آموزشآموزش کیف پول ارز دیجیتال

آموزش کیف پول رونین Ronin (مناسب بازی Axie Infinity)

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

آیا نام بازی Axie Infinity را شنیده اید؟ این یک بازی پرطرفدار بلاک چین است که توسط Sky Mavis ساخته شده است. این بر روی اتریوم اجرا می شود و به بازیکنان اجازه می دهد تا شخصیت های NFT به نام Axies را پرورش دهند، جمع آوری و مبادله کنند. کیف پول رونین Ronin یک کیف پول رمزنگاری است که برای بازی Axie Infinity توسعه یافته است.

شبکه Ronin مبادله و پرورش Axies را بسیار ارزان‌تر می‌کند و هزینه‌های بازی Axie Infinity را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. کیف پول رونین با سایر بازی های NFT در بلاک چین رونین نیز سازگار است. Ronin برای حذف هزینه های گس از بازیکنان Axie Infinity و سرعت بخشیدن به تراکنش ها توسعه یافته است. با آموزش کیف پول رونین همراه پینگی باشید.

کیف پول رونین چیست؟

کیف پول رونین یک کیف پول ارز دیجیتال است که بر روی شبکه رونین، که یک زنجیره جانبی اتریوم است، کار می کند. این کیف پول به عنوان افزونه مرورگر یا اپلیکیشن تلفن همراه (اندروید و iOS) در دسترس است. کیف پول Ronin به شما امکان می دهد تا با بازی محبوب Axie Infinity، علاوه بر سایر برنامه های غیرمتمرکز (DApp) که بر روی بلاک چین Ronin اجرا می شوند، تعامل داشته باشید. پس از ایجاد کیف پول رونین، می توانید وارد Axie Infinity Marketplace شوید تا حساب کاربری خود را بسازید و بازی را انجام دهید.

همچنین می توانید از کیف پول رونین برای ارسال و دریافت ارزهای دیجیتال و NFT بدون پرداخت هزینه های بالای گس استفاده کنید. در حال حاضر، Wrapped Ether (WETH)، Axie Infinity Shard (AXS)، USDC، و Smooth Love Potion (SLP) را می توان در کیف پول Ronin خود ذخیره کرد.

AXS و SLP توکن‌های ERC-20 هستند که بازیکنان می‌توانند با انجام ماموریت‌های روزانه و نبرد با سایر بازیکنان در بازی Axie Infinity به دست آورند. از نوامبر ۲۰۲۱، می توانید از AXS و SLP برای پرورش Axies جدید استفاده کنید. با این حال، انتظار می رود در آینده الزامات پرورش AXS حذف شوند زیرا این توکن فقط به عنوان یک توکن حکومتی استفاده می شود.

شما همچنین می توانید SLP را در صرافی های ارز دیجیتال مانند Binance معامله کنید. از آنجایی که کیف پول Ronin اکنون در بایننس یکپارچه شده است، کاربران می توانند NFT و ارزهای دیجیتال خود را مستقیما با حداقل هزینه گس منتقل کنند. برای ایجاد کیف پول رونین، می توانید افزونه را در کروم یا فایرفاکس نصب کنید. همچنین، می‌توانید اپلیکیشن موبایل را در اپل استور یا گوگل پلی دانلود کنید.

آموزش کیف پول رونین

کیف پول Ronin به دو صورت افزونه مرورگر و اپلیکیشن موبایل در دسترس است. در این آموزش از افزونه مرورگر استفاده می شود.

ساخت کیف پول رونین

ابتدا باید افزونه Ronin Wallet را برای کروم یا فایرفاکس نصب کنید. سپس افزونه را باز کنید و روی “Get Started” کلیک کنید. شما به صفحه راه اندازی کیف پول Ronin هدایت می شوید. اکنون روی “I’m new. Let’s get set up” کلیک کنید.

نصب افزونه مرورگر کیف پول رونین

یک رمز عبور قوی برای کیف پول خود ایجاد کنید و “Create Wallet” را بزنید.

انتخاب یک پسورد قوی برای کیف پول رونین

عبارت seed خود را به صورت غیرواضح خواهید دید. روی “Reveal Seed Phrase” کلیک کنید و آن ها را یادداشت کنید. باید آن را در مکانی امن نگهداری کنید زیرا در صورت نیاز به بازیابی کیف پول خود در آینده، به آنها نیاز خواهید داشت. هرگز عبارت بازیابی خود را با کسی به اشتراک نگذارید.

عبارات بازیابی کیف پول ronin

حالا باید عبارت seed را که به تازگی بک آپ گرفته اید وارد کنید. سپس، روی “Continue” کلیک کنید و کیف پول Ronin شما آماده استفاده خواهد بود!

کیف پول رونین شما آماده شد

قبل از ادامه، درک این نکته مهم است که کیف پول Ronin یک سرویس غیرحضوری است، به این معنی که هیچ کس دیگری حتی توسعه دهندگان Ronin نمی تواند به وجوه شما دسترسی داشته باشد. این بدان معناست که اگر عبارت بازیابی یا کلیدهای خصوصی خود را به هر نحوی از دست دادید، هیچ کس نمی تواند به شما کمک کند کیف پول را بازیابی کنید.

به همین دلیل است که همیشه باید عبارت seed خود را یادداشت کنید و آن را در دو یا سه مکان مختلف ذخیره کنید تا در صورت وقوع اتفاق ناگواری بتوانید حساب خود را بازیابی کنید.

اکنون که یک کیف پول Ronin ایجاد کرده اید، روی افزونه مرورگر کلیک کنید تا رابط کیف پول شما باز شود.

فضای کیف پول رونین

در بالا، می‌توانید نام کیف پول “Account #” و سپس آدرس Ronin Wallet خود را ببینید. هنگام واریز یا دریافت دارایی باید این آدرس را ارائه دهید. بخش “Assets” موجودی فعلی توکن های ERC-20 و توکن های ERC-721 NFT را نشان می دهد. برای بررسی سابقه تراکنش، روی “Activities” کلیک کنید.

نحوه ارسال اتریوم به کیف پول رونین

اکنون که کیف پول رونین خود را ایجاد کردید، باید اتریوم را از کیف پول ETH به کیف پول Ronin ارسال کنید، جایی که به عنوان wrapped ETH (WETH) دریافت می‌شود. برای انجام این کار، ۳ مرحله اساسی وجود دارد:

  1. ثبت نام در یک صرافی و خرید ارز دیجیتال
  2. راه اندازی کیف پول متامسک
  3. انتقال ETH از صرافی به متامسک

مراحل اساسی عبارتند از:

  • در یک صرافی حساب کاربری ایجاد کنید و اتریوم بخرید.
  • متامسک را دانلود کرده و کیف پول خود را ایجاد کنید.
  • آدرس حساب اتریوم خود را در متامسک کپی کنید.
  • اتریوم هایی که از صرافی خریدید را به کیف پول متامسک خود منتقل کنید. مطمئن شوید که از بلاک چین ERC20 استفاده شده است.

هنگامی که ETH را در کیف پول متامسک خود دارید، می توانید اتریوم را به کیف پول Ronin ارسال کنید یا از آن برای سایر بازی های بلاک چین استفاده کنید. Axie Infinity با ایجاد پل رونین این کار را تا حد امکان آسان کرده است. این یک رابط نرم افزاری توسط Sky Mavis است که به شما امکان می دهد اتریوم را بدون نگرانی در مورد پروتکل ها یا سایر جزئیات فنی به کیف پول Ronin منتقل کنید.

برای انجام این کار، ابتدا به وب سایت رسمی پل رونین در bridge.roninchain.com بروید.

برای شروع فرآیند روی Deposit کلیک کنید.

پل رونین

کیف پول متامسک شما ظاهر می شود و از شما می خواهد Ronin Bridge را به کیف پول متصل کنید. روی Next کلیک کنید و سپس Connect To setup این دو را با هم بزنید.

اتصال به پل رونین با استفاده از متامسک

سپس، کیف پول Ronin خود را راه اندازی کنید و آدرس حساب خود را در کلیپ بورد خود کپی کنید.

کپی آدرس پل رونین

پس از اتصال به MetaMask، در پل رونین، صفحه به صفحه سپرده تغییر خواهد کرد. برای ارسال کوین از شبکه اتریوم به شبکه رونین، آدرس رونین خود را در آن قرار دهید و ETH را به عنوان دارایی خود انتخاب کنید و سپس مقداری را وارد کنید.

صفحه واریز از پل رونین

وقتی کارتان تمام شد، روی Next کلیک کنید. شما تراکنش خود را بررسی می کنید و سپس روی تأیید ارسال توکن اتریوم به کیف پول رونین خود کلیک کنید.

وقتی تراکنش کامل شد، پول شما به صورت WETH در Ronin ظاهر می شود.

نحوه ایجاد حساب Axie Infinity با کیف پول رونین

برای ایجاد یک حساب Axie Infinity با استفاده از کیف پول رونین باید طبق مراحل زیر عمل کنید:

  1. به بازار Axie بروید و روی “Login” کلیک کنید.
  2. از بین گزینه های موجود، “Login with Ronin Wallet” را انتخاب کنید و روی “Confirm” کلیک کنید تا بازی به کیف پول Ronin شما متصل شود.
  3. حالا یک نام کاربری انتخاب کنید و روی “Save” کلیک کنید. برای تکمیل تنظیمات، ایمیل خود را اضافه کنید و یک رمز عبور برای محافظت از حساب خود ایجاد کنید. حساب Axie Infinity شما اکنون آماده است.

نحوه خرید Axies

کیف پول Ronin از ETH پشتیبانی نمی کند، بلکه فقط از ETH پیچیده شده (WETH) پشتیبانی می کند. برای خرید Axies، باید WETH را به کیف پول Ronin خود اضافه کنید. شما دو گزینه دارید:

گزینه ۱٫ کیف پول شخصی (ETH) – پل رونین – کیف پول رونین (WETH).

اولین گزینه استفاده از کیف پول شخصی مانند متامسک یا کیف پول زنجیره ای بایننس برای تبدیل ETH به WETH از طریق پل رونین است. این کار شما را ملزم به پرداخت هزینه های گس اتریوم می کند. اگر ETH ندارید، می توانید آن را از یک صرافی خریداری کنید.

گزینه ۲٫ صرافی (WETH) – کیف پول رونین (WETH).

اگر از قبل WETH را خریداری کرده اید و در حساب صرافی خود دارید، می توانید آن را مستقیما از صرافی از طریق شبکه رونین (RON) به کیف پول رونین خود ارسال کنید. در این صورت، نیازی به استفاده از متامسک یا کیف پول زنجیره ای بایننس نخواهید داشت. این گزینه بهتری است زیرا نیازی به پرداخت هزینه گس اتریوم ندارید. با این حال، بازارهای WETH در Binance در دسترس نیستند. بنابراین اگر فقط ETH دارید و نه WETH، باید گزینه ۱ را دنبال کنید.

به محض اینکه WETH در کیف پول Ronin خود دارید، می توانید کیف پول Ronin خود را به Axie Infinity Marketplace متصل کنید و Axies را از سایر بازیکنان خریداری کنید.

جمع بندی

حال که با آموزش کیف پول رونین آشنا شدید میتوانید از این کیف پول برای بازی Axie Infinity استفاده کنید. این بازی یکی از معروف ترین بازی های بلاکچینی می باشد.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *