متاورس

آموزش مرحله به مرحله خرید زمین در Sandbox

خرید و فروش ارزدیجیتال
۴٫۱
(۳۶۴)

خرید زمین در سندباکس برای بسیاری از سرمایه گذاران گام مهمی است. این یک راه عالی برای چند برابر کردن پول شما است. زمین یک ملک دیجیتالی در متاورس Sandbox است. هر قطعه زمین در سندباکس، یک توکن منحصر به فرد و غیرقابل تعویض ERC-721 در بلاک چین اتریوم هستند.

اخیرا قیمت زمین با توجه به استقبال همه جهان به خرید زمین در متاورس در حال افزایش بوده و هنوز جای رشد زیادی وجود دارد. در این مقاله به نحوه خرید زمین در سندباکس خواهیم پرداخت. با پینگی همراه باشید.

زمین در متاورس Sandbox به چه معناست؟

یک زمین LAND، یک قطعه دیجیتالی از املاک و مستغلات در متاورس The Sandbox است. طراحان بازی از زمین برای ایجاد تجربیات دیجیتالی، مانند بازی‌ها یا دایوراما، و همچنین پر کردن آن با دارایی‌ها استفاده می‌کنند.

اگر به طور کامل با مفهوم متاورس آشنایی ندارید حتما از این لینک مقاله “معرفی مفهوم metaverse فرا جهانِ واقعیت مجازی” را مطالعه کنید.

هر زمین یک توکن منحصر به فرد و غیر قابل تعویض ERC-721 در بلاک چین اتریوم است. در مجموع ۱۶۶۴۶۴ زمین در سندباکس در دسترس خواهد بود. زمین های متعدد را می توان با هم ترکیب کرد تا ESTATE ها را تشکیل دهند. نوع خاصی از املاک متعلق به بیش از یک نفر، DISTRICT نامیده می شود.

دسترسی به زمین ها از طریق نقشه مجازی در وب سایت رسمی Sandbox امکان پذیر است. نزدیکی LAND به شرکای بزرگ و سایر موقعیت‌های کلیدی در گیم‌پلی، تعداد بازدیدکنندگان، صرفه‌جویی و دید بازی‌های ساخته شده در آن سرزمین‌ها نقش دارد.

اجاره زمین به سازندگان بازی نیز امکان پذیر خواهد بود. سازندگان بازی همچنین می توانند با دیگر سازندگان یا هنرمندان وکسل همکاری کنند تا تجربه ای عالی در آن سرزمین ایجاد کنند. زمین همچنین می تواند با ESTATE ها یا DISTRICTهای بزرگتر ترکیب شود، به شرطی که در مجاورت آنها قرار گیرند. همچنین ESTATE ها را می توان به زمین های کوچکتر تقسیم کرد.

زمین در متاورس Sandbox

هدف از خرید زمین در سندباکس چیست؟

سندباکس Sandbox یک محیط غیرمتمرکز جامعه محور بازی، هنرهای بصری و طراحی بازی در بلاک چین اتریوم است که سازندگان و طراحان می توانند NFT، تجربیات هنری و مشاهدات بازی خود را ایجاد و تجاری کنند.

هدف اصلی مناطق زمین این است که توسعه دهندگان و طراحان بازی را قادر سازد تجربیاتی را در مورد آنها افشا کنند که گیمرها می توانند با استفاده از آن بازی و کسب درآمد کنند. امکانات دیگر، مانند امکان اجاره زمین و سهام در زمین، در دسترس خواهد بود.

۲ نوع زمین برای فروش وجود دارد: معمولی و پرمیوم.

خرید زمین در Sandbox

سندباکس زمین ها را در حین فروش اموال عمومی می فروشد. اعلام عمومی در جوامع رسمی انجام می شود. برای خرید یک قطعه زمین از سندباکس، ابتدا باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. در این قسمت مراحل ایجاد حساب کاربری با استفاده از کیف پول متامسک توضیح داده می شود.

  • اول از همه، باید یک حساب کاربری MetaMask ایجاد کنید و افزونه مرورگر MetaMask را دانلود کنید.
  • پس از نصب MetaMask، به وب سایت رسمی Sandbox بروید و روی دکمه Sign-In در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید.
  • از منوی کشویی Web 3 (متامسک) را انتخاب کنید.
  • سپس از شما خواسته می شود که یک حساب ایمیل و یک شناسه کاربری وارد کنید. پس از آن، روی دکمه “ایجاد حساب کاربری” کلیک کنید. حساب کاربری شما با موفقیت ایجاد شد.

باید در کیف پولی که به پروفایل Sandbox شما متصل است، توکن های SAND داشته باشید. همچنین برای پوشش هر گونه هزینه تراکنش به ETH نیاز خواهید داشت. کسانی که علاقه مند به خرید زمین در هنگام فروش املاک عمومی هستند باید به وب سایت رسمی سندباکس مراجعه کرده و نقشه را جستجو کنند.

نحوه خرید زمین در Sandbox

سپس خرید زمین وجود دارد:

  • روی زمین موجودی که می خواهید بخرید کلیک کنید.
  • زمین پرمیوم موجود با رنگ زرد و زمین معمولی موجود به رنگ خاکستری مشخص خواهد شد.
  • در صورت تمایل به خرید زمین، روی دکمه “خرید” که با علامت آبی مشخص شده است کلیک کنید.
  • زمین تا زمانی که فروش تایید شود رزرو می شود، تصمیم به لغو شود، به شکست ادامه دهد (مثلاً به دلیل کمبود گس)، یا منقضی شود (پس از دو ساعت). سپس زمین بنفش می شود که نشان می دهد رزرو شده است.
  • حساب بانکی شما در واقع باید نشان داده شود و از شما بخواهد پرداخت را تأیید کنید و میزان گازی را که استفاده می‌کنید (که بر حسب ETH شارژ می‌شود) به وضوح بیان کنید.
    هنگامی که حساب بانکی شما پرداخت را تأیید کرد، پرداخت تمام می شود. مقدار گسی که انتخاب می‌کنید، و همچنین هرگونه ازدحام بلاک چین، به میزان زیادی بر زمان تکمیل شدن آن تأثیر می‌گذارد.
  • وقتی موفق شدید، زمین قرمز می شود تا نشان دهد که اکنون مالک آن هستید.

در نقشه داخل سندباکس رنگ نشان دهنده چیست؟

  • خاکستری: زمین ها یا املاکی که برای خرید در دسترس هستند.
  • زرد: زمین های پرمیوم که برای خرید در دسترس هستند.
  • بنفش: زمین ها یا املاکی که توسط شما یا شخص دیگری رزرو شده است.
  • قرمز: زمین ها یا املاکی که متعلق به شما هستند.
  • سبز: زمین ها یا املاکی که متعلق به شخص دیگری است.
  • آبی: زمین‌ها یا املاکی که توسط سندباکس برای شرکا و دریافت‌کنندگان وجوه سازنده بازی رزرو شده‌اند.

رنگ در نقشه داخل سندباکس چه چیزی را منعکس می کند

خرید زمین در Sandbox چگونه سرمایه گذاران را ثروتمند می کند؟

داشتن یک قطعه ملک دیجیتالی که به نام زمین‌های Sandbox شناخته می‌شود، فرصت‌های متعددی را برای به دست آوردن یک جریان ثابت درآمد برای شما فراهم می‌کند. راه هایی که زمین می تواند شما را به فردی بسیار ثروتمند تبدیل کند عبارتند از:

  • تجربه میزبانی: عملکرد اصلی اموال در Sandbox این است که به کاربران اجازه می دهد تجربیات زندگی مانند بازی ها، موزه های هنری، فروشگاه ها، صحنه ها، آموزش جذاب و غیره را میزبانی کنند. این تجربیات را می‌توان با استفاده از نرم‌افزار توسعه بازی خود Sandbox، معروف به Game Maker، طراحی و ساخت و سپس در هر زمینی که مالک آن است منتشر کرد. برای دسترسی به تجربه منتشر شده در زمین، بازیکنان ممکن است هزینه ورودی به ارز دیجیتال دریافت کنند.
  • استیکینگ: یک ویژگی در Sandbox به صاحبان زمین این امکان را می‌دهد تا در ازای پاداش‌های غیرفعال، ارزهای دیجیتال را در زمین‌های خود استیک کنند. GEM ها، که یک توکن ERC-20 که بسیار مطلوب و مورد توجه متخصصان طراحی دارایی است، یکی از این امتیازات است. این GEM ها، علاوه بر جوایز معمولی، می توانند در بازار فروخته شوند. وقتی جریان نقدی SAND-ETH را به ارائه‌دهنده نقدینگی UniSwap ارائه می‌کنید، تعداد مناطق زمینی که مالک آن هستید به‌عنوان یک ضرب‌کننده عمل می‌کند و مقدار ارز دیجیتال SAND را که از استخراج جریان نقد دریافت می‌کنید، افزایش می‌دهد.
  • اجاره: همچنین کسانی که صاحب زمین هستند، می‌توانند زمین‌های خود را به دیگران اجاره دهند، مانند طراحان بازی یا شرکت‌های فیلم‌سازی که در طول فروش اولیه زمینی را از دست داده‌اند. هنگامی که تمام زمین از قبل فروخته شد، عرضه زمین برای اجاره به سرعت افزایش می یابد زیرا افراد بیشتری با The Sandbox آشنا می شوند و تصمیم می گیرند تجربه خود را در آنجا ارائه دهند.
  • میزبانی مسابقات و رویدادها: رویدادها و هدایا را می توان در زمین ها سازماندهی کرد و تعداد قابل توجهی از خریداران پولی را به زمین شما جذب کرد تا در مسابقه یا رویدادها شرکت کنند. همچنین می‌توانید به دیگران اجازه دهید میزبان مسابقات یا هدایایی در سرزمین‌های شما باشند تا خودشان را تبلیغ کنند البته با پرداخت هزینه.
  • تبلیغات خود تبلیغی و پیوندهای افیلیت: آیا شما صاحب یک کسب وکارهستید؟ آیا شما نویسنده هستید؟ شما هنرمند هستیئ؟ یا هر کسی که می خواهد محصول یا خدماتی را بفروشد؟ پس چرا با استفاده از بخشی از فضای تبلیغاتی خود در دارایی خود، دامنه دسترسی خود را گسترش ندهید تا خود را در بین گیمرها و افرادی که بازدید می کنند و از وجود کالا یا خدمات شما بی خبرند، تبلیغ کنید؟
  • فروش دارایی های NFT: اگر تصمیم به انتشار تجربه ای در زمین خود دارید، مطمئن باشید که الزامات ورودی را علاوه بر دریافت هزینه برای دسترسی به تجربه، تعیین می کنید. یکی از الزامات ورودی که می توانید تعیین کنید این است که بازیکنان ابتدا باید دارایی خاصی NFT داشته باشند. به عنوان مثال، برای انجام یک بازی دزدان دریایی که در زمین منتشر کرده‌اید، ممکن است به بازیکن اجازه داده شود که از مجموعه شمشیر NFT که در بازار جهانی نیز منتشر کرده‌اید، سلاح بخرد.
  • فروش زمین: البته، یک راه دیگر برای کسب درآمد با زمین در داخل Sandbox، فروش آنها است، به خصوص اگر در مناطق پرترافیک و بسیار مورد توجه متاورس باشند. اگرچه، بدیهی است، اگر زمین خود برای مدت طولانی تری نگه دارید، به احتمال زیاد در درازمدت از ترکیبی از روش های دیگر که در بالا توضیح داده شد، درآمد بیشتری کسب خواهید کرد.

خرید زمین در Sandbox چگونه سرمایه گذاران را ثروتمند می کند

قیمت زمین در سندباکس چقدر است؟

در حال حاضر ارزان ترین زمینی که در سندباکس فروخته می شود بالای ۱۰۰۰۰ دلار است. متوسط ​​قیمت زمین در سه ماهه گذشته به شدت رشد کرد. متوسط ​​قیمت زمین در کمتر از یک سال از ۴۰ دلار به ۹۶۰ دلار افزایش یافت.

قیمت زمین در سندباکس چقدر است

آیا خرید زمین در سندباکس ریسک مالی وجود دارد؟

البته وجود دارد. پس با احتیاط ادامه دهید. قیمت زمین ممکن است در آینده کاهش یابد. متاورس و خرید زمین در متاورس یک مفهوم کاملا جدید است و هنوز به طور کامل پذیرفته نشده است. با این حال، با توجه به روندها، بعید است که شاهد کاهش عمده قیمت زمین باشید. اما اگر وجود داشته باشد، زمان مناسبی برای خرید آن خواهد بود.

آیا خرید زمین در سندباکس یک سرمایه گذاری خوب است؟

متاورس جهان آینده است و هر سرمایه گذاری در زمین در داخل Sandbox یا سایر متاورس ها می تواند یک فرصت عالی باشد. نسبت پاداش به ریسک بسیار زیاد است. اگر بخواهم قیمت زمین سندباکس را پیش‌بینی کنم، احتمال اینکه قیمت‌ها در کمتر از یک سال ۵ تا ۱۰ برابر افزایش یابد، زیاد است. با این حال، هیچ چیز تضمین شده نیست.

لطفا فقط آنچه را که می توانید از دست بدهید سرمایه گذاری کنید زیرا فروش زمین مجازی در معرض حدس و گمان است.

اگر در مورد خرید زمین در متاورس سوالی دارید، در قسمت نظرات بپرسید.

میانگین امتیازات ۴٫۱ / ۵٫ تعداد رای: ۳۶۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *