اخبار ارز دیجیتال

بزرگترین کنفرانس بیت کوین در میامی برگزار می‌شود

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

میامی میزبان بزرگترین کنفرانس بیت کوین در تاریخ است. این کنفرانس از ۳ تا ۵ ژوئن ۲۰۲۱ در مرکز همایش‌های مانا برگزار می‌شود. شرکت کنندگان مشهور دنیای کریپتو مانند جک دورسی (Jack Dorsey)، مدیر عامل توییتر و مایکل سیلر (Michael Saylor)، مدیرعامل میکرو استراتژی در این کنفرانس شرکت خواهند کرد.

کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۱ میامی یک رویداد مهم خواهد بود، نه تنها برخی از شخصیت‌های برجسته رمز ارز‌ها، بلکه شخصیت‌های مهم دیگری مانند فرانسیس سوارز (Francis Suarez)، شهردار میامی، را نیز به خود جلب می‌کند.

فاکس نیوز گزارش داد که سوارز پس از اظهاراتش در فوریه که گفته بود: کارمندان شهر میامی می‌توانند در صورت تمایل، حقوق خود را بصورت بیت کوین دریافت کنند، در میان سخنرانان این کنفرانس خواهد بود که بسیار طرفدار بیت کوین است. وی همچنین اظهار داشت که بودجه تبلیغات انتخاباتی مجدد خود را با اولین ارز دیجیتال جهان تأمین خواهد کرد.

از دیگر سخنرانان این کنفرانس می‌توان به جک دورسی و مایکل سیلر، رون پاول (Ron Paul)، نماینده سابق کنگره، سینتیا لومیس (Cynthia Lummis)، سناتور طرفدار ارز دیجیتال و بسیاری دیگر از نیک سابو (Nick Szabo) اشاره کرد.

میامی طی سال‌های اخیر به یک قطب بزرگ فن‌آوری تبدیل شده است و کنفرانس بیت کوین این موضوع را ثابت می‌کند. در سال‌های گذشته این کنفرانس در لس آنجلس برگزار می‌شد، اما برگزارکنندگان به دلیل مشکلات موجود تصمیم به انتقال آن گرفتند.

همچنین بزرگترین کنفرانس بیت کوین به دلیل کاهش موج دوم کووید ۱۹ و شروع واکسیناسیون، کمی دیرتر برگزار خواهد شد.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *