آموزش صرافی ها

راه کسب درآمد صرافی‌ها چیست؟

خرید و فروش ارزدیجیتال
۵
(۱)

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که درآمد صرافی‌ها از چه راه‌هایی بدست می‌آید؟ اگر علاقه‌مند به این موضوع هستید، در این مقاله یکی از پر کاربردترین و خاص ترین روش‌های کار برای کسب درآمد صرافی‌ها را پیدا خواهید کرد.

محبوبیت بازار رمز ارز‌ها در چند سال گذشته به دلیل توسعه فن‌آوری‌ بلاک چین رشد یافته است.

این مسئله چندان تعجب آور نیست؛ زیرا رمز ارز‌ها باعث آسان تر شدن زندگی می‌شود. در معاملات رمز ارز‌ها نیازی به شخص ثالث ندارید که ویژگی بسیار خوبی برای ارز‌های دیجیتال به شمار می‌آید. با گذشت زمان رمز ارز‌ها جایگزین ارز‌های فیات می‌شوند که چندان دور از انتظار نیست.

با افزایش محبوبیت حیف است که از این فرصت استفاده نکنید. شما هم می‌توانید یک پلتفرم مبادله ایجاد کنید و از طریق آن درآمد چشمگیری بدست آورید.

۱. هزینه قرار دادن ارز‌ها در لیست

اگر پلتفرم مبادله‌ی ارز دیجیتال را راه اندازی کرده‌اید، انتظار می‌رود درخواست‌های زیادی از شرکت‌ها مبنی بر ثبت رمز ارز و توکن آنها در پلتفرم دریافت کنید.

خدمات خود را ارزان نفروشید. طبق وبسایت Bitcoin Market Journal صرافی‌ها می‌تواند در ازای لیست کردن پروژه‌های جدید، تا ۳۰ هزار دلار نیز هزینه دریافت کنند. پس از پیشرفت، می‌توانید ۱۰ برابر بیشتر هزینه تقاضا کنید و اگر به صدر رسیدید، هزینه‌ها می‌توانند به ۲/۵ میلیون دلار برسند.

۲. هزینه‌های IEO

علاوه بر کسانی که مایل به پرداخت هزینه برای ثبت ارز دیجیتال خود هستند، برخی از شرکت‌های تازه کار برای معروف شدن برندشان از شما کمک می‌گیرند. آن‌ها توکن‌های بسیاری به شما ارائه می‌‎دهند تا بتوانید یک عرضه اولیه‌ی صرافی (IEO) را برای آن‌ها ترتیب دهید. بعد از اتمام رویداد، درصدی از سود آن‌ها را می‌گیرید و تمام.

هزینه‌های IEO با توجه به تعداد فروش، می‌تواند درآمد قابل توجهی برای شما به همراه داشته باشد.

۳. هزینه‌های معاملات

شرکت‌ها به کنار، شما می‌توانید با استفاده از درخواست هزینه‌های معامله برای تریدر‌ها پول بدست آورید. نیازی به درخواست مقادیر زیاد نیست. برعکس، اگر هزینه‌ها را به اندازه ی ۰/۱٪ قرار دهید، سود بیشتری خواهید داشت. هرچه هزینه‌ها کمتر باشد، تعداد معاملات قابل توجه تر خواهد بود.

۴. بازار سازی

بازار سازی یکی از روش‌های مورد توجه در زمینه‌ی افزایش درآمد توسط افراد در تجارت در سراسر جهان است. به طور خلاصه، شما برای ارز دیجیتال ارزش ایجاد می‌کنید. می‌توانید برخی از توکن‌ها را خریداری کنید، آن‌ها را با قیمت بالاتری در پلتفرم صرافی خود بفروشید و سپس با یک پلتفرم دیگر که با پلتفرم قبلی شما برابری دارد، مبادله کنید.

۵. تبلیغات اسپانسری

در این مرحله به یک نکته‌ی جالب می‌رسیم!

آیا می‌دانید داشتن یک پلتفرم صرافی ارز دیجیتال عملاً می‌تواند شما را به یک ناشر، میزبان مقالات حمایت شده تبدیل کند؟ و نمی‌توانید فقط به شرکت‌ها اجازه دهید نام و خدمات خود را به صورت رایگان در پلتفرم شما تبلیغ کنند؟

به گفته Andrea Bronzini، متخصص درآمدزایی از وبسایت، با توجه به اندازه و مشخصات بازدیدکنندگان وب سایت خود، می‌توانید حداکثر ۱۸۰۰ دلار در ماه دریافت کنید.

چگونه می‌توانم پلتفرم تبادل ارز دیجیتال خود را شروع کنم؟

دو گزینه برای ایجاد یک پلتفرم تبادل ارز دیجیتال پیش رو دارید. البته می‌توانید آن را از ابتدا بسازید. اما شما به دانش كدگذاری كامل و يک تيم قابل اعتماد نياز داريد؛ زيرا موارد زيادی برای بررسی وجود دارد و شما می‌خواهيد پلتفرم در اسرع وقت آماده شود.

با این وجود، گزینه دیگر برای استفاده از یک نرم افزار مبادله ارز دیجیتال، متن باز است. همچنین این مورد توصیه شده ترین گزینه است.

کد لازم ارائه شده و کاملاً رایگان است. یک مثال خوب، نرم افزار تبادل ارز دیجیتال متن باز است که به شما این امکان را می‌دهد تا پلتفرم خود را شخصی سازی کنید. این به شما بستگی دارد که چگونه می‌خواهید خود را در بازار رقابتب رمز ارز‌ها متمایز کنید.

نتیجه

بنابراین، آیا می‌توانید با راه اندازی کسب و کار مبادله‌ی ارز دیجیتال امرار معاش کنید؟ مطمئناً می‌توانید.

اگر پلتفرم خود را به طور صحیح، ایجاد کنید و یک برنامه بازاریابی جدی برای پشتیبان گیری از آن داشته باشید، در پایان، پاداش‌های ارزشمندی برا شما دارد.

کسب درآمد صرافی‌ها یک مسیر آسان نیست و شما به یک تیم فنی جامع برای پشتیبانی از شما و درک صحیح از معاملات ارز دیجیتال و همچنین زیرکی در امور مالی نیاز دارید.

میانگین امتیازات ۵ / ۵٫ تعداد رای: ۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *