آموزش کیف پول ارز دیجیتال

آموزش گام به گام کیف پول Huobi (ویدئو و تصویری)

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

کیف پول‌های ارز دیجیتال انواع مختلفی دارند. بهتر است بعد از شناخت انواع آنها با توجه به نیاز خود، معتبرترین کیف پول را انتخاب کنید. البته قبل از استفاده، نکات امنیتی و ریسک موجود در کیف پول‌ها را در نظر بگیرید. این مقاله، راهنمای گام به گام کیف پول Huobi است. کیف پول Huobi یک کیف پول با توانایی کنترل و مدیریت چند دارایی است که از حداکثر ۷ بلاک چین و تمامی توکن‌های ERC20 پشتیبانی می‌کند. در ادامه به آموزش کامل استفاده از این کیف پول می‌پردازیم.

آموزش نصب کیف پول Huobi

ابتدا کیف پول Huobi را از اَپ استور یا گوگل پلی برای تلفن همراه خود دانلود کنید. توجه داشته باشید از یک منبع مطمئن کیف پول را دانلود کنید تا با مشکل مواجه نشوید. پس از نصب کیف پول بر روی گزینه‌ی “create wallet” بزنید.

ایجاد کیف پول Huobi Wallet

در این مرحله قوانین کیف پول برای شما نمایش داده می‌شود. پس از اینکه قوانین را به صورت کامل مطالعه کردید روی گزینه‌ی “Agree” بزنید و سپس بر روی گزینه “confirm” کلیک کنید.

موافق با قوانین کیف پول هوبی

برای کیف پول یک رمز انتخاب کنید؛ این رمز در واقع کلید خصوصی شما برای ورود به کیف پول Huobi است. شما می‌توانید برای تعیین رمز عبور از حروف لاتین کوچک و بزرگ به همراه عدد استفاده کنید. رمز عبور نباید قابل حدس زدن باشد. همچنین می‌توانید بین ۸ تا ۳۲ حرف را برای رمز انتخاب کنید.

ایجاد رمز عبور کیف پول Huobi

برای تأیید باید دوباره رمز عبور را وارد کنید.

نکته مهم: توجه داشته باشید که این رمز در زمان ورود به کیف‌ پول شما و همچنین برای برداشت رمزارز از کیف‌ پول استفاده خواهد شد. پس این رمز را در مکانی امن نگهداری کنید و در اختیار دیگران قرار ندهید. همچنین توجه کنید که اگر گوشی موبایل شما از قابلیت تایید با اثر انگشت پشتیبانی می‌کند، بعداً می‌توانید این رمز را از قسمت تنظیمات با اثر انگشتتان تطبیق دهید.

دوباره رمز عبور را وارد کنید

پس از ورود می‌توانید رمز ارز‌های دلخواه خود را به کیف پول‌ اضافه کرده و تمام دارایی خود را در Huobi Wallet ذخیره کنید.

اضافه کردن کوین به کیف پول

کیف پول شما ساخته شد و می‌توانید از آن استفاده کنید.

برداشت ارز از کیف پول ارز دیجیتال Huobi

وارد کیف پول خود شوید. روی “Balances” کلیک کرده و توکن مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای مثال از “USDT” استفاده می‌کنیم. با انتخاب تتر بر روی “Withdraw” کلیک کنید.

برداشت رمز ارز از هوبی ولت

مقدار توکن و آدرس کیف پولی که قصد دارید از آن تتر برداشت کنید را وارد کرده و روی گزینه‌ی Withdraw بزنید.

وارد کردن مقدار تتر مورد نیاز برای برداشت

صفحه تأیید هویت امنیتی برای شما نشان داده می‌شود. برای برداشت رمز ارز به احراز هویت نیاز دارید. برای احراز هویت یک کد تأیید به ایمیل یا شماره تلفن همراه شما ارسال می‌شود که باید آن را در کیف پول و قسمت مربوطه وارد کنید تا احراز هویت شما تأیید و تکمیل شود. روی “Confirm” کلیک کنید.

تأیید احراز هویت برای برداشت در هوبی ولت

هنگامی که درخواست برداشت ارائه شد، صفحه‌ای مشابه تصویر زیر مشاهده خواهید کرد.

با کلیک روی “Track Withdrawal Status” می‌توانید وضعیت برداشت خود را بررسی کنید.

پیگیری تراکنش در کیف پول هوبی

پس از اتمام فرآیندبرداشت، در قسمت وضعیت گزینه “Completed” به شما نشان داده می‌شود.

اتمام فرآیند برداشت

توجه: در مورد کوین‌هایی مانند تتر که توسط چندین بلاک چین پشتیبانی می‌شوند، قبل از وارد کردن آدرس، بلاک چین صحیح را انتخاب کنید.

واریز توکن به کیف پول Huobi

همانند فرآیند برداشت، ابتدا وارد کیف پول و حساب خود شوید. بر روی “Balances” کلیک کنید و ارز مورد نظر برای واریزی را انتخاب کنید. در اینجا ما از تتر استفاده می‌کنیم. با انتخاب ارز دیجیتال تتر روی “Deposit” بزنید.

واریز توکن در هوبی ولت

شما می‌توانید آدرس واریز تتر را بررسی کرده و سپس ارسال کنید. همچنین می‌توانید آدرس را کپی کرده یا کد QR را اسکن کنید.

اسکن آدرس برای واریز رمز ارز

مبادله‌ی رمز ارز در کیف پول Huobi

وارد هوبی ولت شوید و جفت دارایی را که قصد مبادله‌ی آن‌ها را دارید انتخاب کنید (در این مثال از جفت معاملاتی بیت کوین/اتریوم استفاده می‌کنیم).

مقدار دارایی مورد نظر را وارد کنید.

هزینه‌ی تراکنش و کارمزد را بررسی کرده و در صورت موجودی روی “Exchange” بزنید.

مبادله‌ی دارایی‌ها در هوبی ولت

توجه داشته باشید قبل از کلیک بر روی “Confirm to Exchange”، بررسی و تنظیم کارمزد ماینر‌ها را فراموش نکنید.

آنچه باعث امنیت دارایی شما می‌شود این است که نیازی به وارد کردن آدرس دریافت کننده ندارید و کمتر دچار ارسال اشتباه رمز ارز به شبکه‌ی دیگر می‌شوید. هنگام مبادله در کیف Huobi، آدرس دارایی‌های انتخاب شده به طور خودکار وارد می‌شود.

تنظیم مقدار کارمزد ماینر و هزینه‌ی تراکنش

یک پنجره یادآوری برای شما باز می‌شود، بر روی “Continue” بزنید. پس از آن رمز امنیتی را وارد کرده و روی “Confirm” کلیک کنید تا فرآیند مبادله آغاز شود.

آغاز فرآیند مبادله

نیازی نیست در حالی که فرآیند مبادله انجام می‌شود کیف پول را باز نگهدارید و هر ثانیه روند را بررسی کنید. به محض انجام مبادله، اعلان آن را دریافت خواهید کرد.

جزئیات فرآیند مبادله هوبی ولت

مقدار دارایی دریافتی خود را بررسی کنید. تبریک فرآیند مبادله با موفقیت انجام شد و توکن‌های خود را به همین سادگی دریافت کردید.

دریافت توکن

مطلب مرتبط: آموزش گام به گام صرافی Huobi

امنیت کیف پول ارز دیجیتال Huobi Wallet به چه صورتی است؟

این کیف پول از یک کلید خصوصی برای ورود استفاده می‌کند؛ به همین دلیل توانایی ایجاد یک امنیت کامل بر روی دارایی های شما را دارد. هیچکس بدون اطلاع از کلید خصوصی شما توانایی دسترسی به داده‌ها و اطلاعات شما را در کیف پول Houbi Wallet ندارد.

علاوه بر این شما می‌توانید از نسخه‌های پشتیبان این کیف پول به صورت همزمان برای حفظ کلید خصوصی خود استفاده کنید.

جمع بندی:

  1. به لطف Huobi Wallet می‌توانید رمز ارز خود را در محلی امن ذخیره کرده و در همین کیف پول با جفت رمز ارز معاملاتی، مبادله کنید.
  2. هیچ ریسکی برای ارسال دارایی‌ها به آدرس اشتباه وجود ندارد. زیرا تنها داده‌ای که برای انجام تراکنش یا مبادله به آن نیاز دارید، رمز امنیتی است.
  3. هنگامی که مبادله با موفقیت انجام شود، کیف پول با ارسال اعلان اتمام مبادله را به شما یادآوری می‌کند.


یکی از نکاتی که در استفاده از کیف پول‌ها باید در نظر بگیرید این است که این کیف پول‌ها از ارز دیجیتال مورد نظر شما پشتیبانی کنند و همینطور از امینت کافی جهت ذخیره‌ی بلندمدت دارایی هم برخوردار باشند.

امیدواریم این راهنما برای شما در استفاده از کیف پول ارز دیجیتال Huobi Wallet مفید باشد. همچنین می‌توانید نظرات و سؤالات خود را در بخش دیدگاه با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *