اخبار ارز دیجیتال

آغاز فعالیت دوباره Huobi در آمریکا

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

Huobi Group پس از تعطیلی شرکت کمکی ایالات متحده در سال ۲۰۱۹، یک شرکت trust در Nevada ایجاد می‌کند.

Huobi Group، شرکتی که عامل اصلی صرافی ارز دیجیتال جهانی Huobi است، ظاهراً قصد دارد با مجوز جدیدی که از مقررات محلی تأمین شده است، به ایالات متحده بازگردد.

پس از توقف فعالیت در ایالات متحده در اواخر سال ۲۰۱۹، به نظر می‌رسد Huobi علاقه‌مند به افتتاح یک شرکت trust در کشور است. trust شرکتهایی هستند که وظیفه مدیریت دارایی گروهی از مالکان یا سرمایه گذاران را بر عهده دارند. trust Grayscale از این ساختار برای ارائه ارز دیجیتال در بازارهای رایج استفاده می‌کنند.

طبق اعلامیه ۲۲ دسامبر توسط Huobi Technology Holdings، شرکت تجاری Nevada شرکت Huobi Trust مجوز شرکت Trust را از بخش مؤسسات مالی وزارت تجارت و صنعت در Nevada دریافت کرده است.

Lan Jianzhong، مدیر اجرایی Huobi، خاطرنشان کرد که Huobi Trust هنوز هیچگونه خدمات اعتماد مرتبط را آغاز نکرده است. Jianzhong در اعلامیه نوشت: “به سهامداران و سرمایه گذاران بالقوه توصیه می‌شود هنگام معامله در سهام شرکت احتیاط کنند.”

Huobi US یا HBUS، اپراتور صرافی ارز دیجیتال مستقر در ایالات متحده، Huobi، رسماً در دسامبر سال ۲۰۱۹ فعالیت خود را متوقف کرد. این اقدام اندکی پس از آن انجام شد که Huobi Global اعلام کرد تا اواسط نوامبر تمام حساب های مشتری ایالات متحده را مسدود خواهد کرد. این صرافی گفت که این رویداد ناشی از مسائل مربوط به اکوسیستم نظارتی آمریکاست. در سالهای اخیر این صرافی تلاش خود را برای بهره گیری از بازارهای جدید در سراسر جهان انجام داده است. در نوامبر سال ۲۰۲۰، Huobi Global، اندیکاتور اصلی صرافی ارز دیجیتال گروه Huobi که مقر اصلی آن در سنگاپور است، واحد جدیدHuobi Labuan را برای راه اندازی خدمات تجاری در مالزی اعلام کرد. در آگوست، Huobi اقدامات گسترده ای را برای گسترش حضور خود در روسیه اعلام کرد.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *