تحلیل تکنیکالتحلیل قیمت

رشد بازار آلت‌کوین‌ها با افزایش قیمت بیت کوین و اتر

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

POLY، بیت کوین کَش ABC و XYO پس از اینکه بیت کوین به سطح مقاومت ۵۰ هزار دلار و اتریوم به ۴ هزار دلار رسید، باعث رشد بازار آلت‌کوین‌ها شدند.

روند صعودی بازار ارزهای دیجیتال در سوم سپتامبر ۲۰۲۱ (۱۲ شهریور) همچنان ادامه یافت و بیت کوین و اتریوم را به ترتیب به سطح ۵۱ هزار دلار و ۴۰۰۰ دلار وارد کرد. این روند حرکتی بر قیمت آلت‌کوین‌ها هم تأثیر گذاشت و برخی از آنها جهش بزرگی را تجربه کردند.

افزایش قیمت اخیر بازار آلت کوین‌ها هیچ نشانه‌ای از کاهش روند آن‌ها را نشان نمی‌دهد و چندین آلت کوین در روز جمعه بیش از ۳۰ درصد افزایش یافتند.

7 آلت کوین برتر با بیشترین تغییر قیمت طی 24 ساعت

داده‌های TradingView نشان می‌دهد که بهترین عملکرد ۲۴ ساعت گذشته مربوط به پلی مَث (POLY)، بیت کوین کَش ABC و شبکه XYO بوده است.

Polymath یک پروژه مبتنی بر اتریوم است که بر مدیریت دارایی‌های دیجیتال متمرکز شده است.

داده‌های TradingView نشان می‌دهد که در روز جمعه در تاریخِ ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ پلی مث ۵۶ درصد افزایش یافت و حجم معاملات روزانه آن هم ۲/۰۴۰ درصد بیشتر شد.

نمودار 4 ساعته POLY/USD

رشد ناگهانی پلی مث پس از ارتقاء در ۱ سپتامبر ۲۰۲۱ به شبکه آزمایشی Polymesh انجام می‌شود که پروژه را یک قدم به راه اندازی شبکه اصلی Polymesh نزدیک می‌کند.

بیت کوین کَش ABC به eCash تغییر نام داد

بیت کوین کَش ABC که قبلاً به عنوان بیت کوین کَش (BCH) شناخته می‌شد، اخیراً به eCash (XEC) تغییر نام داد.

نمودار قیمت بیت کش ABC

همانطور که در نمودار بالا مشاهده می‌شود، قیمت بیت کوین کَش ABC در ۲۹ آگوست ۲۰۲۱ به منطقه سبز صعود کرد و پیش از ۳۰ آگوست، به ۸۱ دلار رسید.

رشد قیمت این آلت کوین پس از تغییر نام تجاری آن به eCash ایجاد شد. ارزیابی مجدد توکن، عرضه گردش را از ۲۱ میلیون به ۲۱ تریلیون افزایش می‌دهد.

سود شبکه XYO از همکاری با CoinApp

شبکه XYO یک شبکه غیر متمرکز است که به طور ناشناس داده‌ها را جمع آوری و تأیید کرده و در بلاک چین XYO ثبت می‌کند.

طبق داده‌های بازار و تریدینگ ویو، شرایط بازار برای XYO مدتی مطلوب بوده است.

نمودار قیمت XYO

همانطور که در نمودار بالا مشاهده می‌شود، XYO در ۱ سپتامبر شروع به افزایش کرد و حدود هفت ساعت قبل از افزایش ۲۸۵ درصدی در ۲ سپتامبر، به بیش از ۷۷ دلار رسید.

این افزایش قیمت به دنبال راه اندازی کمپین CoinApp انجام شد. CoinApp به کاربران اجازه می‌دهد تا با پژوهش و مطالعه در مورد برنامه توکن XYO بدست آورند.

تغییرات قیمت بیت کوین، بیش از هر چیز دیگری روی قیمت آلت کوین‌ها اثرگذار است. به زبان ساده‌تر می‌توان گفت بیت کوین مدت‌هاست بیشترین میزان سلطه و تاثیر را در روند قیمت در بازار رمزارزها دارد. بر اساس آمار و گزارشات به دست آمده این تاثیرگذاری در طی سالیان اخیر و با روی کار آمدن آلت کوین‌های قوی مثل اتریوم، تا حدودی کم شده است. در سال های نه چندان دور بیت کوین سهم ۹۵ درصدی از بازار را در اختیار داشت و این میزان در حال حاضر به کمتر از ۵۰ درصد رسیده است.

بعد از صعودهای اخیر، ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال به ۲/۲۸۹ تریلیون دلار رسیده که ۴۱/۵ درصد آن مربوط به بیت کوین است.

همیشه در نظر داشته باشید که هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی شامل ریسک است، هنگام تصمیم گیری باید تحقیقات خود را بطور کامل انجام دهید.

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *