اخبار ارز دیجیتال

۱۰ میلیون دلار برای ارتقا انرژی سبز برای استخراج بیت کوین

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

شرکت Square با مالکیت جک دورسی، قصد دارد ۱۰ میلیون دلار برای ترویج پذیرش و ارتقا انرژی سبز برای استخراج بیت کوین سرمایه گذاری کند.

طبق اعلامیه مطبوعاتی رسمی از امروز، Square شرکت خدمات مالی در ایالات متحده اقدامات جدیدی را برای این شرکت آغاز کرده است که تا سال ۲۰۳۰ کربن خالص به صفر تبدیل شود.

شرکت Square، مبلغ ۱۰ میلیون دلار برای ارتقا انرژی سبز استخراج بیت کوین سرمایه گذاری می‌کند

به عنوان بخشی از این برنامه، شرکت به رهبری جک دورسی ۱۰ میلیون دلار به سرمایه گذاری ارتقا انرژی سبز برای استخراج بیت کوین خود اختصاص خواهد داد که قصد دارد بودجه شرکت هایی را که منجر به پذیرش و تحقیق در مورد استفاده از انرژی سبز برای ماینینگ بیت کوین می‌شوند، تأمین کند.

بیت کوین اغلب به دلیل استفاده زیاد از برق، مورد انتقاد قرار می‌گیرد. این امر استخراج را به یک تجارت گران تبدیل می‌کند. یک مطالعه در سال ۲۰۱۹، میزان کل کربن بیت کوین را مانند برخی از کشورهای کوچک ارزیابی کرد.

با رقابت پذیری استخراج بیت کوین، ماینر های بزرگ در حال انتقال به مناطقی هستند که در حال حاضر انرژی مازاد تولید می‌کنند تا حاشیه سود را به حداکثر برسانند.

ارتقاء انرژی سبز

اگرچه ماینرها به تدریج از انرژی سبز برای کارهای خود استفاده می‌کنند، Square به دنبال سرعت بخشیدن به این تغییر است. این شرکت قصد دارد سود حاصل از این پروژه را برای گسترش ابتکار، مجدداً سرمایه گذاری کند.

بنیانگذار و مدیر عامل شرکت، جک دورسی، گفت که آنها معتقدند که ماینینگ بیت کوین روزی کاملاً توسط انرژی سبز تأمین می‌شود، کربن آن از بین می‌رود و باعث تصویب انرژی های تجدید پذیر در سطح جهان می‌شود.

Square امیدوار است با پوشاندن پورتال حذف کربن، که در اوایل سال ۲۰۲۱ راه اندازی می‌شود، تأثیر منفی خود را بر محیط کاهش دهد. این شرکت در حال حاضر مسیر خود را به سمت خنثی کردن اثر کربن قرار داده است.

Square یک شرکت دوستدار بیت کوین

با توجه به اینکه Square منافع اقتصادی در بیت کوین دارد، تعهد زیست محیطی آن یکی از بزرگترین بحث های ارز دیجیتال است.

Square به عنوان یک شرکت مالی به مشتریان خود امکان پرداخت از طریق دستگاه های تلفن همراه خود را می‌دهد. Square همچنین در شرکت CashApp نیز حضور دارد، یک برنامه محبوب که به مشتریان امکان خرید و فروش بیت کوین را می‌دهد.

Square از بیت کوین به عنوان یک قسمت منحصر به فرد از آن یاد می‌کند. این شرکت ارز دیجیتال را از طرف مشتریان CashApp خریداری می‌کند.

این شرکت همچنین اخیراً به یکی از اولین شرکتهای تجاری عمومی تبدیل شده است که بیت کوین را به عنوان دارایی ذخیره خزانه انتخاب می‌کند. این حرکت دور از انتظار نبود زیرا دورسی همیشه طرفدار بیت کوین بوده است.

مدیر عامل شرکت بارها اشاره کرده است که بیت کوین در نهایت به پول بومی اینترنت تبدیل خواهد شد.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *