آموزش بیت کوین

نحوه خرید بیت کوین با پی پال (آموزش تصویری)

خرید و فروش ارزدیجیتال
۴٫۶
(۴۱۲)

بیش از یک دهه است که ارز‌های دیجیتال وارد بازار شده‌اند. این روز‌ها راه‌های زیادی برای خرید بیت کوین BTC وجود دارد، یکی از این راه‌ها خرید بیت کوین با پی پال است. در حال حاضر کاربران پی پال در آمریکا می‌توانند از این پلتفرم برای خرید بیت کوین استفاده کنند. اما محدودیت‌هایی برای آن وجود دارد. برای آشنایی با نحوه خرید بیت کوین با پی پال در این مقاله با پینگی همراه باشید.

چکیده

  • کاربران پی پال در ایالات متحده می‌توانند ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین را مستقیماً از طریق این پلتفرم خریداری کنند.
  • در نیمه اول سال ۲۰۲۱، این ویژگی برای “انتخاب بازا‌رهای بین المللی” گسترش می‌یابد.
  • بیت کوین خریداری شده در پی پال قابل انتقال نیست.

در نوامبر سال ۲۰۲۰، پی پال اعلام کرد که همه دارندگان حساب در آمریکا قادر به خرید و فروش ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین از طریق سیستم عامل خود هستند. این خبر پس از اعلام خبر آن در اکتبر سال ۲۰۲۰ مبنی بر معرفی گزینه‌هایی برای خرید و فروش رمز ارز از طریق مشارکت با کارگزاری Paxos ارائه شد.

امروز، ما در حال راه اندازی سرویس جدیدی هستیم که به مشتریان امکان خرید، نگهداری و فروش رمز ارز را مستقیماً از حساب پی پال خود می‌دهد.

پی پال PayPal امکان خرید بیت کوین، اتریوم (ETH)، بیت کوین کَش و لایت کوین را در کیف پول دیجیتال پی پال فراهم می‌کند.

این شرکت در بیانیه مختصری گفت: “ما خوشحالیم که اعلام می‌کنیم همه کاربران واجد شرایط پی پال در آمریکا می‌توانند به طور مستقیم ارزهای دیجیتال را با PayPal خریداری، نگهداری و بفروشند”، همچنین افزود: کاربران در ایالات متحده به زودی می‌توانند از ارزهای دیجیتال استفاده کنند تا از ۲۶ میلیون بازرگان در سراسر جهان رمز ارز خرید کنند. پرداخت‌ها در محل فروش به فیات تبدیل می‌شوند.

در حال حاضر خرید رمز ارز به مشتریان پی پال آمریکا محدود شده است، در نیمه اول سال ۲۰۲۱ این ویژگی‌ها برای “انتخاب بازارهای بین المللی” ارائه می‌شوند. پی پال همچنین قصد دارد خدمات ارز دیجیتال خود را به خدمات پرداخت اجتماعی Venmo خود در سال ۲۰۲۱ ارائه دهد.

خرید بیت کوین با پی پال به یکی از محبوب ترین گزینه‌های کاربران تبدیل شده است. پس چگونه کار را شروع می‌کنید؟

نحوه خرید بیت کوین با پی پال

اولین مرحله: شما به یک حساب پی پال نیاز دارید. اگر ندارید، باید آن را با کارت اعتباری یا حساب بانکی و آدرس ایمیل خود در PayPal.com بسازید.

اکنون زمان خرید بیت کوین فرا رسیده است. این اقدام در وبسایت و برنامه پی پال کاملاً مشابه است. در این مثال، از وبسایت استفاده می کنیم. در صفحه اصلی (صفحه “پرداخت‌ها” در برنامه) بنر “خرید بیت کوین و بیشتر” را که در بالای صفحه نمایش داده شده است، انتخاب کنید.

خرید بیت کوین در وبسایت پی پال

در مرحله بعدی، ارز دیجیتالی را که قصد دارید بخرید انتخاب کنید. در حال حاضر، گزینه‌های خرید و فروش در بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کَش یا لایت کوین است. علاوه بر این، پی پال منابعی را برای یادگیری در مورد رمز ارز‌ها فراهم کرده است. همچنین خطرات موجود را فهرست می‌کند.

لیست رمز ارز‌های موجود در پی پال

می‌توانید مقداری از پیش تعیین شده بیت کوین را برای خرید انتخاب کنید، یا روی “buy” ضربه بزنید تا مقدار دلخواه خود را انتخاب کنید. حداقل مقدرای که کاربران می‌توانند با آن بیت کوین بخرند ۱ دلار است.در تصویر پایین در پی پال فقط مقدار کمی رمز ارز خریداری شده است.

خرید بیت کوین در پی پال

قبل از ادامه، باید برخی از اطلاعات را تأیید کنید و با شرایط و ضوابط Cryptocurrency PayPal موافقت کنید.

تأیید اطلاعات و شرایط پی پال

مرحله بعدی جالب است: خرید بیت کوین. مبلغی را که می‌خواهید وارد کنید (در این حالت، ۱۰ دلار). قیمت بیت کوین با توجه به زمانی که خرید انجام می‌دهید، متفاوت است: “قیمت رمز ارز تا زمانی که خرید یا فروش نکنید تغییر کرده و بروز می‌شود. روی گزینه Next کلیک کنید تا به صفحه بعدی بروید.

تغییر قیمت بیت کوین

حساب بانکی یا کارت اعتباری / نقدی که حساب پی پال به آن وصل است مشاهده می‌شود. در این مرحله نیز می توانید کارت یا حساب بانکی دیگری اضافه کنید.

انتخاب روش پرداخت در پی پال

پس از انتخاب “Next” خرید خود را بررسی کنید. کارمزد‌های تراکنش در پی پال برای مشتریان از ۵۰ سنت برای خریدهای زیر ۲۵ دلار تا ۱/۵ درصد در خریدهای بالای ۱۰۰۰ دلار است. هنگامی که آماده خرید هستید، روی “Buy Now” کلیک کنید.

بررسی تراکنش و خرید در پی پال

پس از تکمیل خرید، حساب به روز می‌شود تا میزان رمز ارز خریداری شده و ارزش فعلی را نمایش دهد.

تکمیل فرآیند خرید و مشاهده ارزش فعلی

به صفحه اصلی برگردید و خرید Bitcoin خود را در بخش “crypto” با گزینه خرید و فروش مشاهده کنید.

صفحه اصلی پی پال

رمز ارز‌ها از طریق برنامه یا وبسایت پی پال به فیات تبدیل می‌شود و در قسمت مانده حساب نقدی حساب کاربر نشان داده می‌شود. پی پال نمودار هزینه و نرخ تبدیل خود را برای کاربران در نظر گرفته است تا میزان احتمالی هزینه‌ها را به آنها نشان دهد.

خرید بیت کوین با پی پال در سایت‌های دیگر

شایان ذکر است که پی پال کاربران را به نگه داشتن رمز ارز بر روی پلتفرم خود محدود می‌کند. به غیر از خرید، در حال حاضر نمی‌توان آن را از کیف پول دیجیتال پی پال منتقل کرد (در آن زمان در محل فروش به فیات تبدیل می شود). با توجه به شرایط و ضوابط پی پال، “ارز دیجیتال موجود در حساب شما نمی‌تواند به حساب های دیگر در پی پال یا خارج از آن منتقل شود.”

از نظر بسیاری از طرفداران بیت کوین، پیشنهاد پی پال با ایده آل‌های اساسی بیت کوین مغایر است. یعنی این ایده که دارندگان بیت کوین بانک خودشان هستند.

اگر می‌خواهید با استفاده از پی پال در سایت‌های دیگر مانند صرافی‌ها بیت کوین بخرید، برای کنترل بیت کوین گزینه‌های محدودی دارید. سایت‌های نسبتاً کمی از آن به عنوان روش پرداخت پشتیبانی می‌کنند.

پی پال نیز مانند سایر شرکت‌های اعتباری، هنگام جعلی بودن تراکنش‌ها امکان برگشت وجه را برای کاربران فراهم می‌کند. معمولاً شرکت‌های اعتباری مانند پی پال در حل اختلاف، طرف خریدار هستند.

تراکنش‌های بیت کوین برگشت ناپذیر هستند؛ به این معنی که در صورت جعل بیت کوین از حساب فروشنده خارج شده و هم بیت کوین و هم مبلغ پرداخت شده به خریدار داده می‌شود.

از چه پلتفرم‌هایی می‌توان برای تبدیل وجوه پی پال به بیت کوین استفاده کرد؟

در مرحله اول، شما به یک حساب پی پال نیاز دارید. برای دریافت بیت کوین نیز باید کیف پول ایجاد کنید. کیف پول‌های ارز دیجیتال، نرم افزاری یا سخت افزاری هستند که می‌تواند کلیدهای عمومی و خصوصی را ذخیره کند و به شما امکان ارسال و دریافت ارزهای دیجیتال را می‌دهد.

چند گزینه وجود دارد که می‌توانید هنگام خرید ارز دیجیتال با پی پال انتخاب کنید.

در حالی که برخی از صرافی‌های از دیجیتال مانند کوین بیس به شما امکان می‌دهد به حساب پی پال متصل شوید که این موضوع برای برداشت است. با این حال، چند استثنا وجود دارد. eToro امکان پرداخت برای بیت کوین با استفاده از پی پال را فراهم می‌کند و اجازه می‌دهد ارز دیجیتال بیت کوین به کیف پول eToro منتقل شود. خرید بیت کوین در eToro با استفاده از پی پال صرفاً با ورود به سیستم حساب کاربری شما، کلیک کردن روی “Deposit Funds”، انتخاب “PayPal” به عنوان روش پرداخت ترجیحی و سپس انتخاب مقدار انجام می‌شود. پس از واریز وجه، در خرید بیت کوین آزاد هستید.

xCoins سایت تبادل دیگری است. این کار به عنوان یک پلتفرم وام دهی آغاز شد که وام دهندگان بیت کوین را به وام گیرندگان متصل می‌کرد.

xCoins از پی پال استفاده می‌کند تا به مردم اجازه دهد پول را با “وام تضمین شده” بیت کوین مبادله کنند. هر کاربر ثبت شده، ممکن است بیت کوین را قرض بگیرد یا وام دهد. xCoins.io با درخواست وام با وام دهنده مطابقت دارد. سپس یک وام گیرنده با استفاده از پی پال مبلغی به اضافه سود را به وام دهنده پرداخت می‌کند. پس از تأیید، بیت کوین بین کیف پول وام دهنده و وام گیرنده منتقل می‌شود.

همچنین برای خرید بیت کوین با پی پال می‌توانید از بازار همتا به همتا استفاده کنید. LocalBitcoins.com و Paxful بازارهای همتا به همتا هستند که خریداران را مستقیماً با فروشندگان مطابقت می‌دهند.

این صرافی‌ها به فروشندگان این امکان را می‌دهند که نرخ ارز و روش پرداخت خود را تعیین کنند. همه فروشندگان، پی پال را نمی‌پذیرند، اما شما می‌توانید با جستجو در لیست فروشندگان آنلاین که از پی پال استفاده می‌کنند، یکی را انتخاب کنید.

چرا صرافی‌های زیادی از پی پال پشتیبانی نمی‌کنند؟

همچنین مسئله بازگشت وجه که در بالا به آن اشاره شد، هنگام خرید بیت کوین با پی پال دارای معایبی است. هزینه‌های پی پال می‌تواند به میزان قابل توجهی کارمزد‌های تراکنش را افزایش دهد، در بسیاری از پلتفرم‌ها تا ۱۰٪ از مبلغ تراکنش را به عنوان کارمزد دریافت می‌کنند.

نکته دیگری که باید در نظر بگیرید این است که اگر از طریق پلتفرمی که ارز شما را قبول نمی‌کند خرید می‌کنید، کارمزد تبدیل نیز می‌توانند اعمال شوند. به عنوان مثال، در صورت تبدیل به دلار آمریکا یا کانادا، پی پال کارمزد ۳/۵٪ بالاتر از نرخ ارز را دریافت می‌کند. برای ارزهای دیگر، کارمزد ۴٪ بیش از نرخ ارز است. تمام مراحلی که برای خرید بیت کوین با پی پال نیاز دارید در این مقاله گفته شد. هر گونه سؤال و نظری را می‌توانید در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

میانگین امتیازات ۴٫۶ / ۵٫ تعداد رای: ۴۱۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *