آموزشآموزش آلت کوین ها

آموزش کامل بازی اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) از نصب تا کسب درآمد

خرید و فروش ارزدیجیتال
۴٫۲
(۶۳۲)

ادغام دنیای کریپو با بازی‌های مجازی مانند بازی اکسی اینفینیتی تغییرات زیادی را نه تنها در صنعت گیمینگ، بلکه در حوزه بلاکچین و رمز ارزها نیز به‌وجود آورده است. ر حالی که هنوز برخی چالش ها و عدم قطعیت ها در مورد تجربیات مبتنی بر بلاک چین وجود دارد، قابل توجه است که چنین پروژه ای وجود دارد و احتمالاً بر روندهای آینده تأثیر خواهد گذاشت.

بازی اکسی اینفینیتی یک بازی کریپتویی است که اخیراً به لطف شعار «بازی برای کسب درآمد» محبوبیت پیدا کرده است. بازی Axie Infinity محبوب‌ترین بازی مبتنی بر بلاک چین است که بازیکنان می‌توانند با بازی کردن، درآمد کسب کنند. در واقع، بسیاری از بازیکنان در برخی کشورها از این بازی به عنوان منبع اصلی درآمد خود به ویژه در زمان همه گیری استفاده می کنند. اما قبل از هرچیزی با معرفی و آموزش بازی Axie Infinity در این مقاله همراه ما باشید.

معرفی بازی اکسی اینفینیتی Axie Infinity

در بازی Axie Infinity، بازیکنان حیوانات خانگی مجازی به نام اکسی Axie را بزرگ می کنند و به مبارزه می پردازند. این بسیار شبیه به بازی های استراتژی مانند Pokemon و همچنین بازی های کارتی مبتنی بر نوبت مانند Hearthstone است. بازی اکسی اینفینیتی Axie Infinity یک بازی است که بر روی بلاک چین اجرا می شود و هر Axie یک توکن غیر قابل تعویض یا NFT است.

بازی اکسی اینفینیتی دو حالت دارد: حالت ماجراجویی (PvE) و حالت آرنا (PvP) اگر در هر یک از حالت های بازی برنده شوید، یک توکن SLP به شما پاداش داده می شود. SLP یکی از ارزهای درون بازی Axie Infinity است و در صرافی هایی مانند Binance و Uniswap قابل معامله است.

برای شروع بازی Axie Infinity، ابتدا باید ۳ Axies را خریداری کنید. سپس می‌توانید در حالت ماجراجویی مبارزه با هیولاهای دشمن را انتخاب کنید تا سطح Axies خود را ارتقا دهید، یا با تیم‌های بازیکنان دیگر در Arena بجنگید و در تابلوی امتیازات به رقابت بپردازید.

بازی اکسی اینفینیتی

نژادهای بازی اکسی اینفینیتی

Axies حیوانات خانگی مجازی شما در این بازی هستند. Axies ویژگی های مختلفی دارند که یکی از آنها کلاس پایه Axie است. ۹ نژاد مختلف از Axie وجود دارد که از این تعداد، شش نژاد اصلی و سه نژاد ترکیبی است:

  • گیاه (Plant)
  • خزنده (Reptile)
  • غروب (Dusk)
  • جانور (Beast)
  • حشره (Bug)
  • مکانیک (Mech)
  • آبزی (Aqua)
  • پرنده (Bird)
  • سپیده دم (Dawn)

هر نژاد Axie دارای نقاط قوت و ضعف متفاوتی است و معمولاً نقش Axie را در تیم تعیین می کند. قبل از اینکه تصمیم بگیرید کدام Axies را انتخاب کنید، باید بدانید که اکسی ها دو نقش اصلی در Axie Infinity دارند که عبارتند از مدافع (تانک) یا مهاجم (فروشنده خسارت).

برای اطمینان از متعادل بودن همه نژادها، یک سیستم سنگ کاغذ قیچی در بازی وجود دارد که در آن یک نژاد خاص می‌تواند در برابر نژاد دیگر قوی یا ضعیف باشد:

سیستم انتخاب نژاد بازی اکسی اینفینیتی

ویژگی های اعضای اکسی

جدا از نژادها، Axies چهار ویژگی نیز دارند:

  • سلامت (Health): HP اکسی یا میزان آسیبی که می تواند قبل از ناک اوت شدن داشته باشد. در اصطلاح همان مقدار جان یک اکسی می باشد.
  • سرعت (Speed): ترتیب بازی را تعیین می کند، اکسی هایی که سرعت بیشتری دارند ابتدا حمله می کنند
  • مهارت (Skill): هنگامی که Axie چندین کارت/حرکت را انجام می دهد آسیب وارد شده را افزایش می دهد
  • روحیه (Morale): شانس رسیدن به یک ضربه مهم را افزایش می دهد و همچنین وارد “آخرین جایگاه” می شود که به آنها اجازه می دهد قبل از ناک اوت شدن چند بار دیگر حمله کنند.

اکسی ها در مجموع ۱۴۰ امتیاز برای ویژگی ها یدریافت می کنند که بسته به نژاد پایه آنها، امتیازها در بین چهار ویژگی توزیع می شود. به عنوان مثال، گیاهان معمولا با HP بالا شروع می شود که برای نقش تانک دفاعی عالی است. در همین حال، جانورها دارای روحیه بالا و HP پایین است، که آنها را تبدیل به یک مهاجم عالی از خط دفاعی تیم می کند.

بدن اکسی ها دارای ۶ عضو زیر می باشد:

  • چشم ها Eyes
  • گوش ها Ears
  • شاخ Horns
  • دهان Mouth
  • پشت Back
  • دم  Tail

اعضای بدن اکسی ها

از این شش عضو، فقط چهار عضو یعنی Horn،Mouth،Tail و Back در کارت‌های اکسی تأثیرگذار هستند و دو عضو چشم و گوش تأثیر چندانی در کارت‌ها ندارند. هر قسمت از بدن متعلق به یک نژاد خاص از اکسی ها می باشد و بسته به نژاد آن، آن قسمت پاداش‌های ویژگی اضافی می‌دهد:

  • گیاه – ۳ سلامت + ۱ روحیه
  • آبزی- ۳ سرعت + ۱ سلامت
  • خزنده – ۳ سلامت + ۱ سرعت
  • جانور  – ۳ روحیه + ۱ سرعت
  • حشره – ۳ روحیه + ۱ اسب بخار
  • پرنده – ۳ سرعت + ۱ روحیه

یک Axie می تواند ترکیب متفاوتی از قطعات از نژادهای مختلف داشته باشد. این چیزی است که هر Axie را منحصر به فرد می کند.

توانایی و کارت های اکسی ها

در نهایت، اکسی ها دارای ۴ توانایی یا حرکت مختلف هستند که می توانند در طول نبرد از آنها استفاده کنند. این توانایی ها با کارت های مختلف نشان داده می شوند. در مجموع ۱۳۲ توانایی/کارت در بازی وجود دارد. توانایی های Axie بستگی به شاخ، دهان، پشت و دم بدن دارد. باز هم، این چیزی است که هر Axie را منحصر به فرد می کند.

توانایی ها می توانند تهاجمی باشند، مانند آسیب رساندن به حریفان. آنها همچنین می توانند دفاعی باشند، مانند بازیابی نقاط سلامتی اکسی شما، یا سرقت انرژی از تیم دشمن. یک اکسی خوب باید مجموعه ای از توانایی های متعادلی داشته باشد که باعث می شود نقش خود را به نحو احسن انجام دهد.

به عنوان مثال، اکسی های مهاجم باید کارت هایی داشته باشد که آسیب زیادی وارد می کند، در حالی که اکسی های مدافع باید کارت هایی داشته باشند که به آنها اجازه می دهد بیشتر زنده بمانند و از تیم خود دفاع کنند.

بنیان گذاران بازی Axie Infinity

بنیان‌گذاران بازی اکسی اینفینیتی

تیم توسعه دهنده بازی متشکل از ۲۵ نفر در شهر هو چی میهن ویتنام است. تعدادی از افراد این تیم، چهره‌های معروفی هستند. مدیریت شرکت بر عهده‌ی آقای ترونگ تهان نگوین می‌باشد. قبلاً در پروژه‌های Sequoia و Anduin Transactions حضور داشت و پس از این دو پروژه معروف، این بار مدیر عامل پلتفرم Axie Infinity را بر عهده داشت.

مدیر ارشد اجرایی، آقای الکساندر لئونارد لارسن مسئولیت تمام موارد تجاری Axie Infinity را بر عهده دارد. یکی دیگر از بنیان‌گذاران پلتفرم ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی AXS ، آقای تو دوان است که طراح بازی، مدیر هنری شرکت و مغز متفکر و طراح اصلی Axie است. مدیر بخش فناوری، آقای اندی هو و مدیر بخش توسعه، آقای جفری زیرلین، برای توسعه و رشد این پلتفرم تلاش می‌کند.

معایب بازی اکسی اینفینیتی

  • محدودیت درآمدزایی

در این بازی می‌توان با انجام ماموریت‌های روزانه، تعداد مشخصی توکن AXS به دست آورند. با این حال، در بازی اکسی اینفینیتی هر بازیکن فقط بتواند تعداد محدودی توکن را به‌عنوان پاداش دریافت کند.

  • محدودیت‌های NFT و فناوری بلاک‌ چین

بسیاری از تحلیلگران، نگرانی‌هایی نسبت به شور و اشتیاق زیادی که برای توکن‌های NFT به وجود آمده دارند. به گفته این افراد ترند شدن NFT باعث ایجاد یک حباب اقتصادی در این حوزه شده و قیمت‌ها به صورت غیرعادی بالا رفته‌اند. ممکن است بازار NFT به فروپاشی برسد و قیمت‌ها با ریزش شدید مواجه شوند.

  • هزینه بالا شروع بازی

هزینه نسبتاً بالای شروع بازی، یکی از بزرگ‌ترین معایب بازی اکسی اینفینیتی است. و هر بازیکن باید برای شروع این بازی، سه توکن اکسی (AXS) خریداری کند.

بازی اکسی اینفینیتی برای ایفون

برای اجرای Axie Infinity در یک دستگاه  ایفون یا iOS، به برنامه TestFlight نیاز دارید. بدین منظور Apple store خود را باز کرده، TestFlight را جستجو کنید و پس از آن این برنامه را دانلود کنید.

پس از دانلود برنامه TestFlight در گوشی آیفون خود، می توانید از وب سایت رسمی بازی Axie Infinity در مرورگر پیش فرض خود بازدید کنید. در این وب سایت، به دنبال دکمه Play Now موجود در گوشه سمت راست صفحه باشید.

برای شروع دانلود، نسخه iOS را در پنجره کوچک جدید انتخاب کنید. پس از نصب، به عنوان تستر TestFlight درخواست دهید و در صورت قبولی، می‌توانید شروع به بازی کنید.

بازی اکسی اینفینیتی برای اندروید

برای آنکه این بازی جذاب و مهیح را در گوشی‌های اندروید نصب کنید، این مراحل را به ترتیب طی کنید. بدین منظور در ابتدا وب سایت رسمی Axie Infinity را در مرورگر گوشی خود باز کنید.

پس از باز کردن وب سایت، روی دکمه Play Now در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید. صفحه پاپ آپ جدید سه گزینه را در اختیار شما قرار می دهد. برای شروع دانلود روی نسخه اندروید کلیک کنید.

پس از دانلود، به پوشه دانلود خود بروید و روی Axie Infinity.apk کلیک کنید تا نصب این برنامه شروع شود. برای نصب بازی این بازی پس ار دانلود، نصب از منابع ناشناس را در تنظیمات اندروید خود روشن کنید.

آموزش بازی Axie Infinity

برای اینکه بازی اکسی اینفینیتی را یاد بگیرید باید ابتدا یک حساب در سایت Axie infinity ایجاد کنید. سپس باید به بازی بپردازید تا بتوانید توکن SLP کسب کنید. در این قسمت نحوه ایجاد حساب اکسی اینفینیتی و شروع بازی توضیح داده شده است.

نحوه ثبت نام در Axie Infinity

به صورت کلی اگر بخواهید یک حساب اکسی اینفینیتی ایجاد کنید باید مراحل زیر را سپری کنید:

  • کیف پول متامسک را نصب کنید.
  • یک کیف پول MetaMask ایجاد کنید.
  • کیف پول رونین را نصب کنید.
  • یک کیف پول رونین بسازید.
  • برای یک حساب Axie Infinity ثبت نام کنید.
  • ایمیل و رمز عبور خود را تنظیم کنید.

در اینجا تمام مراحل ایجاد اکانت Axie Infinity از ابتدا تا انتها به صورت تصویری آموزش داده شده است.

۱- کیف پول MetaMask را نصب کنید.

MetaMask یک کیف پول اتریوم است و دروازه شما به بلاک چین اتریوم است که در آن Axie Infinity اجرا می شود. برای کاربران دسکتاپ، MetaMask یک افزونه مرورگر است. برای کاربران تلفن همراه، می توانید آن را به عنوان یک اپلیکیشن نصب کنید.

۲- یک کیف پول MetaMask ایجاد کنید.

هنگامی که نرم افزار MetaMask را روی دستگاه خود نصب کردید، باید کیف پول MetaMask خود را ایجاد کنید. اینجا جایی است که ارزهای دیجیتال خود را ذخیره می‌کنید و بعداً از آن برای خرید منابع درون بازی استفاده می‌کنید. پس از اتمام نصب متامسک کافیست روی “Get Started” کلیک کنید و مراحل بعدی ایجاد کیف پول را دنبال کنید.

۳- کیف پول Ronin را نصب کنید.

Ronin یک زنجیره جانبی است که توسط توسعه دهندگان Axie Infinity ساخته شده است. تمام تراکنش‌های Axie Infinity اکنون توسط زنجیره Ronin انجام می‌شود. این برای صرفه جویی در هزینه های گس و زمان انتظار در شبکه اصلی اتریوم است.

کیف پول Ronin را نصب کنید

۴- یک کیف پول Ronin ایجاد کنید.

قدم بعدی ایجاد کیف پول Ronin است. این مورد بسیار شبیه به ایجاد کیف پول متامسک است. پس از نصب کیف پول Ronin، یک پیام نمایش داده می شود، برای شروع راه اندازی کیف پول خود، روی Get Started کلیک کنید.

دستورالعمل ها را دنبال کنید و به یاد داشته باشید که عبارت بازیابی خود را در مکانی امن و مطمئن نگه دارید! هنگامی که یک کیف پول Ronin را با موفقیت ایجاد کردید، اکنون می توانید از آن برای ساخت یک حساب Axie Infinity استفاده کنید.

ایجاد یک کیف پول رونین

۵- ایجاد یک حساب کاربری Axie Infinity

حال زمان آن فرا رسیده است که یک حساب در Axie Infinity متصل با کیف پول Ronin خود ایجاد کنید. برای ایجاد یک حساب کاربری Axie Infinity، به صفحه Marketplace بروید و روی دکمه ورود در بالا سمت راست کلیک کنید.

ورود به سایت axie infinity

سپس وب سایت از شما می پرسد که چگونه می خواهید وارد شوید. “ورود با کیف پول Ronin” را انتخاب کنید.

افزودن کیف پول رونین به حساب axie

درخواست دیگری برای برنامه های افزودنی کیف پول شما نمایش داده می شود، فقط آنها را تأیید کنید.

در نهایت، یک نام کاربری برای حساب Axie Infinity خود وارد کنید.

افزودن نام به حساب Axie Infinity

۶- ایمیل و رمز عبور خود را تنظیم کنید.

در نهایت، باید آدرس ایمیل خود را به حساب Axie Infinity اضافه کنید تا فرایند ساخت اکانت تکمیل شود. فقط به تب “Account” بروید و روی “Setup email & password” کلیک کنید.

تنظیم ایمیل و پسورد برای اکسی اینفینیتی

پس از اتمام، باید کد تأیید ارسال شده به ایمیل خود را کپی و جایگذاری کنید. اگر همه چیز به خوبی پیش رود، شما با موفقیت یک حساب Axie Infinity ایجاد کرده اید که به کیف پول Ronin متصل است.

چگونه بازی Axie Infinity را شروع کنیم؟

برای شروع بازی Axie Infinity، ابتدا باید یک تیم شروع کننده متشکل از سه Axie با استفاده از اتر خریداری کنید. در اینجا نحوه انجام آن آمده است:

  • ابتدا از یک صرافی ارز دیجیتال مانند پینگی اتریوم بخرید.

خرید اتریوم از صرافی پینگی

خرید اتریوم

  • یک کیف پول MetaMask ایجاد کنید و اتریوم خود را در آن واریز کنید.
  • یک حساب کیف پول Ronin ایجاد کنید و اتریوم خود را با استفاده از Ronin Bridge به آن واریز کنید.
  • به Axie Marketplace بروید و با استفاده از کیف پول Ronin خود وارد شوید.
  • حداقل ۳ اکسی بخرید.
  • کلاینت بازی Axie Infinity را از وب سایت آنها دانلود کنید.

همچنین می‌توانید با خرید WETH (اتر بسته‌شده) به صورت مستقیم در کیف پول Ronin خود، در برخی از کارمزد تراکنش‌های اتریوم صرفه‌جویی کنید.

هزینه هر اکسی به قیمت فعلی اتریوم و همچنین به عوامل مختلف بستگی دارد.

هنگامی که یک تیم شروع کننده آماده کردید، سپس می‌توانید کلاینت بازی را دانلود کنید و Axies خود را با بازی همگام کنید. اکنون زمان شروع بازی و کسب درآمد است!

نحوه درآمد از بازی اکسی اینفینیتی

دو راه برای کسب درآمد بابازی اکسی اینفینیتی وجود دارد:

  • Farming Smooth Love Potions (SLP)
  • پرورش و فروش اکسی ها

بیایید در مورد این روش‌ها با جزئیات صحبت کنیم.

چگونه در بازی Axie Infinity با SLP درآمد کسب کنیم؟

Farming Smooth Love Potions یا SLP ساده ترین و رایج ترین روش برای کسب درآمد در Axie Infinity است. SLP ها پاداش های آیتم های درون بازی هستند که می توانید فقط با انجام بازی به دست آورید.

سپس می توانید SLP را با پول واقعی به بازیکنان دیگر بفروشید. اما چرا بازیکنان دیگر SLP را می خواهند؟ خوب، این SLP ها برای پرورش اکسی های جدید استفاده می شود!

به طور متوسط، بازیکنان می توانند روزانه حدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ تا SLP دریافت کنند. یعنی اگر امروز با انجام بازی ۱۰۰ SLP به دست آوردید، با توجه به نرخ فعلی SLP که حدود ۰٫۰۷ دلار است می شود ۷ دلار از بازی کسب کرده اید.

البته هنوز مقداری ریسک وجود دارد. درست مانند هر ارز دیجیتال دیگری، قیمت SLP بسیار متغیر است. می تواند مانند آوریل ۲۰۲۱ به ۰٫۰۳ دلار برسد، یا در می ۲۰۲۱ گذشته تا ۰٫۳۶ دلار برسد.

در نهایت، توجه داشته باشید که SLP ها فقط پس از ۱۴ روز قابل برداشت هستند. این برای جلوگیری از ربات ها و سوء استفاده کنندگان و حفظ تعادل اقتصاد است.

۳ راه برای به دست آوردن SLP

سه راه برای به دست آوردن SLP در Axie Infinity وجود دارد:

۱- کسب SLP در حالت ماجراجویی

شما می توانید با بازی در حالت ماجراجویی تک نفره که در آن با هیولاها مبارزه می کنید، SLP کسب کنید. شما فقط می توانید حداکثر ۵۰ SLP در حالت ماجراجویی دریافت کنید. همچنین این یک راه عالی برای بهبود قدرت تیم شماست، زیرا بازی در حالت ماجراجویی به Axies شما امتیاز تجربه (EXP) می دهد که به آنها اجازه می دهد تا سطح خود را بالا ببرند.

سطح SLP
سطح ۱ – ۴ ۱ SLP در هر برد
سطح ۵ – ۹ ۲ SLP در هر برد
سطح ۱۰ – ۱۴ ۴ SLP در هر برد
سطح ۱۵ – ۱۶ ۶ SLP در هر برد
سطح ۱۷ – ۲۰ ۵-۱۰ SLP در هر برد
سطح ۲۱ – ۳۶ ۱۰-۲۰ SLP در هر برد

۲- کسب SLP در حالت آرنا

شما همچنین از برنده شدن در حالت آرنا، SLP کسب می کنید. هرچه رتبه سینک شدن شما (MMR) بالاتر باشد، SLP بیشتری در هر برد دریافت می کنید. هیچ محدودیتی برای میزان SLP شما با حالت Arena وجود ندارد، تا زمانی که انرژی صرف کنید.

۳- با پاک کردن جستجوهای روزانه، SLP کسب کنید

در نهایت، می توانید با انجام ماموریت های روزانه نیز SLP کسب کنید:

  • باز کردن بازی یک بار در روز
  • ۱۰ مرتبه برنده شدن در حالت ماجراجویی (حالت تک نفره)
  • ۵ بار برنده شدن در آرنا (حالت PvP)

این به بازیکنان انگیزه می‌دهد که به بازی برگردند و هر روز ادامه دهند. اگر می‌خواهید درآمد خود را به حداکثر برسانید، باید این کار را انجام دهید!

ارز SLP چیست؟

ارز SLP که قبلاً به عنوان معجون عشق شناخته می‌شد، یک توکن پاداش در Axie Infinity است که می‌تواند توسط بازیکنان به روش های خاصی با انجام بازی در حالت نبرد یا ماجراجویی به دست آید. SLP همراه با توکن های AXS برای پرورش Axies استفاده می‌شود.

چگونه در بازی Axie Infinity با پرورش، درآمد کسب کنیم؟

همانطور که گفته شد، بازیکنان می توانند اکسی ها را پرورش دهند تا یک Axie جدید با مجموعه ای کاملا جدید از ویژگی ها و توانایی ها به دنیا بیاورند. پرورش Axies جدید، هزینه SLP خواهد داشت و اکسی ها را فقط می توان تا ۷ بار پرورش داد. مقدار SLP های مصرف شده به تعداد دفعاتی که والدین اکسی ها را پرورش داده اند بستگی دارد:

Breed Count Breed Number SLP Cost
۰/۷ ۱ ۱۵۰
۱/۷ ۲ ۳۰۰
۲/۷ ۳ ۴۵۰
۳/۷ ۴ ۷۵۰
۴/۷ ۵ ۱۲۰۰
۵/۷ ۶ ۱۹۵۰
۶/۷ ۷ ۳۱۵۰

همانطور که می بینید، هر چه تعداد/تعداد نژاد بیشتر باشد، هزینه SLP نیز بیشتر می شود. این همان چیزی است که اقتصاد SLP را دور نگه می دارد و از تورم احتمالی عرضه که منجر به کاهش قیمت SLP می شود جلوگیری می کند.

سپس می‌توانید این اکسی های جدید را به بازار بفروشید، از آن‌ها در تیم خود استفاده کنید، یا از آن‌ها برای پرورش آکسی های بیشتر استفاده کنید. این روش کسب درآمد بیشتر به بازیکنان باتجربه توصیه می شود.

مدل بازی برای کسب درآمد چیست؟

مدل بازی برای کسب درآمد (P2E) در حوزه گیمینگ جدید است. P2E برای پاداش دادن به گیمرها ایجاد شده است که علاوه بر تفریح و بازی درآمد کسب کنند و به گونه‌ای طراحی شده که اقتصاد را به دنیای گیمینگ وارد کند و از این طریق به دنیای بازی‌ها ارزش بخشد. اساس P2E عمدتاً مبتنی بر مدل فری‌میوم (freemium) است، به این معنی که شروع به کار رایگان است و سپس کاربر می‌تواند برای افزودن ویژگی‌ها، محتوا یا تجهیزات جدید و یا به سادگی برای پیشرفت سریع‌تر در بازی هزینه پرداخت کند.

از اواخر فوریه ۲۰۲۲، اکسی اینفینیتی از مدل رایگان برای بازی پیروی نمی‌کند؛ زیرا گیمرها برای شروع بازی باید ۳ توکن Axies داشته باشند، اما طبق گزارش‌ها این شرکت در حال برنامه ریزی برای ایجاد هیولاهای شروع کننده رایگان در بازی است. برای کاربران جدیدی که آمادگی پرداخت حق بیمه مورد نیاز در مدل فعلی را ندارند، جذاب است. مسلماً هیولاهای شروع کننده احتمالاً نتوانند از نظر توکن‌های پاداش به بازیکن سود زیادی برسانند، اما این تغییر می‌تواند مخاطبان بیشتری را به بازی وارد کند.

سرزمین مجازی اکسی اینفینیتی

Lunacia، سرزمین مجازی Axie، قطعه‌هایی از زمین مجازی به نام Terra است. Lunacia به عنوان پایگاه اصلی عملیات برای Axies بازیکنان عمل خواهد کرد. در حالی که گیم پلی بازی هنوز به طور فعال در حال توسعه است، ایده پشت این بازی‌های مجازی این است که بازیکنان قادر به خرید، اجاره و توسعه باشند. مالکان مجازی می‌توانند توکن‌های AXS و همچنین انواع مختلفی از منابع را که در گره‌ها در سراسر Lunacia ایجاد می‌شوند، پیدا کنند. از منابع می‌توان برای ارتقاء Axies و Land استفاده کرد. در حالی که این مفهوم هنوز در مراحل اولیه است، تأثیر آن بر آینده بازی بی پایان است و مسیری را برای محبوبیت مداوم در آینده ایجاد می‌کند.

تاریخچه قیمت بازی اکسی اینفینیتی

طبق آمار سایت Coinmarketcap، قیمت اکسی اینفینیتی در ابتدا در محدوده ۰٫۱۷۹۸ دلار آغاز شده و سپس در تاریخ ۶ نوامبر ۲۰۲۰ به پایین‌ترین حد خود در ۰٫۰۱۲۳۴ دلار رسیده است. در ۲۷ ژانویه ۲۰۲۱، ارز AXS برای اولین مرتبه به ارزش ۱ دلار رسیده است و سپس در ۱۳ فوریه ۲۰۲۱، با یک جهش ۹۰ درصدی قیمت، با حداکثر قیمت بازار یعنی ۲٫۰۷ دلار معامله شده است. این روند صعودی قیمت ارز axs ادامه داشته و در ۶ جولای ۲۰۲۱، Axie Infinity به ۱۱٫۸۱ دلار رسید. در نهایت در ۶ نوامبر ۲۰۲۱ به بالاترین میزان قیمت خود یعنی ۱۶۵٫۳۷ دلار رسید.

اکنون در ابتدای سال ۲۰۲۲ قیمت اکسی اینفینیتی به ۶۴ دلار رسیده است. اما با توجه ‌به روند قیمت رمزارز اکسی اینفینیتی در دو سال اخیر، می‌توان نتیجه گرفت که ارز AXS یک روند رو به رشدی را در پیش گرفته است.

خرید اکسی اینفینیتی

جهت خرید اکسی اینفینیتی دو روش وجود دارد: خرید از صرافی‌های بین‌المللی و خرید از صرافی‌های آنلاین ایرانی مانند پینگی.

صرافی‌ها از نظر کیفیت خدمات و قیمت خرید و فروش می‌توانند متفاوت باشند. قبل از ثبت‌نام در یک صرافی، با بررسی سایت و جستجو مطمئن شوید که معتبر است. قیمتی که جهت خرید به شما ارائه می‌کند بالاتر از قیمت بازار نبوده و همچنین هزینه کارمزد یا فی معامله جهت خرید را حتماً بررسی نمایید. در لینک زیر به نحوه خرید اکسی اینفینیتی از سایت پینگی اشاره‌ای شده است.

نحوه خرید اکسی اینفینیتی از صرافی ایرانی پینگی

خرید اکسی اینفینیتی

آینده بازی اکسی اینفینیتی (Axie Infinity)

عوامل بسیاری وجود دارد که می‌تواند در آینده ارزهای دیجیتال تأثیر بگذارد. به عنوان مثال، هدفی که پلتفرم ارائه‌دهنده رمز ارز دارد و یا میزان تلاش آن برای رسیدن به هدف در آینده، از جمله عوامل موثر در رشد قیمت آن رمزارز می‌باشد. امروزه با توجه به اینکه صنعت بازی از توجه خاصی برخوردار است، پلتفرم ارائه دهنده ارز دیجیتال AXS یعنی Axie Infinity می‌تواند با رشد پلتفرم خود نظر بسیاری از افراد را به خود جلب نموده و آینده خوبی رقم بزند. با توجه به اینکه این بازی بسیار سرگرم‌ کننده است و از پتانسیل بالایی برخوردار می‌باشد، می‌تواند با رشد قیمت ارز AXS در آینده همراه باشد.

جمع بندی

امروزه این امر به لطف فناوری بلاک چین، بازی های رمزنگاری و NFT ها انقلابی را در بازی به گونه ای که ما می شناسیم، متحول خواهند کرد. امیدواریم این راهنما به شما کمک کرده باشد تا با بازی اکسی اینفینیتی ، نحوه شروع و فرصت های کسب درآمد آن آشنا شده باشید. به یاد داشته باشید، بازی Axie Infinity به تازگی شروع شده است و هنوز در حالت آلفا است. چه کسی می‌داند چند سال بعد از آن که توسعه‌دهندگان ویژگی‌های بیشتری را به بازی اضافه کنند، چه اتفاقی می‌افتد؟

میانگین امتیازات ۴٫۲ / ۵٫ تعداد رای: ۶۳۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *