آموزش سرمایه گذاری

میانگین هزینه دلار روشی پرسود برای سرمایه گذاری در بیت کوین

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

استراتژی میانگین هزینه دلار روشی پرسود برای سرمایه گذاری در بیت کوین است. وارن بافت، سرمایه گذار وو اقتصاددان، علاقه زیادی به استفاده از استراتژی میانگین هزینه دلار (DCA) در شاخص‌های اصلی بازار سهام دارد.

پیام وارن بافت به سرمایه‌گذاران جوان این است: از استراتژی میانگین هزینه دلار در شاخص‌های اصلی بازار سهام استفاده کنید. هر چند داده‌ها حاکی از آن است که این استراتژی برای سرمایه گذاری در بیت کوین هم عالی بوده است.

میانگین هزینه دلاری: یک استراتژی سرمایه گذاری است که هدف آن کاهش تأثیر نوسانات در خرید دارایی است. این روش شامل خرید مقادیر مساوی از دارایی در فواصل منظم است.

در گذشته پس انداز پول بسیار ساده بود. پول نقد خود را در حساب بانکی قرار ‌می‌دادید و سود دریافت می‌کردید. با دیجیتالی شدن عصر جدید مردم به خصوص سرمایه گذاران و افراد جوان دیگر از روش‌های سنتی و قدیمی استفاده نمی‌کنند و به دنبال روشی آسان با سود بالا هستند.

در حال حاضر و در جامعه‌ی امروز روش‌های متفاوتی برای سرمایه گذاری و کسب سود وجود دارد. یکی از این روش‌ها، سرمایه‌گذاری به روش میانگین هزینه دلار است که روشی پرسود برای سرمایه گذاری در بیت کوین می‌باشد.

بافت مدتهاست خوش بینی خود را نسبت به میانگین هزینه دلار در شاخص‌های بازار سهام ابراز کرده است.

داده‌ها نشان می‌دهد که این استراتژی در چند سال گذشته برای بیت کوین نیز کارآمد بوده است. به مدت پنج سال، بیت کوین سالانه ۱۰۰ درصد سود دریافت کرد. علاوه بر این، در حال حاضر ۹۸ درصد از آدرس‌های بیت کوین در حال سوددهی هستند.

به عنوان مثال، اگر سرمایه گذار بطور میانگین از ژانویه ۲۰۱۴ حدود ۱۰۰ دلار برای بیت کوین هزینه کرده باشد، در سال ۲۰۲۰ حدود ۱/۶۴۸ درصد یا حدود ۵۸۹ هزار دلار سود بدست می‌آورد.

علاوه بر این، در ۶ آگوست ۲۰۱۴، قیمت بیت کوین در بایننس ۱۱۷۴۴ دلار بود. در آن زمان، اگر سرمایه‌گذاری با استفاده از استراتژی میانگین هزینه دلار تا ۶۰ آگوست ۲۰۲۰ زمانی که بیت کوین به ۲۰ هطار دلار رسید، سرمایه گذراری می‌کرد ۶۱/۷ درصد سود بدست می‌آورد.

از آن زمان به بعد، قیمت بیت کوین از ۱۱۷۴۴ دلار به ۱۳۸۴۰ دلار افزایش یافت که ۱۷/۹ درصد در سه ماه بوده است.

دلایل متعددی وجود دارد که چرا در بازه‌های زمانی مختلف و بدون در نظر گرفتن نوسان قیمت، باز هم افراد در بیت کوین سرمایه گذاری می‌کنند. یکی از این موارد ارزش بیت کوین در مقایسه با طلا است.

در طول سال ۲۰۲۰، بیت کوین از سوی بسیاری از نهاد‌ها مورد توجه قرار گرفت و بسیاری از مؤسسات در بیت کوین سرمایه‌گذاری کردند. بیت کوین برای موسسات قانع کننده است؛ زیرا این رمز ارز یک سرمایه گذاری بالقوه است که می‌تواند همزمان رشد بالایی را به همراه داشته باشد.

استراتژی میانگین هزینه دلار برای بیت کوین خوب بوده است؛ زیرا بیت کوین می‌تواند مراحل اصلاحی شدیدی داشته باشد. با اصلاح بیت کوین و پذیرش آن از سوی نهاد‌ها قیمت آن به سرعت می‌تواند افزایش یابد.

به عنوان مثال، در مارس ۲۰۲۰، قیمت بیت کوین در صرافی‌های عمده به طور ناگهانی تا ۳۶۰۰ دلار کاهش یافت. از تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۲۰، قیمت بیت کوین به ۱۳۸۰۰ دلار رسید که نشان‌دهنده‌ی افزایش قیمت تا سه برابر است.

بیشتر آدرس‌های بیت کوین در حال سودآوری هستند

تحلیلگران گلسنود دریافتند که ۹۸ درصد از تمام آدرس‌های بیت کوین در سود هستند. آنها این آمار را با تجزیه و تحلیل زمانی که بیت کوین برای اولین بار به کیف پول واریز شده و قیمت خرید بیت کوین ارزیابی می‌کنند. تحلیلگران توضیح دادند:

“۹۸ درصد از کل آدرس‌های بیت کوین در حال حاضر در وضعیت سود قرار دارند. سطحی که از دسامبر ۲۰۱۷ دیده نشده و معمولاً در بازارهای گاو نر قبلی بیت کوین مشاهده می‌شود. “

bit

با پتانسیل و نوسان بالای بیت کوین، مدیریت استراتژی‌ دشوار می‌شود. به این ترتیب، میانگین هزینه دلار به طور معمول یک روش عملی و کارآمد برای نزدیک شدن به بیت کوین است.

بیت کوین مکانی امن برای ذخیره دارایی و گزینه‌ای برای افزایش سرمایه ارائه می‌دهد. این رمز ارز تحت کنترل هیچ شرکت یا شخصی نیست.

میانگین هزینه دلار برای بیت کوین چیزی است که این دارایی را بیشتر شبیه یک حساب پس انداز می‌کند. کنار گذاشتن مقدار اندکی از درآمد به عنوان پس انداز و ذخیره آن در بیت کوین به هیچ گونه تلاش ذهنی لازم ندارد و به نظر می‌رسد در بازه‌های زمانی مختلف عملکرد و سود خوبی ارائه دهد.

بیت کوین را می‌توانید بر روی یک دستگاه سخت افزاری با یک رمز ارز نگه دارید. برخی از ابزارهای میانگین دلار با هزینه حتی به شما این امکان را می‌دهند که خریدهای خودکار خود را مستقیماً به “کیف پول” سخت افزاری واریز کنید.

برای سرمایه گذاری در بیت کوین تنها کافیست حداقل ۱۰۰ هزار تومان در بازار این رمز ارز سرمایه گذاری کنید. برای شروع هیچ وقت دیر نیست. شما با ورود به بازار معاملاتی پینگی می‌توانید بیت کوین خود را بخرید. با ورود به سامانه و احراز هویت به سادگی در کمترین زمان ممکن خرید و فروش خود را انجام دهید.

شما برای سرمایه‌گذاری در بیت کوین از چه روشی استفاده می‌کنید؟

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *