آموزش سرمایه گذاری

پیش بینی قیمت مانا MANA از ۲۰۲۳ تا ۲۰۳۱ + تحلیل آینده مانا

آینده دسنترالند Decentraland، یک توکن متاورسی

خرید و فروش ارزدیجیتال
۰
(۰)

پیش بینی قیمت مانا چه کمکی به ما می‌کند؟ اصلا چرا باید درباره آینده مانا بدانیم؟ این روزها بازار ارزهای دیجیتال و پروژه‌های جدید بسیار داغ شده است و کاربران حسابی سرگرم خرید و فروش شده‌اند. در این مرحله از بازار است که باید اطلاعاتی درباره آینده ارز دیجیتال به‌دست آورید. کمک‌هایی که پیش بینی آینده ارز مانا و تحلیل‌های تکنیکال به ما می‌کند؛ این است که از ضررهای معاملاتی تا حدی می‌توانیم جلوگیری کنیم.  با بررسی آینده یک دارایی درک بهتری از روند آن در سال‌های آینده به‌دست خواهیم آورد. کارشناسان پینگی در این تحلیل نقشی ندارند و راهنمای ارائه شده بر اساس مطالب بیان شده در وبسایت‌های تحلیلی برتر است. 

لطفاً به خاطر داشته باشید که باید پیش‌ بینی قیمت مانا و هر تحلیل دیگر را با این هدف انجام دهید که فقط تحلیل برخی از کارشناسان بازار است و نباید آن را پیشنهاد سرمایه گذاری در نظر بگیرید. پیش بینی‌های انجام شده پس از صعود و نزول روند بازار تغییر می‌کنند و مقاله‌های پیش بینی شده با توجه به بازار تغییر می‌کند.

آنچه در ادامه و برای بررسی پیش بینی قیمت مانا به آن نیاز داریم، عبارتند از:

  • آشنایی با شبکه و پلتفرم مانا
  • نگاهی بر تاریخچه معاملاتی و روند قیمت آن از گذشته تا به‌حال
  • تحلیل تکنیکال و فاندامنتال
  • بررسی نظر کارشناسان برتر بازار درباره آینده ارز مانا

مروری کوتاه بر دسنترالند و ارز دیجیتال مانا

دسنترالند (MANA) خود را به عنوان یک پلتفرم واقعیت مجازی مجهز به بلاک چین اتریوم تعریف می‌کند که به کاربران اجازه می دهد محتوا و برنامه ها را ایجاد و کسب درآمد کنند. در این دنیای مجازی، کاربران زمین‌ می‌خرند، آن را توسعه می‌دهند سپس از این طریق درآمد بدست می‌آورند.

بیشتر بخوانید: آموزش خرید زمین در دسنترالند

دسنترالند پس از عرضه اولیه کوین ۲۴ میلیون دلاری (ICO) که در سال ۲۰۱۷ انجام شد راه اندازی شد. دنیای مجازی نسخه بتای خود را در سال ۲۰۱۹ راه اندازی کرد و در فوریه ۲۰۲۰ برای همه در دسترس قرار گرفت. از آن زمان، کاربران طیف گسترده ای از تجربیات خود مانند خرید LAND، از جمله بازی های تعاملی، صحنه های سه بعدی گسترده و انواع تجربیات تعاملی دیگر را ایجاد کرده‌اند.

پلتفرم دسنترالند دارای توکنی های Land و MANA است. مانا یک توکن ERC-20 است که برای بدست آوردن توکن های ERC-721 LAND باید سوزانده شود. توکن‌های MANA همچنین می‌توانند برای پرداخت برای طیف وسیعی از آواتارها، لباس ها، نام‌ها و موارد دیگر در بازار دسنترالند استفاده شوند.

نام

دسنترالند Decentraland

نماد

مانا MANA

مارکت کپ

۱,۸۹۳,۰۹۵,۳۷۱ دلار

عرضه کل

۲,۱۹۳,۱۷۹,۳۲۷ 

قبل از اینکه به شما بگوییم چه در انتظار ارز دیجیتال دسنترالند است نگاهی کوتاه بر این دارایی و ماهیت آن می‌کنیم. سپس به سراغ تاریخچه گذشته مانا می‌رویم تا ببینیم در سال های گذشته چه بر سر بازار این ارز متاورسی آمده است و با توجه به آن آینده ارز دیجیتال مانا را بررسی می‌کنیم.

تجزیه و تحلیل قیمت گذشته ارز مانا MANA

طبق آخرین داده‌های جمع‌آوری‌شده تا تاریخِ ۶ آگوست ۲۰۲۳، قیمت مانا ۰٫۷۳ دلار است و در حال حاضر ارز دیجیتال مانا MANA در بین ۵۷ رمز ارز برتر بازار قرار دارد. عرضه کل ارز مانا برابر است با ۲,۱۹۳,۱۷۹,۳۲۷ توکن که از این میزان ۱,۸۹۳,۰۹۵,۳۷۱ توکن در گردش هستند. در ۲۴ ساعت گذشته قیمت این دارایی ۲٫۹۸ درصد افزایش یافته است. پس از بررسی مارکت کپ مانا با دیروز نیز می‌توانید ببینید ارزش بازار نیز تغییر یافته است. در ۷ روز گذشته MANA روند نزولی داشت و ۴٫۴۲ درصد کاهش یافت. 

خرید ارز مانا

در یک ماه گذشته، قیمت مانا  ۴۶٫۴۱۱% کاهش یافت و میانگین کل مبلغ ۰٫۳۲ دلار را از ارزش فعلی آن حذف کرد. این کاهش ناگهانی به این معنی است که کوین در حال حاضر افت کرده است، به این معنی که می‌تواند فرصت خرید خوبی برای سرمایه گذاری سریع باشد.

تغییر قیمت ۹۰ روزه حدود ۳۴۵٫۷۰٪ کاهش است. در این بازه زمانی کمترین قیمت مانا  ۰٫۶۴ دلار و بیشترین قیمت ۰٫۷۲ دلار بوده است. در ۴ ماه گذشته ارز مانا روند رو به رشدی را از خود نشان داد. حدود ۱۳٫۹۲ درصد افزایش یافت. کمترین و بیشترین قیمت مانا در این بازه زمانی برابر با ۰٫۳۲ دلار و ۰٫۳۴ دلار است.

پیش بینی قیمت مانا از سال ۲۰۲۳ تا سال ۲۰۳۱

پس از تجزیه و تحلیل و با درنظر گرفتن قیمت فعلی و عوامل احتمالی که می توانند بر قیمت دسنترالند (MANA) در کوتاه مدت و بلند مدت تأثیر بگذارند، قیمت ارز مانا در سال های آینده به صورت زیر پیش بینی شده است.

سال

کمترین قیمت

میانگین قیمت

بیشترین قیمت

۲۰۲۳

۰٫۴۱ دلار

۰٫۴۲ دلار

۰٫۴۶ دلار

۲۰۲۴

۰٫۶۱ دلار

۰٫۶۳ دلار

۰٫۷۲ دلار

۲۰۲۵

۰٫۹۱ دلار

۰٫۹۴ دلار

۱٫۰۶ دلار

۲۰۲۶

۱٫۳۲ دلار

۱٫۳۶ دلار

۱٫۵۷ دلار

۲۰۲۷

۱٫۸۹ دلار

۱٫۹۶ دلار

۲٫۲۵ دلار

۲۰۲۸

۲٫۸۰ دلار

۲٫۸۸ دلار

۳٫۲۵ دلار

۲۰۲۹

۳٫۹۱ دلار

۴٫۰۶ دلار

۴٫۸۰ دلار

۲۰۳۰

۵٫۷۵ دلار

۵٫۹۶ دلار

۶٫۸۱ دلار

۲۰۳۱

۸٫۲۵ دلار

۸٫۴۹ دلار

۱۰٫۰۶ دلار

پیش بینی قیمت مانا در سال  ۲۰۲۳

ممکن است یک رویکرد یکپارچه برای ارز دیجیتال مانا در بسیاری از وب سایت ها و انجمن ها یافت شود. این احتمال پیش بینی می شود که دسنترالند برای مدت طولانی در قیمت فعلی خود ثابت بماند. تا سال ۲۰۲۳، انتظار می‌رود که MANA حداکثر ارزشی معادل ۰٫۴۶ دلار داشته باشد. اگر بازار صعودی شود، حداقل قیمت می‌تواند تا ۰٫۴۱ دلار افزایش یابد.

آینده ارز دیجیتال مانا (MANA) از ۲۰۲۴-۲۰۲۵

پیش بینی قیمت مانا

ارزش Decentraland به دلیل تلاش‌های توسعه دهندگان شبکه و سرمایه گذاران جامعه افزایش خواهد یافت. بنابراین، قیمت محاسبه شده برای سال ۲۰۲۴ صعودی است. به گفته تحلیلگران پیش بینی می شد که MANA تا پایان سال ۲۰۲۴ به حداکثر سطح قیمت ۰٫۷۲ دلار برسد. از سوی دیگر، بسیار خوش بینانه است که آینده Decentraland در نهایت رشد خواهد کرد.

بنابراین میانگین قیمت پیش‌بینی‌شده MANA در حدود ۰٫۶۱ دلار تا ۰٫۶۳ دلار در سال ۲۰۲۴ بسته به بازار پیش‌بینی می‌شود. همانطور که در همان شعار گفته شد، حداکثر قیمت MANA برای سال ۲۰۲۴ متغیر است.

نوسانات بازار ارزهای دیجیتال را هدایت می کند. امروزه پیش بینی و همگام شدن با قیمت فعلی آسان نیست. بسیاری از تحلیلگران کریپتو در این زمینه وارد بازی می‌شوند. پیش‌بینی قیمت‌ها برای سال‌های مذکور صحیح است. مصرف کنندگان کریپتو همچنان نگران ممنوعیت های کریپتو و محدودیت های جدید هستند. اگر بازار شاهد روند صعودی خوبی در سال ۲۰۲۵ باشد، قیمت Decentraland ممکن است از ۰٫۹۱ دلار عبور کند. با توجه به اینکه انتظار می رود سرمایه گذاران بلندمدت آن را نگه دارند، میانگین قیمت آن برای سال ۲۰۲۵ حدود ۰٫۹۴ دلار خواهد بود.

پیش بینی آینده قیمت ارز مانا در سال ۲۰۲۶ تا سال ۲۰۲۸

پیش بینی قیمت دسنترالند

در سال ۲۰۲۶، با پذیرش بیشتر و مشارکت بین سایر شبکه‌های بلاک چین مهم، قیمت Decentraland افزایش می‌یابد، حداکثر قیمت معاملاتی ممکن است در سال ۲۰۲۶ به ۱٫۵۷ دلار برسد. اگر همه چیز خوب پیش برود، می‌توان انتظار قیمت متوسط ۱٫۳۶ دلار با حداکثر قیمت ۱٫۵۷ دلار برای سال ۲۰۲۶ را داشت.

به نظر می‌رسد که تا سال ۲۰۲۷، قیمت‌های Decentraland (MANA) به سطحی مشابه با بالاترین رکورد قبلی خود خواهند رسید. تا سال ۲۰۲۷، ممکن است انتظار میانگین قیمت ۱٫۹۶ دلار را داشته باشیم. اگر همه چیز به خوبی پیش برود، ما پیش‌بینی کردیم که حداکثر قیمت مانا می‌تواند تا ۲٫۲۵ دلار در سال ۲۰۲۷ باشد. البته، این احتمال وجود دارد که بازار پس از یک دوره صعودی طولانی سقوط کند و این برای بازار ارزهای دیجیتال طبیعی است.

ارز دیجیتال مانا به عنوان گزینه بهتری در نظر گرفته خواهد شد و با اجتماع عظیم، قیمت ارز مانا به بالاترین حد خود خواهد رسید. پیش بینی نوسانات قیمت دشوار است، به خصوص اگر بازار بیش از همیشه صعودی یا نزولی باشد. برای سال ۲۰۲۸، قیمت Decentraland تقریبا ۲٫۸۰ دلار خواهد بود. حداکثر قیمتی که می توانیم دریافت کنیم ۳٫۲۵ دلار است. پیش بینی میانگین قیمت ارز دیجیتال دسنترالند در پایان سال ۲۰۲۸ می تواند حدود ۲٫۸۸ دلار باشد. گردش قیمت عظیمی در محدوده تعریف شده توسط بازار کریپتو انتظار می رود.

آینده ارز دیجیتال مانا از سال ۲۰۲۹ تا ۲۰۳۰

پیش بینی قیمت مانا

محدوده قیمت فعلی مانا ممکن است بسیاری از معامله گران را مورد توجه قرار دهد و به همین دلیل، MANA می‌تواند تا سال ۲۰۲۹ با همکاری قابل توجه با موسسات مالی به ۳٫۹۱ دلار برسد، در صورتی که شرایط زیر برآورده شود. با میانگین قیمت ۴٫۰۶ دلار برای سال ۲۰۲۹، می‌تواند آخرین روند قیمت را شکست دهد تا به آن برسد اوج‌های جدید برچسب قیمت می تواند متفاوت باشد؛ زیرا بازار کریپتو می تواند شاهد روند صعودی دیگری در راه خود تا سال ۲۰۲۹ باشد.

برای پیش‌بینی بلندمدت قیمت ارز دیجیتال مانا، تحلیل پایه ضروری است. از نظر مزایای صنعت، توکن بومی چند مورد را ارائه می دهد. استقلال اقتصاد دیجیتال آن را ایده آل می کند. با توسعه DAPP ها و استیبل کوین، شبکه گزینه های پرداخت قابل برنامه ریزی رقابتی، تدارکات و ذخیره سازی را ارائه می دهد.

اگر سرمایه‌گذاران بیشتری جذب این ایده شوند، این احتمال وجود دارد که میانگین قیمت مانا تا سال ۲۰۳۰ به حدود ۵٫۹۶ دلار برسد. برای سال ۲۰۳۰، سال می‌تواند با حداکثر قیمت ۶٫۸۱ دلار با حداقل سطح قیمت ۵٫۷۵ دلار به پایان برسد.

پیش بینی قیمت مانا در سال ۲۰۳۱ 

پیش‌بینی می‌شود که قیمت ارز دسنترالند در سال ۲۰۳۱ به پایین‌ترین سطح ممکن یعنی ۸٫۲۵ دلار برسد. طبق داده‌ها و پیش بینی‌ها، قیمت MANA می‌تواند به حداکثر سطح ممکن ۱۰٫۰۶ دلار با میانگین قیمت پیش‌بینی شده ۸٫۴۹ دلار برسد.

 تحلیل تکنیکال عملکرد قیمت ارز دسنترالند

آنچه که باید در مورد پیش بینی قیمت یک ارز دیجیتال در نظر بگیرید این است که به غیر از تحلیل‌های تکنیکال باید اخبار و توصیه‌های سرمایه گذاری کارشناسان و تحلیلگران بازار را نیز در رابطه با تغییرات یک رمز ارز بررسی کنید.

ارز دیجیتال مانا در دسامبر ۲۰۱۷ در زمان عرضه ۰٫۰۲۴ دلار ارزش داشت که سپس افزایش یافت و از مرز ۰٫۲۴ دلار عبور کرد. در دسامبر ۲۰۲۰ گاوها کنترل بازار را در دست گرفتند و مانا توانست تا ۰٫۸۰ دلار صعود کند. تا آوریل مانا به روند صعودی خود ادامه داد و به بالاترین ارزش روزانه یعنی ۱٫۵۶ دلار رسید. با این حال، پس از رسیدن به بالاترین حد جدید، MANA به تصحیح نزولی ادامه داد و قیمت دسنترالند به زیر ۰٫۶۵ دلار سقوط کرد.

ارزهای دیجیتال MANA تا پایان اکتبر افزایش شدیدی را ثبت کردند که قیمت دسنترالند را به بالای ۳٫۵ دلار رساند. پس از آن، این رمزارز با روند صعودی قابل توجهی به تجارت خود ادامه داد. در نوامبر ۲۰۲۱، دسنترالند رکورد جدیدی را با ۵٫۹۰ دلار ثبت کرد. با این حال، پس از رسیدن به یک ATH جدید، قیمت MANA با اصلاح قابل توجهی روبرو شد که قیمت مانا را به حدود ۲ دلار رساند. پس از آن، قیمت دوباره سطح قیمت خود را در حدود ۳ دلار به دست می آورد.

بیشتر قیمت‌های ارزهای دیجیتال منعکس‌کننده نوسانات فوق‌العاده بوده‌اند و ریسک بالایی در معاملات کریپتو در دوره‌های نوسان وجود دارد. توصیه ما به معامله گران این است که تحقیقات خود را انجام دهند، پیش بینی بازار را قبل از معامله انجام دهند تا ریسک موجود را به حداقل برسانند. درست مانند بسیاری از ارزهای دیجیتال، رمزارز MANA را می‌توان از طریق صرافی های ارزهای دیجیتال ایرانی مانند پینگی و صرافی خارجی مانند بایننس و Huobi خریداری کرد.

تحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال مانا

توکن بومی دسنترالند (Decentraland)، اولین پروژه متاورس تاکنون در اتریوم، مانا MANA نام دارد. شما می‌توانید برای خود آواتار بسازید، در زمین مجازی جستجو کنید و در این شبکه تمام دیجیتال ملک و املاک بخرید. 

علاوه بر این، میدان‌ها و موزه‌های هنری برای گشت و گذار وجود دارد. حتی افراد با سن پایین هم می‌توانند آن را امتحان کنند؛ زیرا رابط کاربری آسان است. به استثنای استفاده از پول واقعی و نیاز به کیف پول دیجیتال مناسب برای استفاده از برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) مبتنی بر اتریوم، قابل مقایسه با یک بازی ویدیویی است.

عرضه اولیه کوین برای مانا تقریباً ۲۲ میلیون یورو در یک ساعت افزایش یافت که از هدف خود بالاتر رفت. امروزه از پلتفرم دسنترالند برای مواردی استفاده می‌شود که ممکن است سفارشی‌سازی شوند، مانند پوشیدنی‌ها، ماسک‌ها یا نام‌های شخصی‌سازی‌شده، که همگی در وب‌سایت قابل دسترسی هستند.

پیش بینی قیمت ارز مانا MANA از نظر تحلیلگران برتر بازار

با بررسی آینده ارز مانا در مقایسه با سایر رمز ارزها می‌بینیم که ارز مانا در مقایسه با سایر رمز ارزها سقوط و صعودهای زیادی را تجربه کرده است که می‌توان آن را عاملی برای محبوبیت امروزی ارز مانا دانست. در ادامه تعدادی از پیش بینی تحلیلگران در مورد آینده ارز مانا را با یکدیگر بررسی می‌کنیم:

  •  پیش بینی قیمت ارز مانا در سال ۲۰۲۲ توسط  Wallet Investor

کارشناسان بازار Wallet Investor قیمت ارز مانا را برای در ۲۰۲۲ ۵٫۳ دلار پیش بینی کرده اند. این پیش بینی ثیمت مانا نشان دهنده صعود ۸۶ درصدی در سال جاری است. با این که احساسات بازار نسبت به مانا منفی بود اما Wallet Investor اعلام کرد: احتمالا ارز مانا تا ۵ سال آینده نره بازگشت سرمایه را به ۴۵۰% برساند.

  •  پیش بینی آینده ارز مانا توسط Trading Beasts

Trading Beasts قیمت ارز مانا را تا ابتدای فوریه ۲۰۲۲ حدود ۳٫۳۰۹۲۳ دلار پیش بینی کرده بود. این وبسایت تجزیه و تحلیل قیمت انتظار دارد حداقل قیمت ارز دسنترالند در ۲۰۲۰ برابر با ۲٫۳۳۷۱۸ باشد.

  • پیش بینی قیمت ارز دیجیتال مانا توسط  Long Forecast

بر اساس پیش‌بینی ارز مانا توسط کارشناسان Long Forecast، رمز ارز دسنترالند ممکن است تا پنج سال آینده سه برابر شود. پیش بینی شده این ارز متاورسی با قیمتی در حدود ۸ تا ۹ دلار معامله شود که آن را به یک سرمایه گذاری بلند مدت تبدیل می‌کند.

  • تحلیل آیند ه ارز دیجیتال مانا توسط MANATech News Leader

بر اساس پیش‌بینی تحلیلگران Tech News Leader، قیمت ارز MANA به روند صعودی فوق‌العاده خود ادامه خواهد داد. انتظار می رود حداکثر قیمت برای سال ۲۰۲۲ حدود ۵٫۵۸ دلار باشد. اگر این روند صعودی ادامه یابد، قیمت دسنترالند می‌تواند به ۱۶٫۶۳ دلار در سال ۲۰۲۵ برسد.

  • پیش بینی قیمت ارز مانا توسط GOV Capital

طبق پیش بینی های بلندمدت اخیر GOV Capital، قیمت ارز دسنترالند (MANA) تا پایان سال ۲۰۲۲ به بیش از ۴٫۵۴ دلار، تا پایان سال ۲۰۲۳ به ۶٫۵۰۲ دلار و تا پایان سال ۲۰۲۶ به ۱۲٫۸۲ دلار خواهد رسید که ارز دیجیتال MANA را به سرمایه گذاری خوبی در آینده تبدیل خواهد کرد.

  • پیش بینی قیمت مانا توسط DigitalCoin Price

بر اساس پیش‌بینی قیمت Decentraland در سال ۲۰۲۴، قیمت مانا در نیمه اول سال به ۶ دلار خواهد رسید. کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند قیمت توکن دسنترالند در پنج سال آینده ۴۶ درصد تا ۱۲۰ درصد افزایش می‌یابد.

امروزه تعامل و اجتماعی شدن انسان به طور گسترده مجازی شده است. نمی‌توان از رونق اخیر رسانه های اجتماعی غافل شد. بیشتر مردم روابط اجتماعی و تجاری خود را به تلفن یا لپ تاپ خود منتقل کرده اند. خرید زمین با ارز فیات از جمله مواردی است که از کودکی تا به‌خال به آن فکر می‌کنیم و یا انجام می‌دهیم، اما خرید مجازی زمین از طریق ارزهای مجازی یک مفهوم کاملاً جدید است.

 پلتفرم دسنترالند Decentraland ایجاد شده است تا کنترلی کاملاً جدید بر سرزمین مجازی کاربرانی که اکنون می‌توانند برنامه های واقعیت مجازی را از طریق دسنترالند خریداری، بسازند و کسب درآمد کنند، داشته باشد.

کاربران دسنترالند بهتر می‌توانند مسئولیت محیط و برنامه هایی را که در سرزمین خود ایجاد می‌کنند، بر عهده بگیرند. حساب رسمی رسانه‌های اجتماعی این پلتفرم همیشه دیدگاه‌های خود را با رویدادهای آینده به روز نگه می دارد. داده های جامع معامله انجام شده در بلاک چین ثبت می‌شود و از این رو اطلاعات این پلت فرم واقعیت مجازی امن و مطمئن است.

تمام دارایی ها و قطعات زمین نشان داده شده در بازی را می توان با توکن بومی  MANA خریداری کرد. از آنجایی که مالکیت زمین یک NFT است که بر روی بلاک چین غیرمتمرکز اتریوم با استفاده از استانداردهای ERC-721 ثبت شده است، قابلیت انتقال و امنیت به عنوان ویژگی های برجسته بازی متاورس ظاهر می‌شود.

اگرچه پروژه دسنترالند به طور خاص برای جذب بازیکنانی طراحی شده است، برای نوجوانان و بزرگسالان جوانی که به دنبال ارتباطات عمیق‌تر انسانی هستند که بیشتر بر اساس معاشرت و تراکنش است تا جستجوی گنج پاداش می‌گیرند. در ژانویه ۲۰۲۲، دسنترالند قدمی فراتر برداشت تا با هدف پذیرفتن انبوه میزبانی پوشش مجازی کامل مسابقات تنیس اوپن استرالیا که از ۱۷ ژانویه شروع می‌شود، متاورس و واقعیت را در هم آمیخت، تجربه پخش زنده، POAP روزانه و بسیاری موارد دیگر را ارائه داد.

کاربردهای ارز دیجیتال مانا چیست؟

کاربران می توانند از ارزهای مانا MANA برای خرید و فروش زمین در دسنترالند استفاده کنند. آنها همچنین می توانند برای خدماتی که در داخل پلتفرم مجازی ارائه می دهند از سایر کاربران هزینه دریافت کنند. مانا به عنوان یک توکن در بلاک چین اتریوم کار می کند. طبق روند، این یکی از فعال ترین ارزهای دیجیتال است که در زمان های اخیر ظهور کرده است.

آیا دسنترالند، امکان کسب درآمد را فراهم می‌کند؟

در واقع بله. از آنجایی که مانا یک رمز ارز نسبتا جدید است، انتظار داریم عملکرد آن حداقل برای پنج سال صعودی باشد. بر اساس پیش‌بینی قیمت مانا، حرکت قیمت ارز مانا باید در صرافی‌های ارز دیجیتال بررسی شود و می‌توان آن در باز ارزهای دیجیتال زیر نظر گرفت. اگر با برنامه پیش بروید می‌توانید در آینده به حولی از این ارز دیجیتال سود کنید. ضمن در نظر گرفتن توصیه کلی، به معامله‌گران نیز توصیه می‌شود که محاسبات خود را به دنبال پیش‌بینی‌های قیمت بازار، سطح مقاومت و سایر اطلاعات مهم برای معامله در دسنترالند MANA انجام دهند.

دلیل محبوبیت دسنترالند چیست؟

دسنترالند متاورس مبتنی بر اتریوم است که سریع‌ترین رشد را دارد. شما می‌توانید برنامه های خود را ایجاد کنید، دنیای کاربران دیگر را کاوش کنید و حتی برای کسب سود تجارت کنید. دلیل اصلی محبوبیت توکن مانا سرعت مطمئن دسنترالند است. یک پلتفرم غیرمتمرکز فقط با سرعت به الگوریتم علمی ایمنی اضافه می‌کند و در نهایت باعث می‌شود مردم به پلتفرم اعتماد کنند در اینده قیمت مانا افزایش یابد.

 جمع بندی از پیش بینی قیمت مانا

با توجه به پیش بینی قیمت مانا به نظر می‌رسد آینده خوبی در انتظار این توکن متاورسی باشد؛ اما این که آینده مانا ۱۰۰% چه خواهد شد امری غیر ممکن است. نظر شما درباره آینده ارز مانا چیست؟ فکر میکنید پیش بینی قیمت دسنترالند به چه صورت پیش خواهد رفت؟

منبع: priceprediction.net

 

میانگین امتیازات ۰ / ۵٫ تعداد رای: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *