودی بوده است و با بالاترین قیمت ۰٫۰۱۱ دلار معامله شده است.

آینده ارز دیجیتال هارمونی از سال ۲۰۲۳ تا سال ۲۰۳۱

پیش بینی‌های انجام شده در وبسایت تحلیل قیمت PricePrediction.Net، بر اساس تحلیل تکنکیال با کمک هوش مصنوعی بر روی داده‌های قیمت گذشته هارمونی انجام می‌شود. عواملی که برای پیش بینی آینده ارز هارمونی استفاده می‌شود شامل پارامترهای متعددی مانند قیمت گذشته، بازار Harmony، حجم تراکنش‌های هارمونی و چند پارامتر دیگر است. اگر به دنبال سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال دیجیتال هستید و می خواهید سود خوبی از سرمایه گذاری خود داشته باشید، حتما ادامه‌ی پیش بینی‌های ما را بخوانید.

سالکمترین قیمتمیانگین قیمتبیشترین قیمت
۲۰۲۳۰٫۰۲۰ دلار۰٫۰۲۱ دلار۰٫۰۲۳ دلار
۲۰۲۴۰٫۰۲۹ دلار۰٫۰۲۹ دلار۰٫۰۳۶ دلار
۲۰۲۵۰٫۰۴۲ دلار۰٫۰۴۳ دلار۰٫۰۵۰ دلار
۲۰۲۶۰٫۰۶۱ دلار۰٫۰۶۳ دلار۰٫۰۷۳ دلار
۲۰۲۷۰٫۰۸۸ دلار۰٫۰۹۱ دلار۰٫۱۱ دلار
۲۰۲۸۰٫۱۳ دلار۰٫۱۳ دلار۰٫۱۵ دلار
۲۰۲۹۰٫۱۹ دلار۰٫۲۰ دلار۰٫۲۲ دلار
۲۰۳۰۰٫۲۸ دلار۰٫۲۸ دلار۰٫۳۳ دلار
۲۰۳۱۰٫۴۰ دلار۰٫۴۱ دلار۰٫۴۸ دلار

آینده ارز دیجیتال هارمونی در سال ۲۰۲۳

پیش بینی می‌شود که ارز دیجیتال هارمونی ONE در پایان سال ۲۰۲۳ با بیشترین قیمت ۰٫۰۲۳ دلار معامله شود. با این حال، ارز دیجیتال ONE سطح حمایت را در حدود ۲۰۰-MA دارد. در این زمان، انتظار می‌رود که رمز ارز هارمونی به طور منطقی سازگار باشد.

ارز دیجیتال هارمونی و تحلیل‌های مربوط به این رمز

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال ONE در ۲۰۲۴-۲۰۲۵

اگر ارتقاء و پیشرفت های جدیدی وجود داشته باشد (حتی با موارد اخیر)، در سال ۲۰۲۴ قیمت ارز دیجیتال هارمونی می‌تواند به سرعت افزایش یابد و به حدود ۰٫۰۳۶ دلار برسد. سرمایه گذاران باهوش باید مشارکت‌ها و ارتقاهای زیادی را در این دوره پیش بینی کنند.

ارز هارمونی وان می‌تواند حداکثر قیمت مورد انتظار ۰٫۰۵۰ دلار را در ۳ سال آینده (۲۰۲۵) داشته باشد. پیش بینی می‌شود که دستیابی به این امر آسان باشد. به این ترتیب، افزایش قیمت در طول ۵ سال آینده امکان پذیر است.

قیمت ارز دیجیتال هارمونی در ۲۰۲۶-۲۰۲۷

ارزش هارمونی به دلیل تلاش های توسعه دهندگان شبکه و سرمایه گذاران جامعه افزایش خواهد یافت. بنابراین، آینده ارز هارمونی برای سال ۲۰۲۶ صعودی در نظر گرفته می‌شود. به گفته تحلیلگران پیش بینی می‌شود ارز دیجیتال هارمونی ONE تا پایان سال ۲۰۲۶ به حداکثر قیمت ۰٫۰۷۳ دلار برسد. از سوی دیگر، بسیار خوش بینانه است که آینده ارز هارمونی در نهایت با رشد همراه خواهد بود. بنابراین، میانگین قیمت پیش‌بینی‌شده ارز ONE در حدود ۰٫۰۶۳ دلار در سال ۲۰۲۶ با توجه به روند بازار پیش‌بینی می‌شود. همانطور که گفته شد، حداکثر قیمت ارز هارمونی ONE از ۰٫۰۷۱ تا ۰٫۰۷۳ دلار برای سال ۲۰۲۶ متغیر است.

نشانه‌هایی وجود دارد که بازار کریپتو در آستانه ورود به عصر جدیدی است. مطمئناً آینده ارز دیجیتال هارمونی در بلند مدت صعودی خواهد بود؛ زیرا بسیاری امیدوارند که سرمایه گذاران و کاربران بیشتری وارد این فضا شوند و در نتیجه می‌توان انتظار افزایش قیمت در ۲۰۲۷ را داشت. سال ۲۰۲۷ می تواند با میانگین قیمت ۰٫۰۹۱ دلار و حداقل ارزش ۰٫۰۸۸ دلار به پایان برسد. انتظار می‌رود ارز دیجیتال هارمونی وان با حداکثر قیمت ۰٫۱۱ دلار معامله شود.

آینده قیمت ارز دیجیتال هارمونی  در ۲۰۲۸-۲۰۳۰

به نظر می‌رسد آینده ارز دیجیتال هارمونی در ۲۰۲۸ مشابه با بالاترین ارزشی باشد که برای آخرین بار ثبت کرده بود. خیلی از تحلیلگران انتظار دارند که میانگین قیمت این ارز دیجیتال به ۰٫۲۰ دلار برسد و اگر همه چیز به خوبی پیش برود به حداکثر قیمت ۰٫۱۵ دلار دست خواهد یافت. البته این احتمال نیز وجود دارد که پس از یک دوره صعود طولانی بازار کاهش یابد که این برای بازار ارزهای دیجیتال با نوسان طبیعی است.

 ارز دیجیتال هارمونی؛ گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری

برای بررسی آینده ارز هارمونی در سال‌ ۲۰۲۹ به عوامل و تحلیل‌های بیشتری نیاز داریم. یکی از این عوامل مزایایی است که بلاک چین ارز هارمونی ارائه می‌دهد. این شبکه قصد دارد به سمت عدم تمرکز و استقلال بیشتر حرکت کند. با توسعه برنامه‌های غیرمتمرکز و استیبل کوین‌ها گزینه‌های پرداخت قابل برنامه ریزی و ذخیره سازی را رائه خواهد کرد. اگر سرمایه گذاران بیشتری جذب این پروژه‌ شوند این احتمال وجود دارد که میانگین قیمت این ارز دیجیتال تا سال ۲۰۲۹ به ۰٫۲۰ دلار افزایش یابد و با حداکثر قیمت ۰٫۲۲ دلار و حداقل قیمت ۰٫۱۹ دلار سال را به پایان می‌رساند.

ارز دیجیتال ONE به عنوان یک گزینه مناسب بری سرمایه گذاری در رمز ارزها در نظر گرفته خواهد شد و قیمت این ارز دیجیتال صعودهای جدیدی را ثبت خواهد کرد. پیش بینی نوسانات قیمت دشوار است، به خصوص اگر بازار بیش از همیشه صعودی یا نزولی باشد. در سال ۲۰۳۰، قیمت هارمونی تقریباً ۰٫۲۸ دلار خواهد بود. حداکثر قیمتی که می توانیم دریافت کنیم ۰٫۳۳ دلار است. میانگین قیمت هارمونی در پایان سال ۲۰۳۰ می‌تواند حدود ۰٫۲۸ دلار باشد. گردش قیمت عظیمی در محدوده تعریف شده توسط بازار کریپتو انتظار می‌رود.

آینده ارز دیجیتال هارمونی در سال ۲۰۳۱

پیش بینی می شود که قیمت هارمونی در سال ۲۰۳۱ به پایین ترین سطح ممکن ۰٫۴۰ دلار برسد. طبق یافته های ما، قیمت ONE می تواند به حداکثر سطح ممکن ۰٫۴۸ دلار با میانگین قیمت پیش بینی شده ۰٫۴۱ دلار برسد.

تیم توسعه هارمونی وان

استفان تسه (Stephen Tse) موسس و مدیر عامل هارمونی است. او همچنین دارای مدرک دکتری از دانشگاه پنسیلوانیا و متخصص در پروتکل‌های کریپتو است.

دکتر تسه در حین پایان تحصیلات خود به عنوان کارآموز در مایکروسافت مشغول به کار شد. در سال ۲۰۰۶ او به عنوان مهندس ارشد در گوگل شروع به کار کرد و چهار سال را در این شرکت گذراند. در سال ۲۰۱۱ او Spotsetter را تأسیس کرد، یک موتور جستجوی موفق که بعدها اپل آن را خریداری کرد. در سال ۲۰۱۴، دکتر تسه مهندس اصلی اپل شد.

او هارمونی را در سال ۲۰۱۷ تاسیس کرد. تیم موسس Harmony شامل دوازده نفر است که هفت نفر از آنها کارمندان سابق گوگل، اپل، مایکروسافت و آمازون هستند.

تحلیل آینده ارز هارمونی از نظر وبسایت‌های تحلیلی برتر

برای تکمیل تحلیل آینده ارز دیجیتال هارمونی (ONE)، بیایید نگاهی به پیش‌بینی‌های برخی تحلیلگران از ۳۰ دسامبر ۲۰۲۱ بیندازیم.

۱GovCapital: معتقد است که قیمت ارز هارمونی ONE می تواند تا این ۳۰ دسامبر ۲۰۲۲ به ۰٫۵۳۲ دلار برسد و طی پنج سال به ۲٫۷ دلار برسد.

۲- TradingBeasts: پیش‌بینی می‌کند که قیمت ارز ONE تا آغاز سال ۲۰۲۳ به ۰٫۴ دلار برسد و تا پایان دسامبر ۲۰۲۵ به حداکثر قیمت حدود ۰٫۴۱ دلار برسد.

۳- DigitalCoin: همچنین دیدگاهی صعودی در مورد پیش‌بینی قیمت ارز هارمونی دارد و انتظار دارد به تدریج ارزش آن به ۰٫۴۴ دلار در سال ۲۰۲۲، ۰٫۵۲ دلار در سال ۲۰۲۳، ۰٫۶۷ دلار در سال ۲۰۲۵ و ۱٫۱۳ دلار تا پایان سال ۲۰۲۸ افزایش یابد.

۴- Wallet Investor: معتقد است ارز دیجیتال ONE یک سرمایه گذاری بلندمدت “عجیب” است. بر اساس پیش‌بینی آینده ارز دیجیتال هارمونی، ONE می‌تواند تا آغاز سال ۲۰۲۳ به حداکثر قیمت ۰.۵۳ دلار افزایش یابد و سپس به ۱.۵۱ دلار ژانویه ۲۰۲۷ برسد.

پس از خواندن پیش بینی قیمت و آینده ارز دیجیتال هارمونی ممکن است تصمیم بگیرید که در این ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنید. در ادامه به شما می‌گوییم که از چه صرافی و به چه صورت ارز دیجیتال هارمونی را بخرید.

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال هارمونی

علیرغم این واقعیت که تجزیه و تحلیل تکنیکال ۱۰۰٪ دقیق برای ارز دیجیتال هارمونی به سختی امکان پذیر است، برای پیش بینی قیمت هارمونی، در تحلیل تکنیکال پیشرفته با استفاده از تریدینگ ویو TradingView می‌توانید رمان مناسب برای خرید و فروش هارمونی ONE را مشاهده کنید. با استفاده از محبوب ترین شاخص‌های تکنیکال، میانگین متحرک، نوسان سازها و محورها می‌توانید زمان مناسب برای شروع معامله را انتخاب کنید.

تحلیل فاندامنتال هارمونی وان

هارمونی (ONE) یک توکن بومی پلتفرم هارمونی است، راه حلی با هدف ارائه مقیاس‌پذیری برای توسعه‌دهندگان بلاک چین، تا ابزارهایی برای ساخت و اجرای dApp‌های خود در اختیار آنها قرار دهد. هارمونی در سال ۲۰۱۷ توسط استفان تزی که قبلا برای مایکروسافت، گوگل و اپل کار کرده بود، تاسیس شد.

برای ارائه مقیاس‌پذیری، هارمونی از شاردینگ استفاده می‌کند. شاردینگ فناوری است که شبکه را به بخش‌ یا قطعات تقسیم می‌کند. همه شاردها می‌توانند مجموعه تراکنش‌های خود را به‌طور همزمان تأیید کنند، بنابراین سرعت را بهبود می‌بخشند. علاوه بر این، راه‌اندازی شاردینگ با استفاده از الگوریتم اصلاح‌شده تحمل خطای بیزانسی بر اساس پروتکل اجماع مؤثر اثبات سهام (EPoS) امن می‌شود، برخلاف برخی دیگر از پلتفرم‌های بلاک چین که از استیکینگ استفاده می‌کنند هارمونی از استخراج استفاده می‌کند. این همچنین به افزایش سرعت تأیید بلوک کمک می‌کند و در نتیجه زمان نهایی تراکنش حدود ۲ ثانیه است.

به عنوان یک اقدام امنیتی بیشتر، انتخاب گره‌ها برای شاردها با استفاده از یک تابع تصادفی قابل تأیید انجام می‌شود که آن را غیرقابل پیش بینی می‌کند. بنابراین، فرآیند تشکیل شاردها قرار است در برابر آسیب‌ها توسط عوامل مخرب مقاوم باشد.

توکن ONE برای استیکینگ توسط اعتبار سنجی ها، برای رای دادن در اجماع، با جریمه‌هایی برای گره‌های جعلی استفاده می‌شود. اعتبار دهندگان حقیقی برای مشارکت در امنیت شبکه پاداش دریافت می‌کنند.

نحوه خرید ارز هارمونی

برای خرید ارز هارمونی به یک صرافی ارز دیجیتال نیاز دارید. برای این کار می‌توانید از صرافی‌های ایرانی یا خارجی استفاده کنید.

صرافی‌های خارجی gate.io، بایننس، کوکوین، صرافی Huobi ارز هارمونی را ارائه می‌دهند. البته بهتر است برای جلوگیری از خروج سرمایه از کشور و از طرفی بلوکه شدن پول توسط صرافی‌های خارجی در صرافی های ارز دیجیتال ایرانی سرمایه گذاری کنید.

یکی از صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی صرافی پینگی است. شما با برای خرید ارز هارمونی وان می‌توانید به این صرافی مراجعه کنید و در کسری از زمان دارایی را به کیف پول خود اضافه کنید.

کیف پول هارمونی

پس از خرید ارز دیجیتال هارمونی به یک کیف پول برای ذخیره و مدیریت دارایی نیاز خواهید داشت. در جدول زیر برخی از کیف پول‌های هارمونی را به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین کیف پول هارمونی

آیا ارز هارمونی وان سرمایه گذاری خوبی است؟

پیش بینی قیمت هارمونی کاملا مثبت است. انتظار می‌رود که قیمت ONE در آینده نزدیک با روند صعودی روبرو شود. همیشه به یاد داشته باشید که قبل از سرمایه گذاری در هر دارایی تحقیقات خود را به طور کامل انجام دهید.

نقشه راه هارمونی وان در ۲۰۲۳

۳ ماهه اول سال

  • پروژه لیر زیرو (LayerZero): پلی ارتباطی میان بلاکچین‌ها
  • کیف پول Timeless
  • جمع آوری کارمزد معاملات
  • بررسی‌های فنی

۳ ماهه دوم سال

  • وایت پیپر ۲۰۲۳
  • شاردینگ
  • معاملات میان شاردها
  • تطبیق Shard 1 Traffic

۳ ماهه سوم سال

  • اعتبار سنجی مجدد
  • اسکرو درون زنجیره‌ای: اسکرو در دنیای ارز دیجیتال به قرارداد هوشمند شخص ثالث اشاره دارد
  • ابزار میان زنجیره‌ای
  • اقتصاد خلاق

۳ ماهه آخر سال

  • کیف پول‌های Social Recovery
  • حاکمیت
  • بازارهای امبدد
  • پل‌های دانش صفر
  • در دسترس بودن داده‌های مدولار

جمع بندی

لطفا توجه داشته باشید که هر پیش بینی قیمت تنها بر اساس داده‌ها و اطلاعات در وبسایت‌های تجزیه و تحلیل قیمت همچون priceprediction.net است و نباید آن را یک پیشنهاد سرمایه گذاری بدانید. در این مقاله ما آینده ارز دیجیتال هارمونی را با یکدیگر بررسی کردیم.

به نظر می رسد هارمونی با توانایی پردازش تراکنش‌های سریع همانند ویزا (VISA) بر مشکل مقیاس پذیری غلبه کرده است. همراه با هزینه های گَس پایین، قابلیت های زنجیره ای متقاطع و یک مدل توافقی کارآمد انرژی، به نظر می رسد هارمونی مطمئناً برای سرمایه گذارانی که به دنبال شرکت هایی با پتانسیل رشد بلندمدت هستند، ویژگی‌های زیادی را مشخص می‌کند. به نظر شما آینده ارز هارمونی تا ۲۰۳۰ به کجا خواهد رسید؟

منبع: priceprediction.net

میانگین امتیازات ۱ / ۵٫ تعداد رای: ۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *