اخبار ارز دیجیتال

جک دورسی نام شرکت Square را به “Block” تغییر داد

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

آخرین شرکت بزرگ پرداختی که نام خود را تغییر داده است، پلتفرم پرداخت Square است که اعلام کرده از این پس با نام Block شناخته خواهد شد. تغییر نام اخیر اسکوئر (Square) نشان دهنده تمرکز شرکت بر روی بلاک چین است. پینگی در ادامه خلاصه‌ای از آنچه که در طول خبر گفته می‌شود، ارائه می‌دهد.

چکیده:

  • Square، شرکت پرداخت جک دورسی، تغییر نام داد و اکنون با نام “Block” شناخته می‌شود.
  • تغییر نام نشان دهنده تمرکز اخیر این شرکت بر روی بلاک چین و ارزهای دیجیتال و سایر موارد است.
  • خدمات فروش این شرکت و علامت سهام آن $SQ همچنان با نام تجاری Square نشان داده خواهد شد.

Square Inc، یک شرکت پرداخت است و مدیرعامل آن آقای جک دورسی است. جک دورسی، مدیرعامل سابق توییتر، اعلام کرد نام تجاری برند خود را به “Block” تغییر می‌دهد و ظاهراً در حال حرکت به سمت فن‌آوری بلاک چین است.

نام تجاری Square به “Block” تغییر یافت

پس از این شرکت Square Inc با نام Block شناخته می‌شود. در توییتر، این شرکت یکی از علت‌های تغییر نام خود را بلاک چین معرفی کرد:

Block به بلوک‌های محلی که فروشندگان را در آن پیدا می‌کنیم، یک بلاک چین، بلوک‌های هنری و موسیقی و مواردی که باید بر آنها غلبه کنیم اشاره دارد.

نام جدید شرکت چندین پروژه از جمله اپلیکیشن پرداخت آن، بخش رمز ارز، سرویس موسیقی Tidal و پروژه تبادل غیرمتمرکز TBD را شامل می‌شود.

Square همچنین نام بخش Square Crypto خود را به Spiral تغییر خواهد داد. آقای دورسی خاطرنشان کرد که بیت کوین به رشد خود ادامه می ‌هد و فضای بیشتر و بیشتری را در بر می گیرد تا زمانی که به همه چیز دست پیدا کند.

خدمات فروش این شرکت نام تجاری Square را حفظ خواهد کرد. شاخص سهام آن ($SQ) نیز ثابت خواهد ماند.

این تغییر بسیار شبیه تصمیم اخیر فیسبوک برای تغییر نام تجاری به متا است. مدیرعامل سابق توییتر پیش از در مورد تغییر نام تجاری صحبت‌هایی کرده بود.

ما بیش از یک سال است که برای این تغییر نام کار کرده‌ایم و این فقط تغییر نام رسمی شرکت ما است و اهداف، چشم انداز و عملکر ما تغییری نخواهد کرد. هدف ما توانمندسازی اقتصادی یکسان است.” مهم نیست که چگونه رشد یا تغییر کنیم، ما به ساخت ابزارهایی برای کمک به افزایش دسترسی به اقتصاد ادامه خواهیم داد.

Square بر روی کریپتو تمرکز می‌کند

خبر تغییر نام اسکوئر به Block پس از استعفای جک دورسی از توییتر منتشر شد. در هیچ جا جک دورسی علناً اعلام نکرد که قصد دارد توییتر را برای تمرکز بر Square ترک کند، اما با توجه به اظهارات وی در ژوئن ۲۰۲۱، می‌توان فهمید که او توییتر را یرای تمرکز بر روی بیت کوین ترک کرده است.

Square به عنوان یک شکت پرداخت سنتی شروع به کار کرد، اما تجارت این شرکت به طور فزاینده ای به سمت بیت کوین تغییر کرده است. در نوامبر ۲۰۲۱، ۱۱ درصد افزایش درآمد بیت کوین نسبت به سال گذشته و افزایش ۲۹ درصدی سال به سال در سود بیت کوین برای این شرکت گزارش شد.

این شرکت همچنین سرمایه گذاری زیادی در حوزه ارزهای دیجیتال انجام داده است. اسکوئر دارای بیش از ۸۰۰۰ بیت کوین است که در حال حاضر ۴۵۹ میلیون دلار ارزش دارد.

همچنین جک دورسی بیان کرد:

Block نام جدیدی است، اما هدف ما از توانمندسازی اقتصادی همان است. مهم نیست که چگونه رشد کنیم یا تغییر کنیم، ما به ساخت ابزارهایی برای کمک به افزایش دسترسی به اقتصاد ادامه خواهیم داد.”

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *